האם יש עולם סופר גיבורים לא נדוש?

דרגורן

New member
האם יש עולם סופר גיבורים לא נדוש?

שלום לכולם, אני מגלגל בראשי זה זמן מה לשחק (ואם אין שה"מ זמין אז לשה"מ) במערכה של סופר גיבורים. אני מנסה לחשוב על מערכות שלא ימחזרו ויעלסו שוב ושוב את אותם הדברים. כרגע הרעיון הטוב ביותר שלי הוא עולם כשלנו ללא סופר גיבורים בכלל, כאשר הדמויות של השחקנים מגלות שיש להן (ורק להן) כוחות על (כאלה או אחרים). הציבור מסתכל אליהן בהערצה (הקטע של סופר גיבורים שנרדפים ושנואים ע"י האוכלוסיה לדעתי לעוס), הדמויות לא נהנות יותר מדי לפני שהבאלגן מתחיל והן צריכות לסדר ולתקן הכל
מה דעתכם? איך אפשר לגרום לכזאת מערכה לעבוד? האם יש דרך לעשות מערכה יותר מעניינת?
 
הייתי ממליץ לך על אקזלטד

אבל יש לי תחושה שאתה יותר בכיוון של מערכה מודרנית, לא?
 

דרגורן

New member
לא טוב מכמה סיבות:

1. באקזלטד הגיבורים נרדפים - ואני רוצה עולם בו הם יחידי סגולה בודדים ואהובים (ברמת חמישה בכל העולם וזהו!) 2. כפי שאמרת הכיוון שלי הוא יותר מודרני 3. אני רוצה מאד לשחק אקזלטד ואני ממש ממש לא רוצה לשה"מ בשיטה לפני ששיחקתי בה.
 

l o r e

New member
סופרמן

סופרמן של הסרטים הוא גיבור שכזה. הציבור מעריץ אותו, וכל הזמן יש לו בלאגן על הראש. הדרך הטובה ביותר לגרום לעולם מערכה שכזה לעבוד, הוא לשחק אותו בשתי רמות: רמת החיים האמיתיים, בה לגיבורים יש מקצוע רגיל, משפחה ואנשים אהובים ורמת הגיבורים, שבו החיים שלו גדולים מהחיים. השילוב בין שתי הרמות האלו, יכול להוות משחק מעולה. עולם סופר הגיבורים הלא שיגרתי ביות,ר לטעמי, הוא Age Of Apocalypse, גרסה אלטרנטיבית ואפוקליפטית של האקס מן. בעידן האפקוליפסה פרופ' אקסוויאר של האקס מן נרצח, וכל העולם משתנה בצורה רדיקאלית. למעשה בעולם הזה, היצורים השולטים הם אלו בעלי הכוחות המיוחדים, והדברים אינם שחור ולבן.
 

דרגורן

New member
בדיוק!

לגבי הסופרמן. לגבי ה-age of apocalypse אינ מרגיש שזה נטחן כבר. בקומיקסים ובמקומות אחרים הסופר גיבורים לרוב נרדפים, אז במקרה הזה לקחו את זה לקיצוניות, אני לא חושב שזה חידוש גדול...
 

l o r e

New member
רעיון אחר: סופרמן האמריקני

הייתה בעבר סדרה ישנה בשם סופרמן אמריקני (Greatest American Hero). בסדרה היו שתי דמויות עיקריות, מורה וסוכן FBI. שניהם קיבלו מחייזרים חליפה, שנותנת כוחות על אנושיים עבור המורה. סוכן ה-FBI מונה כמלווה וכעוזר שלו (ללא כוחות). לרוע המזל, הם איבדו את ספר ההוראות של החליפה, כל שלמעשה לא היה להם מושג לגבי כוחות החליפה, דבר שחייב המון ניסוי וטעייה. אפשר לאמץ את הגישה הזו לחבורה של סופר גיבורים, שאין להם מושג מה הם יכולים לעשות, הם לא גיבורים למעשה והעולם אמנם מעריץ את מעשיהם, אבל מגחך מאחורי היד. רעיון נוסף לסופר גיבורים יכול להיות מלחמת צללים, שהעולם אינו מודע לה (בסגנון בלייד או Vampire). אף אחד לא יודע על הסכנה, ועל הגיבורים וחלק מתפקידם של הגיבורים הוא להמנע מחשיפה.
 

