האם ניתן להפעיל...

  • פותח הנושא SMF
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

SMF

New member
האם ניתן להפעיל...

האם ניתן להפעיל...
את התקליט שמקריא את התחנות (כמו ברכבות הקומתיים), גם ברכבות הIC3? חג שמח
 

SMF

New member
אז אולי כדאי ש"רכבת ישראל"...

בדנמרק זה פועל כמו בקומתיים!
אז אולי כדאי ש"רכבת ישראל"...
תתחיל גם היא להשתמש בתקליט, גם ברכבות הIC3 שברשותה. רכבות הIC3 הם הרכבות האהובות אלי. לדעתי הם הרכבות המהירות, הנוחות והמתקדמות ביותר (אפילו יותר הרכבות הקומתיים). אני חושב שהשימוש בתקליט גם ברכבות אלו תקדם אותן יותר. עצוב לי לשמוע ש"רכבת ישראל" תפסיק לרכוש עוד מערכי IC3, לאחר הגעת מערך מספר 41. לפי מה שידוע לי ישראל רוצה לחשמל את הקווים בארץ (מה שלא יקרה בזמן הקרוב), והפיכת המנוע של רכבות אלו משיטה הידראולית לשיטה המונעת על חשמל, יקרה מאוד. אך מה יקרה כאשר יפתחו הקווים החדשים של הרכבת בעוד כחודש ובשנה הבאה? (הכוונה לקווים לבית-שמש,ראשונים,רמלה,כפר-סבא ובעתיד גם לירושלים). עם פתיחת הקווים צפוי להיות מחסור בציוד נייד. ואז תאלץ הרכבת להשתמש ברכבות הישנות שברשותה (שלדעתי זה די בזיון שהם לא הוצאו משרות כבר.....הגיע הזמן
). מה שעוד מעצבן אותי זה שרכבות הIC3 כבר לא נוסעות בקו לרחובות. תמיד חסרים לי המושבים והמעברים הרחבים. ברכבות הקומתיים הכל קטן, צפוף ובבוקר כשהרכבת מפוצצת באנשים, אין אפילו מקום לנשום.
בשעות הערב כאשר אני חוזר מוקדם מהעבודה אני כמעט תמיד נוסע ברכבות לבאר-שבע ומחליף רכבת בתחנת לוד. כדי להיזחר בימים הטובים...
חג שמח לכולם
 
כריזה אוטומטית ברכבת

האם ניתן להפעיל...
את התקליט שמקריא את התחנות (כמו ברכבות הקומתיים), גם ברכבות הIC3? חג שמח
כריזה אוטומטית ברכבת
לא רבים זוכרים את זה, אבל גם בחודשים הראשונים של הפעלת קרונות ה-'מו-דו' הספרדים בארץ הופעלה בהם מערכת כריזה אוטומטית (אבל עם קול של אישה, ולא של גבר) וגם היא היתה מפספסת בהתחלה לפעמים. בס\בסוף שנת 1997 הייתי נוסע מדי שבוע לנתניה הלוך ושוב, ומאוד התאכזבתי מכך שבשלב מסוים הוחלפה הכריזה הנעימה בקריזה של הכרטיסן. אבל מה אני מתפלא - אם רכבת ישראל לא הצליחה לתחזק ולתפעל שעונים דיגיטליים שהותקנו בחלק מהקרונות הישנים בשיפוץ של אמצע שנות ה-90 יותר משנה, וכשהסירו אותם כי לא עבדו לא טרחו לכסות את החורים, מה אני מתפלא על מערכת כריזה משוכללת? ולמי שמתעניין בצד הטכני - הכריזה האוטומטית בקומותיים (בניגוד ל-מו-דו) מופעלת ע"י מחשב שאוגר בתוכו קבצי MP3. אותה מערכת יכולה לשמש גם להשמעת מוזיקה ברכבת (כמו שהרכבת ניסתה בהתחלה עד שכמה נוסעים התלוננו אפילו על 'מוזיקת מעליות' שקטה שהיא מפריעה להם). אני עדיין זוכר בחדווה את הפעם הראשונה שראיתי קרונות קומותיים, כשבאתי למוסך הרכבת בחיפה לפני כשנתיים, ביום העצמאות, והתגנבתי לתוך אחד המערכים שבאותו זמן עבדו עליו אנשי החברה הגרמנית. כנראה שהיה להם טעם מוזיקלי דומה לזה שלי, כי הם שמעו את Depeche Mode... דרך אגב, SMF - אני שמח לשמוע שיש איתי שותפים לאהבה לקרונועי ה-IC3 - גם אני התאכזבתי מהחלטתה (האומללה?) של הנהלת הרכבת שלא לרכוש מערכים נוספים. זה מצער במיוחד בעיקר בגלל התוכניות שהיו לרכוש ממש את כל קו הייצור ולהעבירו לרמת"א בבאר שבע להמשך הייצור - ככה היינו ממש יכולים להכנס לשוק ייצור הרכבת ובעתיד, בימי המזרח התיכון החדש, להשתלב בשוק האיזורי ולהתחרות בכבוד במתקני הייצור הגדולים והמפותחים (אבל הלא בהכרח מתקדמים) בתורכיה ובמצרים. בכל מקרה, עם שאלות לגבי ה-IC3 אתה (וכולם) מוזמנים לפנות אלי דרך כתובת הדוא"ל שלי באתר 'חדשות הרכבת'.
 

