האם מישהו לא מסתכן בחופש?...

האם מישהו לא מסתכן בחופש?...

אם בהליכה למקומות מסוכנים, או שעושים מעשים מסוכנים, הליכה בהרים, או ספילינג, ובעצם מה לא?...
 

מענדי

New member
הליכה בהרים/סנפלינג זה לא דבר מסוכן

הליכה בהרים - ללא ציוד מתאים - נעלי ספורט/הליכה סגורות - ולא נעלי עקב שבתיות. הרבה מים - לפחות 4-5 ליטר לאדם - למסלול של שעתיים. טלפון עם בטריה מלאה, מפות של המסלול. זה דבר מסוכן. כנ"ל סנפלינג עם עושים את זה עם מדריך מקצועי ומוסמך, זה לא דבר מסוכן, אם קושרים חבל לאבן מזדמנת זה דבר מסוכן מאוד! וכמובן להתאים את המסלול לצועדים - בחורים צעירים/אנשים מבוגרים/ילדים וכדו'. לשים לב לשילוט בתחילת המסלול, - מסלול למטיבי לכת לא תמיד מתאים לבחורי ישיבה שבמשך השנה ההליכה הכי ארוכה/מאומצת שלהם היא מהזאל לחדר האוכל. וכמובן להתייעץ עם המדריכים שיושבים בתחנות המידע באיזור - בשביל זה הם שם!
 

מענדי

New member
זה

הליכה בהרים עם נעלי עקב שבתיות. בקבוק של 1.5 ליטר לאדם (במקרה הטוב, הרבה פעמים פחות) למסלול של שעתיים, וכמובן את הבקבוק מחזיקים ביד ואז יש רק יד אחת פנויה. ללא מפות - אמרו לנו שכאן הולכים ישר עד העץ השלישי ואז פונים שמאלה עד לסלע עם הסימון האדום (העץ השלישי הושמד בשריפה הקודמת - והסימון בכלל דהה). במשך כל ההליכה מדברים בטלפון - לא שמים לב למה שקורה מסביב - וכמובן אוכלים את הסוללה של הפלאפון. שחיה במקום שיש שילוט שאסורה שחיה זה דבר מסוכן. קפיצה לבריכות מים כשלא רואים את הקרקעית - סכנת נפשות - יש סלעים שלא תמיד רואים אותם. וכו וכו' מנסיון של די הרבה שנים/מסלולים טיולים - תאמיני לי שאני יכול להמשיך את ההודעה הזאת בעוד הרבה דוגמאות.
 

shmoltz

New member
מה אנחנו זלמנים כולם???

אפשר לחשוב שאף אחד פה לא היה בטיול ככה רציני הייתי בכמה קעמפים בחיים שלי בהשתתפות המון ילדים ומעולם לא היו לנו נפגעים עקב זה שהם חרדים פשוט שטויות רגילות של ילדים. כיום כל המדריכים מאוד מודעים לכל הסיכונים ופועלים בהתאם!! אז קיץ בריא לכולם YES
 
למעלה