האם יש צורך לפתוח Claim?
שלום לכם, ב-25/8 הזמנתי מוצר מסויים ב-eBay. מיד עם סיום תהליך הקנייה (BIN), העברתי את הכסף למוכר באמצעות PayPal. ב-29/8 קיבלתי את החיוב לכרטיס האשראי על הסכום הדרוש, ובמקביל קיבלתי הודעה מ-eBay ו-PayPal שהמוצר נשלח בהצלחה מ-Hong Kong Post ל-Israel. להודעת ה-PayPal היה מצורף Tracking number שלא הצלחתי לאתר בשום דרך. לעומת זאת, המוכר לא הוסיף את ה-Tracking number לעמוד ה-Order Details ב-eBay. ב-Listing של המוצר רשום ש-It will take 7~14 working days to arrive. הבעיה שהתאריך עכשיו ה-16/9, ולמיטב ידיעתי יש לי חודש ימים בדיוק להתחיל את כל התהליך במידה ואני חושב שעבדו עלי. מתי אני אמור לפתוח Claim לפני שיהיה מאוחר מדי?
שלום לכם, ב-25/8 הזמנתי מוצר מסויים ב-eBay. מיד עם סיום תהליך הקנייה (BIN), העברתי את הכסף למוכר באמצעות PayPal. ב-29/8 קיבלתי את החיוב לכרטיס האשראי על הסכום הדרוש, ובמקביל קיבלתי הודעה מ-eBay ו-PayPal שהמוצר נשלח בהצלחה מ-Hong Kong Post ל-Israel. להודעת ה-PayPal היה מצורף Tracking number שלא הצלחתי לאתר בשום דרך. לעומת זאת, המוכר לא הוסיף את ה-Tracking number לעמוד ה-Order Details ב-eBay. ב-Listing של המוצר רשום ש-It will take 7~14 working days to arrive. הבעיה שהתאריך עכשיו ה-16/9, ולמיטב ידיעתי יש לי חודש ימים בדיוק להתחיל את כל התהליך במידה ואני חושב שעבדו עלי. מתי אני אמור לפתוח Claim לפני שיהיה מאוחר מדי?