האם נתב SBOX התומך ב- ADSL

dov98

New member
לא בטוח

בדוק את הMANUAL וראה אם תומך. צ"ל עליו כניסה RS232 בשביל זה.
 

moonman2002

New member
רק אם תשים נתב נוסף לפניו

במצב LAN הוא יעבוד עם כל צורת תקשורת אבל אז הוא מחייב נתב לפניו כי אין לו שום אפשרות להתחבר למודם ISDN גם אם הוא חיצוני בכל מקרה למה לעבוד עם ISDN בימנו?
 

amera

New member
יש לי כבר נתב CISCO 760, האם

הוא יכול לשחק את תפקידו של הנתב הנוסף
 

moonman2002

New member
נראה לי שכן

אני לא מכיר את ה 760 אבל ה sbox צריך משהו אם כתובת IP שמחובר ליציאת ה WAN ככה שכל נתב יעשה את העבודה
 
למעלה