האם יש שידור של הפועל תל אביב

Puskas

New member
אני לא חושב

כי ווצ'יצ'ביץ' הוא כמו ורמוט ושכטר,הוא שחקן שבנוי על משחק מהיר וטכני ובתנאי המגרש שהיו אתמול אי אפשר היה לפתח משחק כזה
 

Saladin

New member
אני חושב שוויצ'יצ'ביץ' יותר טוב מורמוט.

ורמוט התחיל לפרוח עוד יותר אחרי פציעתו של וויצ'יצ'ביץ'. שכטר בכלל נהיה חסר אונים בזמן האחרון כי הוא כל הזמן לבד בהתקפה. אם אינני טועה, גם בליגה הוא מבקיע פחות מאז שיבואה עזב.
 

Mellow29

New member
באותה טבלה שבה מכבי חיפה לא רואה את הפועל?

אם כבר, לא עדיף להשוות את המסגרת הכי רצינית שבה שתי הקבוצות הללו משחקות?
 

Saladin

New member
אפשר להביא גם את המבורג.

למרות שאת המבורג הפועל ניצחה במשחק שאמנם קבע מי תסיים ראשונה אבל לא קבע לגבי עלייה לשלב הבא. סלטיק היא קבוצה שהתמודדה הרבה פעמים בליגת האלופות, מי אתה שתקבע שהם ברמה של ליגה למקומות עבודה? וגם בליגת האלופות יש קבוצות טובות יותר ופחות.
 

Puskas

New member
כי סלטיק

כבר שנים לא פוגעים..קבוצה אפורה ומשעממת שמזמן לא עשתה משהו משמעותי באירופה.. גם רוזנבורג בזמנו היו שנים רצוף באלופות אבל זה עניין של סיטואציה.. הליגה הסקוטית חלשה וקטנה על סלטיק אז אם היא אלופה היא מקבלת לרוב הגרלה נוחה על העלייה ונגמר הסיפור..
 

Saladin

New member
דווקא המשחקים נגד סלטיק היו טובים וקשים.

להפועל היה הרבה יותר קשה לנצח אותה מאשר את ראפיד וינה, וגם בסקוטלנד סלטיק היו עדיפים באופן משמעותי על הפועל. אז אני חושב שזו אינדיקציה מספיק טובה לכך שסלטיק היא קבוצה ברמה.
 

Puskas

New member
נכון

יובה זה יובה וסלטיק זה סלטיק ועלייה כ"ס זו עלייה כ"ס מה הנקודה שלך? יובה קבוצה מפוארת בהרבה מסלטיק ויודע מה? יובה משחקים כמו חרא השנה אבל זו שנה שגם סלטיק מסריחים את הדשא.. בסופו של דבר הם עפו בשלב הבתים של הליגה האירופאית וזו האינדיקציה הכי טובה לכך שהוא ניהיו קבוצה יותר גרועה ממה שתמיד היו..
 
היתרון היחיד של יובה על האולד פירם

שהם משחקים בליגה יותר עשירה בשאר הפרמטרים האולד פירם עולה בהרבה על הגיבנת הזקנה
 

אורון V1

New member
כמה מילים על המשחק

המחצית הראשונה הייתה במעמד צד אחד כמעט לחלוטין, למזלה של הפועל זה הסתיים רק עם שני כדורים ברשת כי זה היה יכול להיגמר ביותר היות ונפסל שער חוקי של קאזאן וגם לא ניתן פנדל על נגיעת יד ברחבה. הבעיטה הראשונה של הפועל לשער באה רק בדקה ה-34 והייתה היחידה באותה מחצית וההישג העיקרי שלהם היה העבירה של בונדארב שהוציאה את ריאזנצב מהמשחק בדקה ה-40. במחצית השניה הפועל הצליחה להראות נוכחות אבל זה לא הועיל, לפחות הם ניצחו בכרטיסים הצהובים.
 

mayalo21

New member
גוטמן: "בושה שאולצנו לשחק"

רגע רגע רגע, סטופ!! זה לא הוא שאמר שמזג האוויר לא יהווה תירוץ? בכיינת. טיפת כבוד עצמי אין למועדון הזה?
 
אתה באמת טיפש?

מה ציפית? שיגיד יש לנו תירוץ בואו נפסיד? רק חבל שאתה לא קורא את שאר הדברים שלו ושומע שהוא אמר לפני המשחק שאפוא לא בסדר ואחרי המשחק שההפסד לא רק בגלל המזג אויר.. קשקשת.. טיפת כבוד עצמי אין למשתמש הזה?
 

mayalo21

New member
צבוע

אם הייתם מנצחים, עדיין היה בושה לקיים את המשחק? לקחו לי, שתו לי, אכלו לי, זה לא הוגן, זה לא פייר, שחר שולט בהתאחדות, שחר שולט באופ"א. כמו שאמרתי, בכיינת.
 
טיפש

גם צוות השיפוט לא רצו לקיים את המשחק.. אלצו אותם... וכן גם אם היינו מנצחים זה בושה שקיימו את המשחק ואז הניצחון היה גדול פי 10 מניצחון במגרש רגיל
 

mayalo21

New member
ככה זה...

יש קבוצות שמחפשות תירוצים ויש קבוצות שלוקחות אליפויות... תמשיכו לבכות, תמשיכו עם התירוצים. ותמשיכו בספירה כמה זמן עבר מאז האליפות האחרונה שלכם. אני בטוח שתירוצים יפתרו את העניין.
 

Saladin

New member
מזג האויר לא מצדיק ספיגת שלושה שערים.

אם גוטמן רואה שהמגרש לא נוח להנעת כדור, ה"מומחיות" של הפועל על פי הטענה השגורה, הוא היה צריך להתאים את המערך לאופי המשחק והמגרש. אבל אם גם ההגנה של הפועל ולא רק ההתקפה לא מתפקדת אז באמת אין מה לבוא בטענות למזג האויר.
 
למעלה