האם ניתן לעשות דיאטה ולשפר את איכות החיים ?

nira1971

New member
האם ניתן לעשות דיאטה ולשפר את איכות החיים ?

אני סובלת מעודף משקל (BMI קרוב ל 30), ניסיתי כבר דיאטות רבות אשר רק גרמו לי להרגיש רע, אמנם ירדתי במשקל אך לאחר זמן מה חזרתי למשקלי. כיצד אוכל לשפר את איכות החיים שלי ללא דיאטת כסח וללא הרעבה ?
 

NetoGreen

New member
דיאטה ואיכות שיפור החיים

נירה שלום, איכות חיים ודיאטה שלובים זו בזו ואינן ניתנות להפרדה. תזונה נבונה ומותאמת אישית משפיעה על הבריאות, רמת האנרגיה, התחושה הכללית וכמובן בתהליך מתמשך גם על המראה החיצוני. ניתן לשפר את איכות החיים ולרדת במשקל באמצעות דיאטה מבוקרת ובהתאמה אישית, אנו ממליצים לך לפנות לדיאטנית קלינית (ניתן גם דרך קופת החולים בתשלום מסובסד) ולהתחיל בתהליך. ברצוני לציין שהגורם החשוב ביותר להצלחה הוא מחויבות אמיתית ושלמה שלך לתהליך. בהצלחה ד"ר גיא מור
 

nataly210

New member
שיפור איכות חיים

שיפור איכות חיים הוא מושג נרחב מידי בכדי לענות עליו בהודעה. אך אוכל לאמר לך שבכדי לרזות ולאכול בריא אינך צריך לעשות שום דיאטת כאסח שמובילות בסופו של דבר לתוצאה ההפוכה. אם הבסיס לתזונה שלך יהיה פירות, ירקות, דגנים מלאים, קטניות, מוצרי סויה, אגוזים ושקדים, זרעים, שמנים מכבישה קרה, ושתייה מרובה של מים. הרי שאין סיבה שתשמין. אתה מוזמן להיכנס לאתר שלי ולקרוא על סוגי דיאטות ולהתבונן בפרמידת התזונה הבריאה. בהצלחה!
 
למעלה