האם קרה לכן?

ifat36

New member
האם קרה לכן?

מישהי טוענת שלא קיבלה חבילה ששלחתי לה, ושכתוב באתר של usps שזה התקבל שלשום.
הכתובת שלה היא למעשה חנות תלבושות בתיאטרון, ובכתובת רק שם החנות בלי השם שלה ספציפית. סיכוי גבוה שמישהו פשוט חתם על זה ולקח את זה
האם הדואר מפצה במקרים כאלה? קרה לי כבר פעם אחת מול לקוחה והחזרתי לה תשלום מלא, ולא קיבלתי כלום מהדואר כי הם טענו שמבחינתם זה התקבל. לא בא לי להחזיר כסף.


יפעת
 

RolyzCreations

New member
אם תוכיחי שהחתימה לא היתה שלה אולי זה יתקבל

אבל לא הייתי בונה על החזר מהדואר...
קשה לקבל מהם משהו חזרה גם כשמקרה לגמרי פשוט.
 

ifat36

New member
לא ברור

איך אני אמורה להוכיח שהחתימה היא שלה?
ובכלל - האם זו אחריות שלי שמישהו גנב לה את החבילה, שנמסרה ידנית למישהו בכתובת שלה?
 

RolyzCreations

New member
אם היא מוכנה לשתף איתך פעולה

לבדוק בסניף דואר שלה מי חתם על הטופס ולצלם לך את זה.
בכל מקרה תחזירי לה את הכסף או תשלחי שוב.

זו אחריות שלך שהלקוחה תקבל את החבילה.
 

ifat36

New member
אחריות שלי?

בפעם הקודמת שזה קרה, לא קיבלתי החזר כי בסניף הדואר של הלקוחה בחו"ל טענו שהדואר נשלח והתקבל על ידי האדם הנכון ואף הציגו חתימה. האמנתי ללקוחה, אבל זה לא עזר לי הרבה, כי כסף לא קיבלתי בחזרה.
אני לא יכולה לשלוח מוצר דומה, כי אני מוכרת וינטאג' וכל פריט הוא חד פעמי. לא מדובר בפריט זול, ועלות המשלוח לבדה הוא 8 דולר.

אם מישהו קיבל בכתובת שלה (בחנות שהיא עובדת בה) את הפריט ולא העביר לה, זה אחריות שלי?
זו אחריות שלי שהיא שמה באטסי כתובת של חנות ולא את הכתובת האישית שלה?
לפי ההגיון הזה אני יכולה להזמין מאיביי מוצר ב 200 דולר, לקבל אותו, לחתום עליו ולדרוש החזר.
בספק אם מישהו יחזיר לי...


יפעת
 

RolyzCreations

New member
אז תחכי ותראי אם היא תפתח נגדך קייס בפייפאל

ושהם יחליטו מי צודק...
פידבק חיובי לא נראה לי שייצא מזה

את צריכה לצאת מראש מנקודת הנחה ש X אחוז מהחבילות ילכו לאיבוד ותצטרכי לפצות את הלקוחות. חלק מהסיכון שבניהול עסק באינטרנט.

באייבי זה קצת אחרת, יש הגנת מוכר. לא מאוד התעמקתי איך זה עובד, אבל אי אפשר להשוות את איביי לאטסי (לטוב ולרע).
 

RolyzCreations

New member
תשימי את עצמך במקום הקונה

ותחשבי איזה שירות היית מצפה לקבל
היית מוותרת על כסף עבור פריט שרכשת כי מאיזושהי סיבה הוא לא הגיע אליך?
 

ifat36

New member
הגבול חייב לעבור איפשהו

בתחילת דרכי פיציתי קונות גם על דברים מופרכים מזה. עכשיו אני לא יודעת אם אני מעוניינת להיות עבד של הפידבקים.
גם אם יש קייס על עניין כזה, אני מאמינה שאפשר לבטל אותו, כי יש לי הוכחה מהדואר שהפריט התקבל.
ללקוחה הזאת אין בכלל פידבקים, אני אמורה להאמין לה אוטומטית ולפצות אותה אוטומטית?
אגב - נדמה לי שגם באסטי יש איזושהי הגנת מוכר. עובדה שפעם אחת מישהי פתחה נגדי קייס בלתי הגיוני ואטסי סגרו אותו


יפעת
 

RolyzCreations

New member
יש מקרים שאטסי מוחקים פידבקים

אבל אילו מקרים נדירים ובסיטואציות מאוד מסויימות.

בכל מקרה, נשמע שאת כבר יודעת את התשובה לשאלה המקורית שלך בשרשור.
 
שאלה של סקרנות

מה זאת אומרת "בלי השם שלה ספציפית"?
האם לא מקובל לכתוב "לידי גברת X" בתוספת לכתובת כזאת?
לא שזה מונע גניבה אבל אם מישהו זייף את החתימה שלה זה כבר סיפור אחר (מבחינת ההתנהלות של הדואר לא מבחינת התוצאה)
לעומת לקחת חבילה שהגיע לכתובת הנכונה ללא ציון פרטים מדויקים של הנמען עליה.
 

ifat36

New member
תשובה

כן, מקובל לכתוב "לידי גברת X", אבל בכתובת שהיא מסרה לא היה כתוב את זה, רק שם עסק.
היא חדשה באטסי, אין לה פידבקים. שם המשתמש שלך הוא שם העסק, הכתובת שלה באטסי ובפייפאל כוללת רק את שם העסק.
אגב - לא צריך לזייף חתימה, פשוט לקשקש משהו ולקחת את זה. ביקשתי ממה לבדוק קודם אם אחד העובדים לא לקח את זה בטעות, אני מאד מקווה שזה יסתיים בזה.

יפעת
 

yafimo

New member
אין מה לפצות

אם שלחת רשום ו-USPS כותבים אצלם שנמסר, אטסי סוגרים אוטומטית את הקייס. קרה לי מקרה זהה לשלך, ואטסי פשוט סגרו ברגע שהראיתי להם שמספר המעקב שהזנתי כששלחתי מצביע באתר USPS על חבילה שהתקבלה.

כל זאת בהנחה ששלחת רשום והוספת את מספר המעקב - ותמיד רצוי גם בפייפאל לעדכן אותו.
 

ifat36

New member
אכן שלחתי רשום

והוספתי את מספר המעקב.
בינתיים הלקוחה לא חזרה אלי, אז אולי בינתיים היא איתרה את החבילה
טוב לדעת שאטסי הגיוניים במקרה כזה

תודה
 
למעלה