בדנמרק זה פועל כמו בקומתיים!האם ניתן להפעיל...
את התקליט שמקריא את התחנות (כמו ברכבות הקומתיים), גם ברכבות הIC3? חג שמח
אז אולי כדאי ש"רכבת ישראל"...בדנמרק זה פועל כמו בקומתיים!
כריזה אוטומטית ברכבתהאם ניתן להפעיל...
את התקליט שמקריא את התחנות (כמו ברכבות הקומתיים), גם ברכבות הIC3? חג שמח
ומה שם הגבר במערכת הכריזה בקומתיים?כריזה אוטומטית ברכבת
לא רבים זוכרים את זה, אבל גם בחודשים הראשונים של הפעלת קרונות ה-'מו-דו' הספרדים בארץ הופעלה בהם מערכת כריזה אוטומטית (אבל עם קול של אישה, ולא של גבר) וגם היא היתה מפספסת בהתחלה לפעמים. בס\בסוף שנת 1997 הייתי נוסע מדי שבוע לנתניה הלוך ושוב, ומאוד התאכזבתי מכך שבשלב מסוים הוחלפה הכריזה הנעימה בקריזה של הכרטיסן. אבל מה אני מתפלא - אם רכבת ישראל לא הצליחה לתחזק ולתפעל שעונים דיגיטליים שהותקנו בחלק מהקרונות הישנים בשיפוץ של אמצע שנות ה-90 יותר משנה, וכשהסירו אותם כי לא עבדו לא טרחו לכסות את החורים, מה אני מתפלא על מערכת כריזה משוכללת? ולמי שמתעניין בצד הטכני - הכריזה האוטומטית בקומותיים (בניגוד ל-מו-דו) מופעלת ע"י מחשב שאוגר בתוכו קבצי MP3. אותה מערכת יכולה לשמש גם להשמעת מוזיקה ברכבת (כמו שהרכבת ניסתה בהתחלה עד שכמה נוסעים התלוננו אפילו על 'מוזיקת מעליות' שקטה שהיא מפריעה להם). אני עדיין זוכר בחדווה את הפעם הראשונה שראיתי קרונות קומותיים, כשבאתי למוסך הרכבת בחיפה לפני כשנתיים, ביום העצמאות, והתגנבתי לתוך אחד המערכים שבאותו זמן עבדו עליו אנשי החברה הגרמנית. כנראה שהיה להם טעם מוזיקלי דומה לזה שלי, כי הם שמעו את Depeche Mode... דרך אגב, SMF - אני שמח לשמוע שיש איתי שותפים לאהבה לקרונועי ה-IC3 - גם אני התאכזבתי מהחלטתה (האומללה?) של הנהלת הרכבת שלא לרכוש מערכים נוספים. זה מצער במיוחד בעיקר בגלל התוכניות שהיו לרכוש ממש את כל קו הייצור ולהעבירו לרמת"א בבאר שבע להמשך הייצור - ככה היינו ממש יכולים להכנס לשוק ייצור הרכבת ובעתיד, בימי המזרח התיכון החדש, להשתלב בשוק האיזורי ולהתחרות בכבוד במתקני הייצור הגדולים והמפותחים (אבל הלא בהכרח מתקדמים) בתורכיה ובמצרים. בכל מקרה, עם שאלות לגבי ה-IC3 אתה (וכולם) מוזמנים לפנות אלי דרך כתובת הדוא"ל שלי באתר 'חדשות הרכבת'.
ומה לגבי המפעל ב-Randers?ומה שם הגבר במערכת הכריזה בקומתיים?
חן חן לך חן... אולי תצליח..כריזה אוטומטית ברכבת
לא רבים זוכרים את זה, אבל גם בחודשים הראשונים של הפעלת קרונות ה-'מו-דו' הספרדים בארץ הופעלה בהם מערכת כריזה אוטומטית (אבל עם קול של אישה, ולא של גבר) וגם היא היתה מפספסת בהתחלה לפעמים. בס\בסוף שנת 1997 הייתי נוסע מדי שבוע לנתניה הלוך ושוב, ומאוד התאכזבתי מכך שבשלב מסוים הוחלפה הכריזה הנעימה בקריזה של הכרטיסן. אבל מה אני מתפלא - אם רכבת ישראל לא הצליחה לתחזק ולתפעל שעונים דיגיטליים שהותקנו בחלק מהקרונות הישנים בשיפוץ של אמצע שנות ה-90 יותר משנה, וכשהסירו אותם כי לא עבדו לא טרחו לכסות את החורים, מה אני מתפלא על מערכת כריזה משוכללת? ולמי שמתעניין בצד הטכני - הכריזה האוטומטית בקומותיים (בניגוד ל-מו-דו) מופעלת ע"י מחשב שאוגר בתוכו קבצי MP3. אותה מערכת יכולה לשמש גם להשמעת מוזיקה ברכבת (כמו שהרכבת ניסתה בהתחלה עד שכמה נוסעים התלוננו אפילו על 'מוזיקת מעליות' שקטה שהיא מפריעה להם). אני עדיין זוכר בחדווה את הפעם הראשונה שראיתי קרונות קומותיים, כשבאתי למוסך הרכבת בחיפה לפני כשנתיים, ביום העצמאות, והתגנבתי לתוך אחד המערכים שבאותו זמן עבדו עליו אנשי החברה הגרמנית. כנראה שהיה להם טעם מוזיקלי דומה לזה שלי, כי הם שמעו את Depeche Mode... דרך אגב, SMF - אני שמח לשמוע שיש איתי שותפים לאהבה לקרונועי ה-IC3 - גם אני התאכזבתי מהחלטתה (האומללה?) של הנהלת הרכבת שלא לרכוש מערכים נוספים. זה מצער במיוחד בעיקר בגלל התוכניות שהיו לרכוש ממש את כל קו הייצור ולהעבירו לרמת"א בבאר שבע להמשך הייצור - ככה היינו ממש יכולים להכנס לשוק ייצור הרכבת ובעתיד, בימי המזרח התיכון החדש, להשתלב בשוק האיזורי ולהתחרות בכבוד במתקני הייצור הגדולים והמפותחים (אבל הלא בהכרח מתקדמים) בתורכיה ובמצרים. בכל מקרה, עם שאלות לגבי ה-IC3 אתה (וכולם) מוזמנים לפנות אלי דרך כתובת הדוא"ל שלי באתר 'חדשות הרכבת'.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.