האם לדעתכם צריך ליהיות לאדם ציפיות

atcbl

New member
האם לדעתכם צריך ליהיות לאדם ציפיות

אנשים מפתחים ציפיות לעצמם ומתאכזבים. ולפעמים הצפיות משמשות להם כמן אמביציה מסוימת.... מה אתם חושבים???
 
קודם כל, שלום לכולם, חזרתי! ../images/Emo24.gif

בקשר לשאלתך... בכדי שאדם יתקדם בחייו עליו לשאוף, לחלום, לרצות ולקוות. אכזבות גדולות יכולות לקרות בעיקר למי ששואף בגדול, אך השאיפה בגדול נותנת לך את הסיכוי הכי גדול גם להצליח ולהשיג את מושא שאיפתך. אם לא תשאף, לא תחלום, לא תרצה - לא תתאכזב ולא תשיג. ומצכאן החלטתו של כל אחד לגבי החיים שירצה לחיות...
 
כן אבל כאן זה לא חייב להיות מדובר

על כך כלומר לצפות ושנה שתהיה לשנה בלה בלה או לצפות מטיול לשהו או מבן אדם אחר משהו שאתה לא באמת יכול לצפות כי הוא לא אתה אני די חצויה בנושא הזה כי אמת שצפיות עוזרות לעלות בסולם אבל אני לא תמיד מצפה משהו ולכן אני תמיד יכולה להיות מופתעת כשזה קורה כי לא ציפיתי תלוי בדרך שאתה מסתכל על זה
 

shabaz

New member
אני מחשיב ציפיות כדבר שאתה יכול

אני מחשיב ציפיות כדבר שאתה יכול להשיגו...שהוא בגדר היכולות שברשותך כבר... אני חושב שאדם לא יכול לשאוף למשהו שהוא לא יכול להשיג? ואם אתה לא מאומן, נגיד משהו שאתה רוצה להתחיל לעסוקר בו ואתה לא יודע כלום עליו. השאיפה שלך תלוי בהתמדה וברצון שלך לאותו דבר.. ללא הדברים הללו אין סיכוי שתצליח לעשות את זה.. <<או במורה נוקשה במיוחד>> לכן השאיפות שלנו תלויות ביכולות שלנו... ובדברים שכבר יש לנו, שאיפות זה דברים שעם קצת מחשבה, או אפילו בלי, נוכל להשיגם.
 
אני מניחה שהשאלה הנשאלת היא...

האם יש משהו שאדם עם מספיק כוח שאיפה ורצון לא יכול להשיג?
 

seeyou

New member
שהשאלה הנשאלת !../images/Emo121.gif

האם יש משהו שאדם עם מספיק כוח שאיפה ורצון לא יכול להשיג? אני חושב שיש! חיי נצח!
 

seeyou

New member
תחשבי קצת...../images/Emo160.gif

נניח שהית היום בגיל 120 ... כמה חידושים היו בתקופה הקצרה זו? לא הית רוצה לחיות ולהרגיש "תקופות" בהתפתחות האנושות? יש אנשים שרואים טיולים בחו"ל ויש אנשים שבעצמם נוסעים... זה אותו דבר? דבר אחר, תשאלי את אמך איך היא היתה בגיל שלך? האם היא היתה רוצה לחיות מחדש את הגיל ואת הפיספומים?
 
ברור שזה לא אותו דבר

וזה כל העיניין אבל לא עכשיו אם הייתי בן 200 הייתי עדה למאות שינויים ואני מניכה שאם אני מסיגה כל מה שאני רוצה אני גם אחבה את כל השינויים על בשרי כך שכשאגיע לגיל זה אני ארצה קצת מנוחה וגם תקשיבהגוף האנושי מתקלה כך שגם אם הייתה לי הבריאות הפיזית לא היה את הבריאות הנפשית
 

Jinno

New member
למה?

מי אמר שהאדם לא יכול להשיג חיי נצח? לכל הישג לוקח זמן...
 
גש לחומרי העשרה בנושא

הפסיכולוגיה. תמצא שלעיתים המוות נראה לאנשים כחיי נצח. גם אם לא במודע, זוהי תפיסתם לגבי המוות. ושוב אני שואלת... האם יש משהו שאדם עם מספיק כוח שאיפה ורצון לא יכול להשיג?
 

seeyou

New member
תגדירי באיזה תחום..../images/Emo29.gif

מכירה את : PERPETUM MOBILE.?
 
ועל כן...:

1. האדם נברא בצלם. תסיק מכך מה שתסיק. 2. לא יודעת מהי האמונה שלך, האמונה שלי מתבססת על כך שהכוחות העליונים שקיימים נמצאים בכל אחד מאיתנו. בנוסף, הם מאפשרים לכל אחד לקבל כמה שהוא יכול לשאת.
 

atcbl

New member
OK אבל

לפעמים, או אפילו תמיד אדם לא יודע מה הוא יכול לשאת. כדי לדעת מה את יכולה לשאת את קודם צריכה להכיר את עצמך טוב טוב... מה שקשה עוד יותר!!! לכן את טועה גם אם לאדם יש כוח רצון רב והוא לא מכיר את עצמו, ולכן לא יודע מה הוא יכול לשאת, אז הוא לא ישיג את את המקסימום שהוא היה יכול להשיג. לכן חשוב קודם כול להכיר את עצמך...
 
העלית בי מחשבה...

אולי אם הוא לא מכיר את עצמו הוא ישיג מעבר לעבר למקסימום שהוא יכל להשיג? ה"הכרה העצמית" שעליה אתה מדבר היא תמיד בעלת תיאורים וגבולות. למה בנאדם צריך את זה? לא יודעת מה איתך, אני לא גוש של דבר אחד.
 

atcbl

New member
למה צריך את זה? :)

זה מצחיק שאת שואלת, מכיוון שזה הנוסחה היחידה שיכולה לגרום לבן-אדם אושר מסוים, ורק אם הוא יכיר את עצמו אז הוא "ימצא" את הגשמתו העצמית. ויש אנשים שמכירים את עצמם אפילו בגיל 40 או 50 זה לא משנה מתי העיקר זה להגיע לזה. אני עדיין לא הגעתי לזה , אבל I´m working on at .
 
ציפיות זה מלשון תצפית.

אדם צריך, על פי הנתונים שיש לו לגביי עצמו ומצבו, לערוך תצפית לגביי מה אפשרי לו להשיג ומה לא. והיה אם הוא טעה בחישוב, מה יש? נערוך חישוב חדש... כל הבעיה מתחילה מזה שאנשים עובדים על עצמם שהם בעצם טובים יותר מאחרים, רק כדי להרגיש עליונות חברתית\ שכלית. ברגע שהאדם מבין שזה הוא ולא אחר ועם זה אני עושה את הבסט ושיקפצו כולם, אין לו שום בעיות. (אובייקטיביות)
 
למעלה