האם ניתן לייחר ביפי?

odedmi

New member
האם ניתן לייחר ביפי?

או: מה ניתן לייחר - מבקש המלצות... במשרד שלי יש מיכל די גדול (קוטר 40 ס"מ, עומק 40 ס"מ - אבל הוא לא מלא עד הסוף), שעומד מיותם כבר הרבה זמן (טרם התחלתי לעבוד). אני רוצה לשתול בו משהו - אבל בלי להוציא כסף (אחרי הכל אני שכיר שמרוויח שכר רעב). על כן, חשבתי לייחר משהו (אגב, גם לא נראה לי שהבוס ישמח להוציא 100 ש"ח על פיקוס נחמד). למשרד יש חלון אחד, מזרחי, שיש בו די הרבה אור, אבל בעיקר בין עשר לשתיים. האם ניתן לייחר ביפי (נראה לי הולם למשרד)? אם לא, האם ייחור של גרניום ישרוד כשהוא לא בחוץ (לא יודע אם זה רלבנטי, כי אני מדבר על בתוך מבנה, אבל המשרד בירושלים)? אם לא, האם יש לכם רעיונות אחרים? כאמור, הדגש הוא על צמח שאני יכול לגזום ממנו ייחור - כדי שההשקעה הכספית שלי תהיה אפסית. תודה רבה מראש, עודד
 

צפנתי

New member
פיקוסים ניתן לייחר בקלות, ביפי

לדעתי לא. יש לו רק גבעול אחד, העלים לא משרישים, אין טעם לחתוך עלה. ניתן לקנות פיקוס וגם ביפי במעט מאד כסף...בגדלים קטנים.
 

odedmi

New member
איך ניתן לייחר פיקוס?

לחתוך חלק מהגזע? כמו שעושים ביחחורים אחרים? ראיתי פיקוס במחיר התחלתי של 70 ש"ח... שזה יקר לי (אם היה ב20 ש"ח - זה סביר ולא אכפת לי להוציא סכום כזה...)
 

צפנתי

New member
היכן אתה גר?

ימליצו לך פה על משתלות טובות ע"פ איזור מגורים, אם החבר'ה פה מכירים. אני ראיתי פיקוסים בגובה מטר (והם צומחים מהר) ב30 ש"ח כמעט. פיקוס פשוט חותכים ותוקעים במצע עציצים לח. (לא לחתוך ענף גדול מידי, עד 30 ס"מ לדעתי יצליח)
 

odedmi

New member
אני גר בירושלים

הייתי בשבת במשתלת ההר באבו גוש, וזה היה יקר לי...
 
למעלה