האם מותר לחוד חידה?

האם מותר לחוד חידה?

החידה מורכבת משתי שאלות. א. מי זאת הגברת שבתמונה המצורפת? ב. מה הקשר שלה לישראל? אתם בטח יודעים את התשובות
 
אחרי יממה ללא תשובה אני מוסיף רמזים

היא ציירת, חיה בהולנד, תערוכותיה מוצגות בכל רחבי אירופה. היא עוסקת ביצירת סרטי אנימציה, אבל התפרסמה לפני שנים בתחום אחר בקולנוע. נו? עכשיו אתם יודעים כבר תשובות לשתי השאלות?
 

Rockamora

New member
גברת לולה מאלכס קיום...

מורה של כיתה י"א בתיכון..! והיא ממש לא נראת ככה..! (כמו בתמונה)
 

Locke

New member
סילביה קריסטל?

אם אני לא טועה התפרסמה בזכות תפקידה בסרט הארוטי "עמנואל" והיא אמורה להגיע לאשדוד לפסטיבל סרטים, אם אנשים מסויימים לא יעשו בעיות מסויימות...
 
סילביה קריסטל תגיע לפסטיבל אשדוד

גב' סילביה קריסטל תגיע לפסטיבל עם ראפ-קאט של סרט אנימציה חדש שיצרה, ועם שני סרטים הולנדיים בכיכובה, ותעביר סדנת אנימציה יחד עם רוד דם-דריבר, שהינו אחד מראשי תעשיית הקולנוע ההולנדית, בעל סטודיו האנימציה מן הגדולים באירופה. סילביה קריסטל זכתה בצעירותה בתואר "מיס הטלויזיה של אירופה", והחלה את הקריירה הקולנועית שלה בסרטים "בגלל החתולים" של פונס רדמייקרס, וככוכבת סרטו של הבמאי הצרפתי ג'סאט ג'אקין, "עמנואל", סרט שזכה לתהילה בינלאומית. בין הסרטים שבהם שיחקה אחרי כן באירופה: "אישה נאמנה", "אליס או הבריחה האחרונה", "היהיר" ו"משחק באש", שבוימו בידי קלוד שברל, רוג'ה ואדים, אלאן רוב-גרייא וולריאן בורווזיק. סילביה קריסטל גם עבדה באמריקה, שם קיבלה תפקידים ראשיים בסרט "שיעורים פרטיים" של ז'אן דה-בונט ובסרט שנעשה על פי יצירתו של ד.ה.לורנס, "מאהבה של ליידי צ'טרלי". כן הופיעה בדמות ההיסטורית של "מאטה הארי", ושיחקה בתפקידי משנה ב"נמל תעופה 79", "המוסקטר החמישי", "פצצת העירום", "פרצוף של מליון דולאר", "חום אדום" ו"קזנובה". הבמאי הצרפתי רוג'ה ואדים הקדיש לה ספיישל טלביזיה מיוחד. סילביה קריסטל היא גם ציירת, ויוצרת כעת יחד עם רונלד טופור את סרט האנימציה על אגדת "הקנקן הצרפתי" (ריקודי הקנקן). זה מה שמפרסמים עליה מארגני פסטיבל הקולנוע הבינלאומי שיתקיים בחול המועד פסח - אפריל 2005 בעיר אשדוד.
 
למעלה