האם לדעתכם פרנק מיר הפך את עצמו למכונת PPV?

dor244

New member
האם לדעתכם פרנק מיר הפך את עצמו למכונת PPV?

פרנק מיר שאחריי הפציעה שלו נראה רע ואולי אפילו בדרך לפרישה של כמה שנים נמצא היום בעמדה מעולה להיות אחד הלוחמים האהודים ביותר ביו אף סי. מיר היום נראה כמו דוגמן , היכולת הווארבלית שלו מעולה (מפרשן ל WEC) הוא מאוד מעניין ויודע ליצור הייפ על הקרבות שלו ובנוסף מיר נותן תצוגות סופר מרשימות בקרקע ובעמידה . פאק הייתי מוכן לשלם 44.95 דולר לראות את הקרב הבא שלו , דבר שאני יכול להגיד רק על מספר מאוד מצומצם של לוחמים אחרים. את הדקה ומשהו של הקרב שלו מול קונגו ראיתי לפחות 20 פעם ונדהמתי מהעמידה שלו , המון תנועות ראש , פתיחת זוויות יפה באמצעות עבודת רגליים והסתערות (אומנם מול מתאבקים ההסתערות הזאת הייתה עולה לו בגדול) מאוד אגרסיבית. ועכשיו שמיר הולך להילחם מול קארווין אני אישית חושב שזאת פצצת PPV שיכולה לעבור את ה750 אלף בקלות? אז מה דעתכם האם מיר יכול להיות ה DREW הבא של היו אף סי?
 

talhorm

New member
נגד קארווין אין מצב שזה עובר את ה500אלף

אלא אם כן יש אחלה של גיבוי בקארד בקו מיינאיבנט וכו' כי קארווין עדיין לא שם כ"כ גדול אבל מיר-לסנר 3... פה זה כבר עובר את המליון אני חושב, לסנר הDRAW הכי גדול של הUFC, מיר הוא בהחלט הDRAW הבא של הUFC, והסיפור בניהם...ההייפ במיוחד אחרי ההופעה של מיר...1-1... קרב אליפות, הפציעה של מיר, המחלה של לסנר. לא יכול להיות יותר טוב מזה עבור האמריקאים
 

BeniTaz

New member
לפי השמועות זה יהיה ב-UFC 111

ובאותו אירוע יהיה גם כן קרב אליפות בין GSP לבין הארדי. ולמרות שמיר וקארווין יילחמו במיין אבנט זה תוסף אדיר כנראה לכמות מכירות PPV מקנדה ובריטניה. אגב, בשונה מהקרבות האחרונים של מיר.. או יותר נכון מכל הקרבות בקריירה שלו הפעם הקרב בינו לבין קארווין יהיה "קרב ג'נטלמנים" וזה בטח לא הולך לעזור למכירות. קארווין: "אני אשמח להילחם בפרנק מיר 'האגדה'" מיר: "קארווין הוא ההביווייט הכי טוב ב-UFC"
 

talhorm

New member
טוב GSP זה גיבוי לא קטן I GUESS

אז האירוע הזה יניב מכירות טובות אבל אני מסכים שהקטע של "קרב ג'נטלמנים" לא יוסיף באד בלאד עושה את זה לכולם, אם תודו או לא תודו בזה... אבל אני מאמין שזה ידרדר בהמשך מיר אוהב להגיד מה הוא יעשה בדיוק ליריב ואיך וזה מעצבן את היריבים שלו, גם לסנר-קוטור היה פחות או יותר "קרב ג'נטלמנים" אבל אין פה בכלל מקום להשוואה... אבל תאר לך שבין לסנר לקוטור היה את הבאד בלאד שיש בין מיר ללסנר... אז וואו, אוסקר דה לה הוויה היה רואה את השיא שלו נשבר אני חושב
 
מול מתאבקים ההסתערות היתה עולה לו ביוקר??

תסלח ךי, אבל לראות באילוך איטי 20 פעם קטע ווידאו של קרב, ולחשוב עם כוס קפה ביד, מה מתאבק היה עושה כשהיריב מתכופף ככה אם אובר האנד באמצע קרב MMA נשמע לי אישית קצת מנותק מהמציאות. ומה גם שיש game plan והוא יהיה שונה מיריב ליריב. אני בסך הכל בא להגיד, שלקחת מהלכים של קרב בעבר ולהשליך אותם על קרב עתידי זה משחק של ספקולציות.
 

dor244

New member
90% ממה שנאמר בפורום זה בגדר ספקולציות

וזה מה שהופך אותו לפורום ולא לויקיפאדיה
 
לדעתי כן.

אנשים אוהבים לראות HW תוסיפו לזה שהוא אמריקאי, תוסיפו את האישיות שלו, ואת סיפור הפציעה והחזרה שלו, וקיבלתם ממש גיבור אמריקאי בשיאו.
 

AmitNHB

New member
בהחלט ../images/Emo45.gif

הנוסחה היא לדבר
ואז לגבות את זה וזה בדיוק מה שהוא עשה בקרב האחרון. לא תיהיה לזה אריכות ימים לדעתי כי הוא לא מספיק טוב, אבל לדעתי הקרב הבא שלו יעשה מס' מכובד מאוד. אמנם השמועות כרגע הן שמיר\קארווין יהיה ב 111 ביחד עם GSP\הרדי אבל בתכלס אני לא מאמין שזה יקרה (ועוד בניו ג'רזי ?). אני מאמין שמיר\קארווין יהיה מיין איבנט ב PPV משלו ואני משוכנע שזה יעבור את ה 500,000 ואם מיר מנצח, אז מיר\לסנר 3 יעשה יותר מ UFC 100.
 
למעלה