האם לאגד או לדן

מצב
הנושא נעול.

scooby5

Member
האם לאגד או לדן

האם לאגד או לדן
יש כוונה לרכוש אוטובוס נמוך רצפה ארוך יותר , כמו בתמונה המצורפת מתוך אתר MAN? (בעבר מצאתי תמונות מפורטות יותר, כולל מפנים האוטובוס)
 

846

Active member
אם אתה מתכון ל 15 מ' שנוסה בארץ

האם לאגד או לדן
יש כוונה לרכוש אוטובוס נמוך רצפה ארוך יותר , כמו בתמונה המצורפת מתוך אתר MAN? (בעבר מצאתי תמונות מפורטות יותר, כולל מפנים האוטובוס)
אם אתה מתכון ל 15 מ' שנוסה בארץ
באגד החליטו ללכת על מיפרקיות נמוכות ריצפה.
 

846

Active member
כן, האוטובוס הזה נוסה גם בדן. היתה

היה נסיעת מבחן בדן לנידרפלור ארוך?
כן, האוטובוס הזה נוסה גם בדן. היתה
תמונה בפורום שלו עם מדבקות כפולות: אגד ודן.
 

omdor

New member
חבל הם צריכים לדאוג כבר למיפרקיות

לא הצליח....
בעיות קשות בסיבובים.
חבל הם צריכים לדאוג כבר למיפרקיות
חדשות שישפרו את השירות למה אגד הצליחו ודן לא יש הבדל באורך?
 

evgeniy2

New member
מעניין אם נראה...

חבל הם צריכים לדאוג כבר למיפרקיות
חדשות שישפרו את השירות למה אגד הצליחו ודן לא יש הבדל באורך?
מעניין אם נראה...
מפרקית נידרופלור אדומה של דן !!!!!! פששש זה יהיה נדיר ביותר !!!
 

nana 1

New member
יש בתכנון קניה של אוטובוסים

מעניין אם נראה...
מפרקית נידרופלור אדומה של דן !!!!!! פששש זה יהיה נדיר ביותר !!!
יש בתכנון קניה של אוטובוסים
מיפרקיים והם יצבעו באדום שזה הצבע המוביל עכשיו
 

omdor

New member
הם צבעו מפרקיות לאדום אבל

מעניין אם נראה...
מפרקית נידרופלור אדומה של דן !!!!!! פששש זה יהיה נדיר ביותר !!!
הם צבעו מפרקיות לאדום אבל
לא נידרפלור כי עדיין אין להם התמונה שצולמה שכחתי על ידי מי שהיה נידרפלור בדן במבחן הוא היה צהוב הוא יפה מאוד לפי דעתי! רק לא הצבע לא מתאים
 

nana 1

New member
אפשר לראות את המפרקית הצהובה

הם צבעו מפרקיות לאדום אבל
לא נידרפלור כי עדיין אין להם התמונה שצולמה שכחתי על ידי מי שהיה נידרפלור בדן במבחן הוא היה צהוב הוא יפה מאוד לפי דעתי! רק לא הצבע לא מתאים
אפשר לראות את המפרקית הצהובה
שהיא נידרפלור באתר התמונות של דן
 

fireman

New member
גם דן רכשה דו מפרקיות נמוכות רצפה

חבל הם צריכים לדאוג כבר למיפרקיות
חדשות שישפרו את השירות למה אגד הצליחו ודן לא יש הבדל באורך?
גם דן רכשה דו מפרקיות נמוכות רצפה
עד כמה שידוע לי הן בהרכבה... מדובר ב50 מכונות עד כמה שזכור לי.
 

צחקן

New member
מדובר בכ- 42 NG. מקרות לא...

גם דן רכשה דו מפרקיות נמוכות רצפה
עד כמה שידוע לי הן בהרכבה... מדובר ב50 מכונות עד כמה שזכור לי.
מדובר בכ- 42 NG. מקרות לא...
ב"ה רשמיים מוסכרים שיש כוננה לקנות עוד כ 50 אבל המידע הזה לא פורסם בפורם.
 

scooby5

Member
אני לא סגור על המפרט הטכני

אם אתה מתכון ל 15 מ' שנוסה בארץ
באגד החליטו ללכת על מיפרקיות נמוכות ריצפה.
אני לא סגור על המפרט הטכני
בעיקר משום שאני לא ממש מצליח למצוא את האוטובוס באתר של MAN, אבל גם למרצדס יש משהו דומה (CITARO U). האם אלו אוטובוסים לנסיעות בינעירוניות (ראיתי מספר פעמים אוטובוסים נמוכי רצפה מבצעים נסיעות בינעירוניות בין חיפה לעכו ולנהריה) ?
 
שלילי

אני לא סגור על המפרט הטכני
בעיקר משום שאני לא ממש מצליח למצוא את האוטובוס באתר של MAN, אבל גם למרצדס יש משהו דומה (CITARO U). האם אלו אוטובוסים לנסיעות בינעירוניות (ראיתי מספר פעמים אוטובוסים נמוכי רצפה מבצעים נסיעות בינעירוניות בין חיפה לעכו ולנהריה) ?
שלילי
Citaro U הוא הדגם המקביל ל- M.A.N NU שהוא גלגול מודרני של ה-SU הנפלא שהיה (ועודנו) בדן וביונייטד. הגירסה שהיתה בארץ היא גירסת 15 מטר של ה-NL של מ.א.ן. יש גם גירסת 15 מטר ל-NU ולסיטארו הרגיל ול-Citaro U.
 

צחקן

New member
תודה. יש סיכוי שנראה כאלה בארץ?.

שלילי
Citaro U הוא הדגם המקביל ל- M.A.N NU שהוא גלגול מודרני של ה-SU הנפלא שהיה (ועודנו) בדן וביונייטד. הגירסה שהיתה בארץ היא גירסת 15 מטר של ה-NL של מ.א.ן. יש גם גירסת 15 מטר ל-NU ולסיטארו הרגיל ול-Citaro U.
תודה. יש סיכוי שנראה כאלה בארץ?.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה