האם יש שידור של הפועל תל אביב

אורון V1

New member
אז זאת טענה שאתה צריך להפנות למועצת הכבלים

והלויין, הם אלו שהיו צריכים להורות לפתוח את הערוץ, מעבר לכך כפי שכבר כתבתי אפשר לבוא בטענות רק לערוץ 10 שהחליט לוותר על זכויות השידור.
 

lemmacantor

New member
במשך 3 חודשים, כשמכבי חיפה והפועל ת"א

שיחקו בקמביל בשלב הבתים של ליגת האלופות וליגה אירופית בהתאמה, נהגו כולם להלל את הפועל ת"א ולהשוות אותה לתוצאות של מכבי חיפה בליגת האלופות. היום הפועל ת"א בעצמה פגשה קבוצה ברמה של ליגת האלופות ומה התוצאות? חברים, זאת הרמה של ליגת האלופות, לא יעזור לאף כלום. כן, הפועל ת"א עשו דברים יפים מאוד בשלב הבתים שלהם ועשו את המקסימום וכל הכבוד להם, אבל כל ההשוואות היו לא הוגנות.
 

Saladin

New member
לא חושב שזה קשור.

הפועל של לפני חודשיים-שלושה היתה יכולה לעשות הרבה יותר מול קאזאן. מי אמר שסלטיק היא לא קבוצה של ליגת האלופות?
 

Puskas

New member
לפחות היית

נותן את המבורג כדוגמא..דווקא את סלטיק? הם בקושי קבוצה ברמה של ליגה למקומות עבודה..
 

Saladin

New member
ואגב, את מי מכבי חיפה ניצחה שהיא ברמה של

ליגת האלופות? זלצבורג, אקטובה והקבוצה הראשונה שחיפה ניצחה גם הן לא ברמה של ליגת האלופות לפי הקריטריונים שלכם. אקטובה היא גם לא ברמה של ליגה אירופית.
 

Mellow29

New member
שזלצבורג בשתי רמות מעל הפועל ת"א

מכבי חיפה באה מולה בתקופה שגולסה, גאדיר ודבאלשווילי היו בכושר טוב בעוד שזלצבורג עדיין לא התחברה, ולכן היא לא העפילה לליגת האלופות. לראייה, היא עברה בקלות את שלב הבתים עם 6/6 וביינתים היא מובילה 1:0 בחוץ ובדרך לעבור עוד שלב.... מה שאני טוען זה שאין מה לזלזל בהישג של מכבי חיפה מול זלצבורג, כי היא קבוצה חזקה יותר מכל קבוצה אחרת (למעט המבורג וקאזאן כמובן) שהפועל ת"א פגשה בדרך.
 

Saladin

New member
רק שתדע...

בין זלצבורג וראפיד וינה מפרידה נקודה אחת בצמרת האוסטרית, ולוינה יחס שערים יותר טוב. יכול להיות שהכל עניין של מאצ' אפ - אולי לחיפה היה מצ' אפ טוב מול זלצבורג ולהפועל מול ראפיד. זלצבורג היתה בשלב הבתים עם לאציו שהיא שם מפוצץ אבל בפועל מדשדשת בתחתית הליגה האיטלקית הנחלשת.
 
חוץ מרפיד כמובן.. הם ממש צמודות

בטבלה.. ואת רפיד הפועל פירקה.. ואגב הפועל ניצחה גם את המבורג.. וכשהפסידה עדיין הצליחה לכבוש..
 

lemmacantor

New member
אבל מכבי חיפה התמודדה מול יריבות

מאוד קשות בליגות האלופות ונכון לא הייתה ברמה המספקת כדי להוציא נקודות. אבל זה לא אומר שההישג שלה פחות מהפועל ת"א. הבדל גדול מאוד בין שתי המסגרות. ושתי הקבוצות עשו את המקסימום במפעלים האלה.
 

Saladin

New member
ההישג לא פחות, על זה אני מסכים.

רמת המשחק שהציגה הפועל ת"א יותר מרשימה, אמנם נגד יריבות פחות חזקות.
 
יריבות מאוד חזקות זה נכון..

אבל זה על הנייר.. הרי סלטיק היא לא סלטיק אבל גם יובה בקושי התחפשה ליובה.. (עדיין יובה יותר טובה מסלטיק כמובן..) בזמן שחיפה פגשה את באיירן והפועל את המבורג, המבורג היתה הרבה יותר מאיימת לדעתי..
 

Puskas

New member
זה לא רלוונטי

מכבי חיפה הגיעה לאלופות וזה כבר הישג..מעבר לזה היא נתנה כמה הופעות לא רעות שם וזה גם משהו.. כמובן שזו לא הרמה שלה ולא הליגה שלה..אולי עוד 100 שנה ועוד 100 מיליון דולר לתקציב.. הפועל הרשימה מאוד עד עכשיו ואני מקווה שבגומלין היא לפחות תביא ניצחון כבוד אחרת יהיה אפשר להגיד שהנה הפועל עד עכשיו הרשימה אבל כשהם מקבלים קבוצה שבאה מאלופות אז הם ניראים כמו מכבי חיפה..(מקווה מאוד שהפועל תצליח לעלות) סה"כ ליגת האלופות היא מחוץ לרמה של כל קבוצה ישראלית כיום וגם הליגה האירופאית קשה לנו מאוד מאוד! גם הפועל עם שכטר-ורמוט-נאתכו לא היתה מצליחה באלופות השנה (אולי היתה משיגה 3-4 גולים ואיזה 2 נ"ק אבל לא יותר) בליגה חיפה מרשימה לא פחות מהפועל וכנ"ל בגביע..ההבדלים היחידים הם בהופעות באירופה ואני חושב שיש לזה קשר ישיר לעובדה שמכבי חיפה שיחקה ברמה גבוהה יותר מזו של הפועל.. 2 קבוצות שהם פלוס מינוס אותה רמה עם יתרון יעילות של מכבי חיפה.
 

Saladin

New member
אני מסכים איתך ואתה מסכים איתי.

אז למה אתה אומר שזה לא רלוונטי? מה שכן, הפועל בלי וויצ'יצ'ביץ' היא קבוצה אחרת והרבה יותר אפורה ולא מסוכנת. איתו הפועל היתה יכולה לעשות יותר מול קאזאן.
 
למעלה