david80

Active member
ומה שם הגבר במערכת הכריזה בקומתיים?

כריזה אוטומטית ברכבת
לא רבים זוכרים את זה, אבל גם בחודשים הראשונים של הפעלת קרונות ה-'מו-דו' הספרדים בארץ הופעלה בהם מערכת כריזה אוטומטית (אבל עם קול של אישה, ולא של גבר) וגם היא היתה מפספסת בהתחלה לפעמים. בס\בסוף שנת 1997 הייתי נוסע מדי שבוע לנתניה הלוך ושוב, ומאוד התאכזבתי מכך שבשלב מסוים הוחלפה הכריזה הנעימה בקריזה של הכרטיסן. אבל מה אני מתפלא - אם רכבת ישראל לא הצליחה לתחזק ולתפעל שעונים דיגיטליים שהותקנו בחלק מהקרונות הישנים בשיפוץ של אמצע שנות ה-90 יותר משנה, וכשהסירו אותם כי לא עבדו לא טרחו לכסות את החורים, מה אני מתפלא על מערכת כריזה משוכללת? ולמי שמתעניין בצד הטכני - הכריזה האוטומטית בקומותיים (בניגוד ל-מו-דו) מופעלת ע"י מחשב שאוגר בתוכו קבצי MP3. אותה מערכת יכולה לשמש גם להשמעת מוזיקה ברכבת (כמו שהרכבת ניסתה בהתחלה עד שכמה נוסעים התלוננו אפילו על 'מוזיקת מעליות' שקטה שהיא מפריעה להם). אני עדיין זוכר בחדווה את הפעם הראשונה שראיתי קרונות קומותיים, כשבאתי למוסך הרכבת בחיפה לפני כשנתיים, ביום העצמאות, והתגנבתי לתוך אחד המערכים שבאותו זמן עבדו עליו אנשי החברה הגרמנית. כנראה שהיה להם טעם מוזיקלי דומה לזה שלי, כי הם שמעו את Depeche Mode... דרך אגב, SMF - אני שמח לשמוע שיש איתי שותפים לאהבה לקרונועי ה-IC3 - גם אני התאכזבתי מהחלטתה (האומללה?) של הנהלת הרכבת שלא לרכוש מערכים נוספים. זה מצער במיוחד בעיקר בגלל התוכניות שהיו לרכוש ממש את כל קו הייצור ולהעבירו לרמת"א בבאר שבע להמשך הייצור - ככה היינו ממש יכולים להכנס לשוק ייצור הרכבת ובעתיד, בימי המזרח התיכון החדש, להשתלב בשוק האיזורי ולהתחרות בכבוד במתקני הייצור הגדולים והמפותחים (אבל הלא בהכרח מתקדמים) בתורכיה ובמצרים. בכל מקרה, עם שאלות לגבי ה-IC3 אתה (וכולם) מוזמנים לפנות אלי דרך כתובת הדוא"ל שלי באתר 'חדשות הרכבת'.
ומה שם הגבר במערכת הכריזה בקומתיים?
 

