האמת...
האמת שנכנסתי לפורום הזה כדי להציג שאלה על חברה שלי, שמתמודדת (או לפחות מנסה) עם בולמיה. עברתי על ההודעות שלכן...אני כ"כ מופתעת למצוא את עצמי פה. בין המילים שלכן. את כל הכאב. הדברים שאני מסתירה מעצמי...ואני מרגישה המומה. מהתגלית. אז את השאלה אני לא אציג עכשיו, אבל אני מבטיחה לנסות לחזור... קרן.
האמת שנכנסתי לפורום הזה כדי להציג שאלה על חברה שלי, שמתמודדת (או לפחות מנסה) עם בולמיה. עברתי על ההודעות שלכן...אני כ"כ מופתעת למצוא את עצמי פה. בין המילים שלכן. את כל הכאב. הדברים שאני מסתירה מעצמי...ואני מרגישה המומה. מהתגלית. אז את השאלה אני לא אציג עכשיו, אבל אני מבטיחה לנסות לחזור... קרן.