האם יש תקווה?

shlomimi

New member
האם יש תקווה?

יש פה מישהו שאוהב (אבל אוהב באמת) סרטים קלאסיים ואיכותיים כמו ``הסנדק``,``הארי המזוהם``,``אפוקליפסה עכשיו``,``נהג מונית``, ``תינוקה של רוזמרי``,``השור הזועם``? או שכולם פה סתם שטחיים שמתלהבים מסרטים חסרי כל אינטיליגנציה והגיון בסיסיים וסרטי פעולה סתמיים(בלי להעליב)?
 

KIKI

New member
בלי להעליב

אנחנו, צופי הסרטים הרדודים ומערבוני הספגטי אוהבים גם סרטים טובים, גם מאלו שהזכרת! הפלא ופלא, גם שוכני מערות ושונאי תרבות שכמונו ראו חלק מהסרטים שציינת והתלהבו.... לא צפוי אהה? חשבת שאתה מהחכמים היחידים שצפו בסרטים טובים, והם חושבים שהם על רמה? טעית! אפילו לסרט הגרוע ביותר יש פואנטה.... יש אנשים שלא מבינים את זה... בלי להעליב!
 

shlomimi

New member
ל-KIKI

דבר ראשון-נדמה לי שלקחת את מה שכתבתי טיפ-טיפה יותר מדי ברצינות.תרגעי,זה כולה פורום. דבר שני-כשכתבתי ``בלי להעליב`` לא התכוונתי להציג את עצמי כיותר טוב מכולם,אלא באמת התכוונתי לכך שאני לא רוצה להעליב. אחרי הכל,לכל אחד יש טעם ייחודי משלו. דבר שלישי-כשכתבתי על ``סרטים חסרי כל אינטיליגנצייה והגיון בסיסיים``,לא הצבעתי על סרטים מסויימים, אלא הבעתי מחאה על זה שכל העולם מתלהב מכל חצי סרט שרק יוצא לקולנוע ובעצם כולם שוכחים מכל אותם סרטים נפלאים שבלעדיהם הסרטים החדשים לא היו בכלל קיימים,ולפעמים נדמה לי שאני האדם היחיד בכל העולם ששם לב לזה. דבר רביעי-אם את אכן אהבת את הסרטים שציינתי,אולי אכן יש תקווה דבר חמישי-אני מ א ו ד אוהב מערבוני ספגטי. דבר שישי-תודה על התשובה. נ.ב:לחצתי שאני רוצה לקבל ב-E-MAIL על תגובות להודעה,אבל ה-E-MAIL מעולם לא נשלח.למה?
 

KIKI

New member
סליחה

אוקיי, קודם כל סליחה על ההתנפלות בשבילך זה אולי ררק פורום, אבל בשבילי זה דרך להתעדכן, לברר....ולקבל מידע. דבר שני נכון שאנשים מתלהבים מסרטים אפילו שהם סתמיים. אבל כן, עדיין יש אנשים שמתלהבים מסרטים טובים. בקשר לאימייל-אף פעם לא ניסיתי..... אתה פשוט אמור לכתוב את כתובת האימייל שלך במקום-תנסה! וסליחה שוב כבר היו לי התפרצויות כאלה....נ :) :) :)
 
למעלה