האם כבר הגיע הזמן למיטה של גדולים?

T noki

New member
האם כבר הגיע הזמן למיטה של גדולים?

עודדי עוד חודש בן שנתיים, ובשבועיים האחרונים מסרב ללכת לישון במיטת התינוק שלו עם הסורגים, בהתחלה לא בצהריים ואח"כ זה גם התחיל בלילה. חשבתי שזה קשור לבלבול השגרה שלו בגלל החופש מהגן, ושיקח לו כמה ימים להתרגל, אבל זה לא עבר לו.הוא עומד במיטה ומתחנן שנוציא אותו. אני פורשת לו שמיכת פוך רכה על השטיח, הוא שם ראש... ונרדם. ואז אני מעבירה אותו למיטה שלו. לפני יומיים חזרנו לגן, וגם שם הוא מסרב לישון במיטת תינוק, אז הוא ישן על מזרון כמו הגדולים. האם הפתרון הוא מיטת נוער עם מעקה? או באופן זמני מזרון על הרצפה ? (אני לא כל כך רוצה שישן על הרצפה...) האם מה שהוא מנסה להגיד לי שהוא רוצה מיטה של גדולים או שאקנה מיטת נוער והוא עדיין ירצה על הרצפה? אם למישהו פה יש נסיון עם הגיל הזה ומעבר למיטה - אשמח לשמוע. (יש לציין שבאופן מפתיע הוא לא מנסה לטפס על הסורגים - עדיין לא...)
 
בדיוק הנושא החם שלנו !

שלומי החליט באופן מפתיע למדיי שהגיע הזמן. אני חושבת שמיטה מתוחמת עדיין טובה עבורנו. אני רוצה לדעת מתי עשיתן את השנוי הזה? ואם אפשר תמונות של המיטות. כמה בני משפחה עברו (בגיל שנתיים וחצי +) ורכשו מיטות נוער ב 3.600 ש"ח לדבריהם זה עד הצבא.... לדעתי עד השיגעון של ספפה/מיטה וחצי. מה דעתכן!?
 

קוממי

New member
אנחנו הורדנו צד אחד של סורגים

ושמנו מגן פלסטיק. גם אצלנו המעבר היה סביב גיל שנתיים והיתה תחושה שכליל ממש מתקשה לישון עם הסורגים. עדיין לפעמים היא מעדיפה את הרצפה, ולפעמים את המיטה של יובל,אז הולכים לפי רצונה...
 

T noki

New member
איך מורידים את הסורגים? יש לנו מיטה

של שילב. גם עודדי ממש מראה סימנים של קושי עם הסורגים, כאילו הוא מרגיש כלוא. ומה ההבדל מבחינת כליל - הרי יש גם מגן וגם סורגים בשאר חלקי המיטה, אז זו לא אותה הרגשה של כלא? ומה עם מיטת נוער? ניסיתם?
 

קוממי

New member
המגן הרבה יותר נמוך וגם

בקצה שלו יש מעבר והיא יכולה לעבור. מיטת נוער לא ניסינו, אין לנו מקום למיטה כלכ ך גדולה, והיא בטח לא צריכה ת הגודל הזה (מה עוד שטוב לי שהמיטה תשאר פתוחה לילד הבא...). אני מניחה שבקרוב אם נעבור לבית יותר גדול נקנה לבנות מיטות נוער. לגבי ההורדה של הסורגים - המיטה שלנו לא משילב, אבל נראה לי שאת יכולה לפנות לשילב ולשאול אותם אם אפשר בדגם שלך לעשות את זה ואיך... בהצלחה!
 
המיטות של שליב לרב הופכות למיטת

ילדים. אני חושבת שאפשר לקנות אצלם סורג נמות וחלקי שנשאר מקובע למיטה, מאפשר כניסה עצמאית של הילד ומונע נפילות. זה השיטה שלה שילבף תבדקי איתם
 

קארין 25

New member
לפני חודש הפכנו את המיטה של שילב

למיטה שמאפשרת לליאל לעלות ולרדת לבד. זה נתן לו הרגשה של גדול והמון ביטחון עצמי שעכשיו הוא יכול לקבוע מתי לרדת ומתי לעלות למיטה. אז ככה: לכל המיטות בשילב ניתן לקנות מעקה נמוך יותר המותאם בדיוק לדגם המיטה ולצבע. הופכים את המיטה כאשר הסורג העולה ויורד הופך להיות ליד הקיר ומוציאים את הסורג שממול ("שלד המיטה") ושמים במקומו את המעקה הנמוך. וכך הילד יכול לעלות ולרדת מהכיוון שבו נמצאות הרגליים. מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך והבנת את הכוונה. בהצלחה ! לילה טוב !
 

מיכי2

New member
שלולי, למה לא?

אחיין שלי עבר בגיל שנתיים למיטה של "גדולים" ואין מאושר ממנו, הם קנו לו מיטה מקסימה מעץ, עם קרש כזה למניעת נפילות, והילד שמח ומאושר. לגבי הורדת הסורג של המיטה, זה לא אפשרי בכל מיטה ואני ממליצה להתייעץ עם שילב (שם אז קניתם, לא?) לגבי אותה מיטה אם זה אפשרי.. יאללה,, גדולצ'יק כבר המתוקי הזה שלך!!!
 

גלשני

New member
אנחנו גם לקראת מעבר למיטת "נוער"

(שם מגוחך...) ואפילו נדלקתי כבר על אחת של רהיטי עין חרוד (מצרפת לך קישור) בכל מקרה מתן מסרב לישון במיטת הסורגים שלו, וישן כבר כמה חודשים על מזרון ליד המיטה שלנו (וחצי מהלילה במיטה שלנו). הוא יודע לרדת מהמיטה שלנו מאוד בזהירות, כך שאני גם לא דואגת מנפילות, ובכל מקרה מתכננת להוסיף מעקה.
 

dafgol

New member
הנושא החם גם אצלינו

מעניין למה
בר בתקופה האחרונה מוכן להירדם רק על הספו בערב , ורק אז מעבירים אותו למיטת התינוק. תכלס נראה לי שהוא מוכן למיטת מעבר או מיטת נוער או איך שלא נקרא לזה... החשש היחיד שלי שהוא איכשהו יצליח (וכמו שאני מכירה אותו הוא אכן יצליח) לצאת ולהסתובב בבית כשנישן ....לכן אולי כדאי כן להשאיר במיטת התינוק עדין ? לפחות עד גיל 18
 

kashke

New member
היי לאמא של עודדי..אני בזמנו קניתי

מיטת מעבר. היא נמוכה. קטנה. (מזרן של מיטת תינוק מתאים לה) ומוגנת על ידי מגן מיטה שאורכן כ- 1/2 מיטה לערך. אני יודעת שיש באיקאה מיטה כזו, שניתן להוסיף לה עוד חלק כשהילד גדל. את המיטה שלנו קניתי ב- toys R us. השתמשנו בה מגיל שנה וחצי ועד גיל 4.
אני ממליצה.
 

T noki

New member
תודה לכולכן על התשובות!../images/Emo24.gif

אני אברר בשילב, אבל נראה לי שמתישהו בחודשים הקרובים האפרוח יעבור למיטת נוער...
 
למעלה