האם לדעתם שני סופרסטארים מספיקים לאליפות?

לדעתי יש ספק שזה יספיק לאליפות

גם פיפן וג'ורדן, היו צריכים את גראנט, קרטרייט, פקסון, בי ג'י בגלגול הראשון, וקוקוץ', רודמן, קר, והאוסטרלי (שכחתי את שמו) בגלגול השני. היה להם גם מאמן אם אני זוכר נכון? איזה אלמוני אחד. עם כל הכבוד למייק דאנטוני, עד שהקבוצות שלו לא יתחילו לשחק הגנה, ולא משנה מי נמצא בהן, הוא לא מאמן של אליפויות. הנה, ספק. אז כנראה שיש.
 

עידו17

New member
מן הסתם לא יעלו 2 שחקנים למגרש

אוקיי, יש ספק, אבל ספק קיים לגבי כל קבוצה, ושני שחקנים בסדר גודל כזה על אותו מגרש נותנים את נקודת הפתיחה הטובה ביותר שאפשר לבקש עבור אלופה. לגבי שיקאגו, שתי נקודות שצריך לזכור: 1. הצוותים המסייעים התחלפו במלואם עם השנים, בכל העמדות שמסביב לג'ורדן / פיפן. אז אני לא ממעיט מהערך של הוראס או של רודמן, אבל אפשר להניח שג'ורדן ופיפן היו צוברים לא מעט אליפויות גם אם לשיטה של פיל ג'קסון היו נכנסים שחקנים אחרים. הרי לא היו שם שחקנים אינדווידואלים גדולים אלא שחקני הגנה קבוצתיים שידעו להתאים את עצמם לצרכים של התקפת המשולש. 2. באותה מידה שאפשר להגיד ששיקאגו זכתה באליפויות ברגע שהביאה את כל החלקים הנכונים, אפשר גם לומר שהאליפויות התחילו ברגע שג'ורדן ופיפן הגיעו לשיאם, גם מבחינה אישית וגם מבחינת מה דרוש לקבוצה מנצחת. שתי הנקודות האלה מחזקות את הקייס ששני שחקנים בכזה קליבר אולי לא מבטיחה אוטומטית אליפות, אבל היא עמדת פתיחה אידאלית לא לאליפות בלבד אלא לשליטה טוטאלית בליגה. אגב, התייחסתי לשילוב בין לברון לווייד בלבד, לא בהקשר של הניקס או קבוצה מסויימת אחרת.
 

Or Amit

New member
אבל לא בטוח שהם יוותרו על זכויות הבירד שלהם

הם אמנם לא יוכלו לפנות מקום להחתמת שני סופרסטארים, אבל תוותר על זכויות בירד של שחקן אחד (נניח טי-מאק) ותשתמש באחרים כדי להביא שחקנים בS&T. האם קליבלנד, למשל, לא תעדיף לקבל את אל הארינגטון, החוזה הנגמר (בעונה הבאה) של אדי קארי ובחירת דראפט עבור לברון? (כאשר האלטרנטיבה שלהם היא להפסיד אותו עבור כלום) אתה לא חושב שיהיה אפשר לפתות את מיאמי בטרייד של וייד על דיוויד לי, נניח? (בעצם עליו אין להם זכויות בירד, אבל הנקודה ברורה, אני משער)
 
אבל לברון צריך גם להסכים.

לברון לא יסכים להגיע לקבוצה חלשה. וקליבלנד לא יירו לעצמם ברגל בכך שייקחו מניו יורק את מה שהופך אותם לחלשים. זה בעצם מן מעגל כזה שהם בעצם עוזרים לעצמם, אבל לברון היה חותם מחדש בקליבלנד אם הם לא היו מחזקים את ניו יורק. לברון לא יהיה חלק מS&T. או שהוא יחתום מחדש או שהאו יעזוב. ככה אני רואה את זה... אם כבר S&T, אז הקליפרס יכולים להציע לקליבלנד חבילה הרבה הרבה יותר אטרקטיבית, קבוצה יותר אטרקטיבית ללברון והוא עדיין יגיע לעיר ענק.
 

carmelo

New member
לברון יכול להסכים לפני הסיין אנד טרייד

בין הראשון ביולי ועד שעובר שבוע, שחקנים רק מסכמים בע"פ על חוזים, ואז הליגה מפרסמת את תקרת השכר המעודכנת והחתימה מתבצעת בפועל. רשארד לואיס למשל סיכם עם המג'יק על חוזה של 75 מיליון לחמש שנים (הכי הרבה שיכלו לתת לו), ואח"כ הסוניקס שיתפו פעולה בסיין אנד טרייד שאפשר ללואיס לקבל חוזה של שש שנים ועוד של 122 מיליון... לא ברור לי את מי הקליפרס יכולים להציע לקאבס, ועדיין להישאר קבוצה אטרקטיבית עבור לברון...חבל על הזמן, אם גריפין עוד לא שיחק דקה ב NBA אז הפנטזיה על לברון בקליפרס נגמרה.
 
