הארי ודמבלדור
טוב, לאחר שסיימתי אתמול את ה"פ החמישי, שוב, עלתה במוחי תהיה. הרי כל הספר החמישי, דמבלדור נמנע מלהביט בעיניים של הארי, וזה כי הוא מפחד שוולדמורט ישתלט על הארי, או ינצל אותו. בגלל זה הארי גם לומד הלטת הכרה (ובשביל למנוע את החלומות על מחלקת המיסתורין, כמובן... אבל גם כדי לחסום את עצמו מפני וולדמורט באופן כללי). אחרי כל הבלאגן במשרד הקסמים, כשדמבלדור והארי מדברים בחדר של דמבלדור, פתואם הכל השתנה - הוא מביט לו בעיניים. השאלה הנשאלת היא... למה? מה השתנה, בעצם? למה פתאום אין חשש שוולדמורט ינצל את הפרצה הזאת, זה לא שהוא נחלש וזה לא שהארי לפתע שולט בהלטת הכרה. זה גם לא שוולדמורט לא מעוניין לפגוע בדמבלדור או בהארי. מה גם שלאורך כל הספר השישי אין את המניעה הזאת, להתקרב ולהביט בעיניים. אשמח לשמוע את הדעה שלכם
.
טוב, לאחר שסיימתי אתמול את ה"פ החמישי, שוב, עלתה במוחי תהיה. הרי כל הספר החמישי, דמבלדור נמנע מלהביט בעיניים של הארי, וזה כי הוא מפחד שוולדמורט ישתלט על הארי, או ינצל אותו. בגלל זה הארי גם לומד הלטת הכרה (ובשביל למנוע את החלומות על מחלקת המיסתורין, כמובן... אבל גם כדי לחסום את עצמו מפני וולדמורט באופן כללי). אחרי כל הבלאגן במשרד הקסמים, כשדמבלדור והארי מדברים בחדר של דמבלדור, פתואם הכל השתנה - הוא מביט לו בעיניים. השאלה הנשאלת היא... למה? מה השתנה, בעצם? למה פתאום אין חשש שוולדמורט ינצל את הפרצה הזאת, זה לא שהוא נחלש וזה לא שהארי לפתע שולט בהלטת הכרה. זה גם לא שוולדמורט לא מעוניין לפגוע בדמבלדור או בהארי. מה גם שלאורך כל הספר השישי אין את המניעה הזאת, להתקרב ולהביט בעיניים. אשמח לשמוע את הדעה שלכם