האם לפנות לייעוץ???

shpar

New member
האם לפנות לייעוץ???

הפיצי בן שנה ו3 וכמעט ולא אוכל מוצקים, מה לא ניסיתי להכין, בכל צורת הגשה שהיא... וכלום אולי שתי כפיות. המשקל שלו יפה מאוד והוא ממש לא רזה אבל, לא אוכל כמו שילד בגילו כבר אמור לאכול (רב המזון אמור להתבסס על מוצקים ). אז מה עושים ממשיכים להכין ולא להתייאש ???או שזה הזמן לפנות לעזרה מקצוןעית? מה דעתכן??
 

shirili

New member
את נותנת לו מבקבוק???

אם את רוצה ללכת איתו ראש בראש : אני הייתי מעלימה לו את הדייסות ליומיים שלמים בלי לוותר שיצרח כמה שהוא רוצה וזה מה יש אם הילד רעב הוא יאוכל ואם יש לו את האופציה של הבקבוק אז תמיד הוא ימתין עד שהוא יקבל אותו.
 
גם שלי היה סרבן מוצקים

בערך בגיל שאת אומרת זה התחיל להסתדר - קשה לדעת מהפרטים שאת נותנת כמה הוא כן אוכל. לדעתי אם הוא אוכל בכל זאת מוצקים, אבל עדיין הרוב הוא חלב, אז תזרמי עוד קצת - גם תומר עד היום אוכל לפחות 3 בקבוקים חלב ביום. אם הוא לא נוגע בכלל במוצקים, וניסית לגוון והכל, הייתי מתחילה לדאוג. את כבר מציע לו אוכל רגיל? אולי הוא לא אוהב טחון- תומר סירב לכל דבר טחון, הוא רצה רק לבד. וברגע שהתחילו עם האצבעות כבר הוא אכל יותר.
 

ו שתי

New member
ניסת לתת לו אוכל אצבעות יחד אתכם?

אצלנו "אני לבד" היה הפתרון. אם גם זה לא עובד- אולי כן כדאי להתיעץ בגורם מקצועי, רק כדי לשלול בעיות.
 
ואללה - נזכרתי - יש בעיה שנקראת

"ריגישות יתר למגע" או משהו כזה, וזה יכול לגרום לרתיעה מאוכל מוצק. באמת כדאי לברר, כי הבנתי שיש לזה פתרונות להקלה על המצב אם מגלים את זה
 
את צודקת

זו בעיה שאי אכילה היא אחד התסמינים שלה. איך הוא במגע עם חול? דשא? שיער? שטיח? הלבשה והפשטה? פני לרופא ילדים ובקשי הפניה להתפתחות הילד. שוה לבדוק. לכן גם הרעיון של הרעבה לא נראה לי בכלל. ילדחים הם סקרנים ובד"כ מאד שמחים להתנסות במזון. אם ילד מסרב למוצקים בד"כ יש בעיה. אולי רגישות יתר, אולי אלרגיה שהגוף שלו באופן טבעי מתגונן ממנה.
 

shpar

New member
תודה לכולכן

נראה לי שנפנה לייעוץ, הכמויות שהוא אוכל הן ממש מועטות, כמה "ביסים" מחביתה, קצת נשנוש של לחם , וזהו פחות או יותר, לגבי ההצעה של לאכול לבד, ממש אין על מה לדבר תוך כמה דקות הכל בריצפה.
 

liat ליאת

New member
מה הוא כן אוכל? דייסות?

אולי הן משביעות אותו מאוד ואת נותנת לו מוצקים די צמוד לדייסות, ואז כמובן שלא יאכל הרבה? ילד בגיל הזה לא נראה לי שיכול לאכול לבד. מה שכן - ארוחה אורכת די הרבה זמן וצריך סבלנות. זה לא 5 דקות ונגמר הסיפור.
 
למעלה