שלום אביבית,אני מקווה שזה יספק אותך.
"בינואר 1949 הייתה האנייה הראשונה שהביאה את גולי קפריסין לארץ. במשך שלושה וחצי החודשים הראשונים של שירותה בצי הסוחר הישראלי, הביאה קרוב
ל-11000 עולים, ב-8 הפלגות, מתוכן 5000 עולים בשלוש הפלגות מקפריסין. עם תום הגל הראשון של העלייה ההמונית, עברה להפלגות סדירות, כאניית נוסעים,
בין חיפה-מרסיי וגנואה. בסתיו 1952 הפסיקה את הפלגותיה וב-8 באפריל 1953 עזבה את חיפה לאיטליה, לגריטה, כשהיא בת 40. "