כולכם פסיכים
א.אם אתם לא אוהבים B אז תעשו טרנספוזיציה ב.B זה אחלה אקורד..(אבל רק בסריג 7)או ב2 עם גשר זרת ג.אני בכלל חושב שהאקורד הנורא מכולם הוא Eb, ואני לא מבין בשביל מה יש אותו.. ותדעו לכם שאין שום דבר שנשמע יותר טוב מלעשות E, וB7 אחריו, בפריטה רכה. חוץ מזה.. מה .. נדפק לכם הראש? כל האקורדים נשמעים אותו דבר!