david80

Active member
ומה לגבי המפעל ב-Randers?

ומה שם הגבר במערכת הכריזה בקומתיים?
ומה לגבי המפעל ב-Randers?
האם ימשיכו לייצר שם רכבות ודגמים חדשים או שדנמרק תימחק סופית מרשימת המדינות המייצרות רכבות?
 
חן חן לך חן... אולי תצליח..

כריזה אוטומטית ברכבת
לא רבים זוכרים את זה, אבל גם בחודשים הראשונים של הפעלת קרונות ה-'מו-דו' הספרדים בארץ הופעלה בהם מערכת כריזה אוטומטית (אבל עם קול של אישה, ולא של גבר) וגם היא היתה מפספסת בהתחלה לפעמים. בס\בסוף שנת 1997 הייתי נוסע מדי שבוע לנתניה הלוך ושוב, ומאוד התאכזבתי מכך שבשלב מסוים הוחלפה הכריזה הנעימה בקריזה של הכרטיסן. אבל מה אני מתפלא - אם רכבת ישראל לא הצליחה לתחזק ולתפעל שעונים דיגיטליים שהותקנו בחלק מהקרונות הישנים בשיפוץ של אמצע שנות ה-90 יותר משנה, וכשהסירו אותם כי לא עבדו לא טרחו לכסות את החורים, מה אני מתפלא על מערכת כריזה משוכללת? ולמי שמתעניין בצד הטכני - הכריזה האוטומטית בקומותיים (בניגוד ל-מו-דו) מופעלת ע"י מחשב שאוגר בתוכו קבצי MP3. אותה מערכת יכולה לשמש גם להשמעת מוזיקה ברכבת (כמו שהרכבת ניסתה בהתחלה עד שכמה נוסעים התלוננו אפילו על 'מוזיקת מעליות' שקטה שהיא מפריעה להם). אני עדיין זוכר בחדווה את הפעם הראשונה שראיתי קרונות קומותיים, כשבאתי למוסך הרכבת בחיפה לפני כשנתיים, ביום העצמאות, והתגנבתי לתוך אחד המערכים שבאותו זמן עבדו עליו אנשי החברה הגרמנית. כנראה שהיה להם טעם מוזיקלי דומה לזה שלי, כי הם שמעו את Depeche Mode... דרך אגב, SMF - אני שמח לשמוע שיש איתי שותפים לאהבה לקרונועי ה-IC3 - גם אני התאכזבתי מהחלטתה (האומללה?) של הנהלת הרכבת שלא לרכוש מערכים נוספים. זה מצער במיוחד בעיקר בגלל התוכניות שהיו לרכוש ממש את כל קו הייצור ולהעבירו לרמת"א בבאר שבע להמשך הייצור - ככה היינו ממש יכולים להכנס לשוק ייצור הרכבת ובעתיד, בימי המזרח התיכון החדש, להשתלב בשוק האיזורי ולהתחרות בכבוד במתקני הייצור הגדולים והמפותחים (אבל הלא בהכרח מתקדמים) בתורכיה ובמצרים. בכל מקרה, עם שאלות לגבי ה-IC3 אתה (וכולם) מוזמנים לפנות אלי דרך כתובת הדוא"ל שלי באתר 'חדשות הרכבת'.
חן חן לך חן... אולי תצליח..
להשיג לנו את קבצי ה MP3 ולפרסמם?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה