האתר של החוקרים
שלום רב אני מאד מתעניין מה יש באתר הזה http://www.ibpi.org.il/files/bottom_files/forum_yl.htm כי צריך שם משתמש וסיסמה כדי להיכנס שמה. ולפי מה שהבנתי שיש שמה את האפשרות לאתר בן אדם לפי מ"ז. אז אם מישהו יודע מה יש שמה. או שיכול להגיד לי את השם משתמש והסיסמה אני יודה לו מאד תודה מייק
שלום רב אני מאד מתעניין מה יש באתר הזה http://www.ibpi.org.il/files/bottom_files/forum_yl.htm כי צריך שם משתמש וסיסמה כדי להיכנס שמה. ולפי מה שהבנתי שיש שמה את האפשרות לאתר בן אדם לפי מ"ז. אז אם מישהו יודע מה יש שמה. או שיכול להגיד לי את השם משתמש והסיסמה אני יודה לו מאד תודה מייק