האם נמצא הפתרון..............

yossi_gu

New member
האם נמצא הפתרון..............

נושא שעלה כאן בעבר כבר זמן ארוך יחסית הראשים אצלנו לא מגרדים. מה עשינו? שני דברים, לא יודע מה עזר יותר. סירוק כמעט יומיומי אבל עם מסרק יוקרתי ויקר שנרכש בסופר פארם. לא זוכר את השם אבל הוא מתכתי ועל כל שן יש בליטות זעירות ש"סודקות את הדופן של הביצה גם אם היא לא מסולקת" לדברי הרוקח. רכשנו בחנות טבע בקבוק זעיר של "שמן עץ התה". חומר מסריח בטרוף אבל הומלץ לנו לערבב כמה טיפות ממנו בשמפו וכך עשינו. בהצלחה.
 

חני ב

New member
בוקר ../images/Emo42.gif טוב

מה זו השעה הזו? ואני חייבת לדעת מאיפה אתה מוצא את התמונות האלה? וחוץ מזה, מזל"ט.
 
אוי אוי אוי כבר מגרד לי

השבוע ביקרה אצלנו חברה של אחד הילדים. המסכנה גרדה את הראש בלי הפסקה, מאחר וסרקתי את ילדי סרקתי גם אותה. מה אומר לכם
בחיי חייכם לא ראיתם כמות כזו של כינים. בכל פעם שהמסרק יצא מהראש של הילדה הוא רעד כולו מרוב כינים חיות ועצומות שהיו עליו. לא אגזים אם אומר שמאות או אלפים של כינים יצאו למסכנה מהראש. הייתם צריכים לשמוע את אנחת הרווחה שהיתה לילדה כשסיימתי לסרק אותה. אין לי מושג איך עמדתי בזה. דברתי עם האם סיפרתי לה, היא כנראה לא יודעת לטפל כל כך טוב, ככה זה עם ילדים בכורים לא? אז איך קוראים למסרק הזה? תוכל לבדוק כדי שאוכל להמליץ לאם? ואולי כדאי שארכוש אחד גם לנו?
 

חני ב

New member
אורית

מעריצה אותך. כשגל היה קטנצ'יק, מצאתי אצלו כינה אחת בודדה. כמעט התעלפתי. ישר רצתי לשכנה שתאמר לי מה עושים. ואת? כל הכבוד לך. לטפל בראש של מישהו אחר?? כל הכבוד.
 

yossi_gu

New member
פירוט

המסרק: assy 2000. נרכש בסופרפארם. כמובן שזה לא פתרון קסם, חייבים לסרק ביסודיות ומי שלא עושה זאת עם מסרק רגיל לא יעשה זאת גם אם המסרק הזה. בקיצור, קני וטפלי בחברה
מידע נוסף על הצרה הזאת.
 

יסמין43

New member
את בחורה טובה, אין מה להגיד.

ואת עוד מפרגנת לאמא הזאת שזה הילד הבכור שלה. שהיא תגיד לך תודה שמצאת לה תירוץ נוח כל-כך. היא מזכירה לי את אלה שישנו עם גחלים בחדר האטום.
 
האמת שעשיתי את זה בכיף בהתחלה

רק כשראיתי מה יצא הבחילה עלתה, אבל כבר לא יכלתי להפסיק ולהביך אותה.
 

droli

New member
ואצלנו כמו שכבר אמרתי, הכינים הפכו

לחיות הבית...
 

יסמין43

New member
באמת שאני לא מבינה למה.

כבר נתקלתי בחיות האלה כמה פעמים בחיי, ותמיד - טיפול או שניים, וגמרנו. והרי אנחנו לא חיים בתנאים חברתיים שונים כל-כך...
 

יסמין43

New member
פרט והסבר?! ולדרולי, עלה על דעתי:

ההבדל העיקרי בין הילדים שלנו הוא ש, אם אני לא טועה, יש לך ילדה שישנה בגן. אז אולי הכינים כבר שורצות בסדינים ובמזרונים בגן? ואולי אפשר איכשהו לטפל בזה, וגם לדאוג שהמזרונים לא יהיו צמודים זה לזה כשהילדים ישנים?
 

AYELET1

New member
בין ההבדלים יש לקחת בחשבון הבדלים ב

אישיים טמפרטורה, ריחות שונים , הפרשות כימיות שונות מהגוף (כאלו שאנו אולי לא חים בהן ובע"ח- כ) וכו'
 

יסמין43

New member
אבל גם בתוך המשפחה שלי יש הבדלים

אני נדבקת נורא בקלות (אף-על-פי שאני הכי פחות במגע) והילדים נדבקים פחות (כלומר, הכינים שהם מביאים פעם בשנה בערך, ישר עוברות אלי, אצלי יותר טוב להן), אבל בכל זאת כולנו מצליחים להיפטר מזה אחרי טיפול-שניים. בעוד שכאן (ובעוד סיפורים שעלו כאן וששמעתי במקומות אחרים) מתוארת הדבקה חוזרת ונשנית למרות טיפולים. וזה כאילו מרמז על מקור הדבקה אחר ולא רק על נטייה להידבק.
 

AYELET1

New member
את מחזקת מה שאמרתי:

את שנוטה להידבק אינך נמצאת ליד מקורות הדבקה כמו הילדים שנמצאים קרוב זה לזה - כשהם משחקים וכו' ילדיך שנוטים פחות להידבק, דןוקא הם מקור ההדבקה אצלכם בבית. למזלך זה כך. אז מתפטרים לאחר יום יומיים הבת שלי היתה בגן חצי יום (מזמן- כיום היא בכיתה י"ב
), ללא שינה (בגן). היא היתה נדבקת שזו היתה מכה. אני ו-2 הבנים מידי פעם נדבקנו ממנה. בעלי לא נדבק ולו פעם אחת, למרות שנהג לחבק אותה ואותי... עם הבן הגדול , שלא נטה כמעט להידבק , היתה בגן ילדה שכל יום עמדו וסרקו אותה במסרק כינים צפוף , והיא היתה נדבקת שוב ושוב. אותן שנתיים בגן הבן שלי לא נדבק ולו פעם אחת. אין לי ספק שההבדל הוא לא בהידגיינה אישית, וגם לא במקורות מיוחדים, אלא בהבדלים שמניתי בהודה הקודמת. הכינים נוטות לקפוץ מראש לראש. לא חייבים מזרן צמוד <איילת , שהספיקה לשות דוקטורט בנושא כינים, עקב חוויות עתירות זוחלים עם הבת(כיום כבר לא, תודה לאל)*>
 

droli

New member
איילת חיזקת אותי,

עכשיו אני יודעת שימי הכינים בביתנו יגמרו יום אחד
 

יסמין43

New member
רק תיקון אחד: כינים לא קופצות.

הן רק זוחלות. ראיתי פעם כינה זוחלת מהמסרק של הבן שלי לכיוון המסרק שלי. איכס! ולסיום אנקדוטה: אתמול בערב הבת שלי מגרדת את הראש במרץ, אומרת - מגרד לי. (לה עוד לא היו כינים אף פעם, טפו-טפו-טפו.) אז אני לוקחת מסרק צפוף, מסרקת, ומוצאת... פרעוש שקפץ עליה מהחתול. (פרעושים כן קופצים.) בחיים שלי לא שמחתי כל-כך לראות פרעוש!
 

חני ב

New member
אם

חס וחלילה, חס ושלום, הדברים המגעילים האלה יבואו עד שוהם, אני קוראת לכן בנות. שתדעו. אתן המומחות.
 
למעלה