לברון לא יסכים בלי סיין אנד טרייד כי אז הוא מ

מגיע לקבוצה לא טובה מספיק.
 

carmelo

New member
אין סיכוי

לכל תרחיש שהעלית כאן. כל עוד הניקס לא מוותרים מראש על זכויות בירד של כל פרי אייג'נט שיש/יהיה להם בסגל, אין להם מספיק קאפ ספייס בשביל להגיש שתי הצעות לחוזי מקס. יעשו סיין אנד טרייד על דייויד לי, אז המשכורת שהם יקבלו בתמורה תיחשב כנגד התקרת שכר שלהם. זה גם מירוץ נגד הזמן, הניקס לא יתעסקו בסיין אנד טרייד ופרי אייג'נטס אחרים, אלא קודם כל להחתים שם גדול מס' 1 (כנראה בוש) ובעקבותיו את לברון/ווייד. אין מצב שהקאבס יהיו מוכנים לסיין אנד טרייד על לברון שעוד מסייע לניקס בכך שהוא מערב את החוזה של קארי...ולאור הטרייד הקרב עם יוסטון, לא חושב שלניקס ישארו בחירות דראפט לתת :) זה באמת יתמצה בלשכנע את לברון שלצד סופרסטאר נוסף, גלינארי ודאנטוני, הוא יכול להחזיר את דגלי האליפות למכה של הכדורסל. סה"כ תידרש עונת הרצה אחת, ואז הניקס יתחילו להשתמש בחריגות MLE ואחרות בלי חשבון.
 
אני לא מאמין שהקאבס יסכימו לסיין אנד טרייד

על לברון. אתה לא מדבר כאן על איזה שחקן שולי, ואני בספק אם הם יוכלו להסביר לקהל שלהם למה הם עזרו לניקס לגנוב להם את השחקן הכי טוב בליגה. ועוד לקבל על זה שאריות? אם הניקס רוצים את לברון, הם יצטרכו להחתים אותו ישירות.
 
גם שני כוכבי על לא מספיקים ללא עוד טובים

בס"ד חוץ משני כוכבי-על או כוכב-על גדול ועוד כוכב גדול, קבוצה צריכה עוד שחקנים טובים. גם שיקאגו הייתה צריכה חוץ מג'ורדן ופיפן עוד שחקנים טובים כמו קוקוץ' או רודמן, ללייקרס בשנות ה-80' היה גם את כארים וורת'י גם טובים מאוד כסקוט וקופר, לסלטיקס באותה תקופה היה חוץ מבירד, גם את מקהייל שהיה שחקן גדול וגם את פאריש שהיה מצויין, ואף עוד שחקנים משובחים כארצ'יבאלד, הנדרסון וסדריק מקסוול בתחילה, ודניס ואיינג' בהמשך.
 
וגם לדטרויט היה את ת'ומאס, דומארס, ואגוואייר

ועוד טובים, לפילדלפיה היה את ד"ר, ג'יי, מוזס מלון, וגם את מוריס צ'יקס ובובי ג'ונס, בשנים האחרונות לספרס יש את דאנקן, ג'ונבילי ופארקר ועכשיו את ריצ' ג'פרסון, ללייקרס יש את קובי, גאסול ואודום ועוד טובים.
 

Ofer 83

New member
זה כבר מזמן לא

"גארנט, פירס, ר' אלן ועוד טובים", רונדו הוא השחקן הכי טוב שלהם העונה, גם פירס בעונה טובה, אלן וKG בנפילה חופשית.
 

rapgamer4ever

New member
כן

אבל לא שניים מהסופרסטארים האלה. לברון-בוש ולידם לכום לא שווה אליפות כמו שגם לברון-וויד ולידם כלום לא שווה אליפות. אפשר לקחת אליפות שהצוות המסייע שלך בינוני אבל יעיל. אתה חייב לקבל ממנו הגנה, קודם. אחר כך אתה חייב לקבל ממנו קליעה. כשיש לך את שני אלה, אפשר לקחת אליפות עם 2 סופרסטארים ועוד הרבה שחקנים שלא יודעים לייצר מצב קליעה או למסור.
 
למעלה