BluePrint

New member
"ahhh... it's been done"

בCountdoun הרעיון הכללי הוא שפתאום מספר אנשים מגלים שיש להם כוחות על ו... לא יודע מה קורה, לא קראתי. עוד זווית, היא כמו בCommon Grounds, שם הגיבורים מתמודדים גם עם הצד האנושי של הכוחות העל-אנושיים שלהם. ואני לא מתכוון לתגובות החברה. (גם לא קראתי ויש לי רק דוגמא קטנה. בדואר?)
 

דרגורן

New member
עולה לך כסף לפרט?

למה לעז*#ל אתה מתכוון ב-"שם הגיבורים מתמודדים גם עם הצד האנושי של הכוחות העל-אנושיים שלהם. ואני לא מתכוון לתגובות החברה"? חוץ מזה המייל שלי: [email protected] למקרה שאין לך אותו
 

DIDGIN

New member
לא בדואר

עדיף שתפרסם את זה כאן שזה יוכל לעזור לכולנו בבוא העת. זו אחת ממטרות הפורום, לא?
 

BluePrint

New member
כן, אבל...

כתיבה בפורום לא תתן את אותו רושם כמו קריאת הקומיקס הפרסומי שיש לי. ופרסום הקומיקס כאן היא עבירה על החוק.
 

Thessalian

New member
למה פרסום קומיקס פרסומי היא עבירה?

אחרי הכל, הקומיקס הוא פרסומי. זה האינטרס שלהם, לא?
 

BluePrint

New member
כמו פרסום סיפור שלך ללא רשות ממך...

...היא עבירה. (Copyrights are a funny thing) במקרה המדובר, זה Preview שניתן עם קניה מסויימת (חוברת לחודית או הגעה לסכום כסף גבוה בהזמנה מהמרשתת). שמעתי שMarvel פועלת נגד המצב הקיים, אבל בימינו קומיקס לא יודע אם הוא מוצר אספנות או חומר קריאה. (שלושה חודשים לאחר הפצת חוברת חדשה, ההדפסה נפסקת לחצי שנה, ואז מתחילות להופיע מהדורות מוגבלות\זהב\כריכות חלופיות\אחר) לפי הבנתי, קומיקס פרסומי ניתן בחינם רק בכנסים. (אם בכלל)
 

snift

New member
כל עולם חדש יהיה "לא נדוש".

דבר ראשון - כשתחליט לשה"מ את זה - תודיע לי. הרעיון של העולם שלנו הוא טוב, כי כך יותר קל לשחקנים להבין את העולם ולהכיר אותו. עשיתי פעם משחק כזה והוא היה מצויין.
 

ננסק

New member
הנה אפשרות

הנה כתבה שכתבתי מזמן לדימונס, על שילוב ז'אנרים. גלגל לקראת הסוף, כתבתי שם רעיון קונספט שלם למערכה. אפשר בקלות לעשות את מה שאתה מציע בשלבים הראשונים של עולם המערכה המתואר שם - הגיבורים הם הניסויים הראשונים של המיוטג'ן גירסה 1, והם זוכים בכוחות אדירים, רק הם מכל העולם כולו. הם עושים כל מני דברים מופלאים באמת, אבל אחרי כמה זמן מגיעים החייזרים (והם עצמם מתחילים כבר קצת להשתגע..) ודברים נהרסים.
 

דרגורן

New member
חלקית.... אני צריך לעבד את זה...

ולעבוד על זה. כמו כן אני צריך לבדוק מי רוצה לשחק, ובאיזה תנאים... (כלומר מלבד ני-האו ו-snift)
 
למעלה