האם נתב SBOX התומך ב- ADSL גם תומך ב- ISDN
M moonman2002 New member 21/1/03 #3 רק אם תשים נתב נוסף לפניו במצב LAN הוא יעבוד עם כל צורת תקשורת אבל אז הוא מחייב נתב לפניו כי אין לו שום אפשרות להתחבר למודם ISDN גם אם הוא חיצוני בכל מקרה למה לעבוד עם ISDN בימנו?
רק אם תשים נתב נוסף לפניו במצב LAN הוא יעבוד עם כל צורת תקשורת אבל אז הוא מחייב נתב לפניו כי אין לו שום אפשרות להתחבר למודם ISDN גם אם הוא חיצוני בכל מקרה למה לעבוד עם ISDN בימנו?
M moonman2002 New member 21/1/03 #6 נראה לי שכן אני לא מכיר את ה 760 אבל ה sbox צריך משהו אם כתובת IP שמחובר ליציאת ה WAN ככה שכל נתב יעשה את העבודה
נראה לי שכן אני לא מכיר את ה 760 אבל ה sbox צריך משהו אם כתובת IP שמחובר ליציאת ה WAN ככה שכל נתב יעשה את העבודה