האתר של החוקרים

maik1

New member
האתר של החוקרים

שלום רב אני מאד מתעניין מה יש באתר הזה http://www.ibpi.org.il/files/bottom_files/forum_yl.htm כי צריך שם משתמש וסיסמה כדי להיכנס שמה. ולפי מה שהבנתי שיש שמה את האפשרות לאתר בן אדם לפי מ"ז. אז אם מישהו יודע מה יש שמה. או שיכול להגיד לי את השם משתמש והסיסמה אני יודה לו מאד תודה מייק
 
אתה יכול להיות רגוע

מה שבטוח אין שם, ואני צדבר בתור אחד שיש לו גישה לפורומים הסגורים הוא איתור ע"פ תעודת זהות. הפורום הסוגר נועד לשרת את חברי לשכת החוקרים הפרטיים בלבד ולכן הוא גם חסום לקהל הפתוח. חוקרים מעבירים אינפורמציה רוולטית לגביהם בלבד. על אף שזה נשמע שושו, אין שם משהו מיוחד. באמת !!! סם
 

maik1

New member
באמת מעניין

תודה סם אבל מה שבטוח שכל חוקר יש לו את התוכנה של כל המספרי זהות ולא צריכים להגיע לזה ועוד דבר אני בטוח שהחומר שאתה מדבר שזה לא משהו מיוחד אז אולי בכל זאת תשלח לי באימייל את השם משתמש והסיסמה לפורום הסגור תודה maik
 
צר לי

אבל פורום סגור, כשמו כן הוא. סיסמא ושם משתמש ניתן לקבל ממנהל האתר וזאת על ידי הצגת תעודת חוקר וחברות בלשכה. הפרטים שלי משמשים אותי וכך זה ימשיך להיות.
 
למעלה