האם יש סיכוי שנראה 7E7 במדי אל על?

Aviation Addict

New member
האם יש סיכוי שנראה 7E7 במדי אל על?

למי שלא מעודכן, המטוס החדש של בואינג קורם עור וגידים לאט לאט וצובר לו הזמנות. אבל בינתיים לא נראה שאלעל מעוניינת. האם יש סיכוי שאל על בסבב הקניות הבא כן תקנה את ה7E7?
 

נוב 00

New member
לדעתי...

כן... מה שבטוח שכל עוד אל על חיה מכסף של האמריקאים , איירבאס לא יגיע לאל על...
 

vitamin P

New member
יהיה מעניין לראות אירבוס במדי אל על

כל אירבוס... אבל במיוחד את הA380 אבל שווה לבזבז בנתיים את התקציב על 2 "רגילים" מאשר על הענק והחדש הזה אל תשאלו אותי למה אבל ה7E7 מזכיר לי דג
 
אל על כבר לא חברה של מדינת ישראל

היא יותר "חברת בת של ארקיע ולכן כבר לא תלויה במימון ממשלתי ובהחלטות של ממשלה.
 
מלחמת יום הכיפורים - זוכר?

מה שאתה כותב זאת ה"קונספציה". בפועל יש למדינה עדין הרבה מאד מניות, כולל מניית "זהב" קריטית: כנפיים: 22% מדינת ישראל 49.5% מדינת ישראל - מנית "זהב" (יש רק אחת) עם זכויות מיוחדות הנתונים מכאן (במקרה, יש לש שייכות לאתר
): http://www.bull.co.il/secure/onestock.php?symbol=alel&ikind=fhold
 
זהב או לא זהב, אני מעדיף אל על עם

מטוסים אמרקאיים. הצרפתים הכריחו אותנו לקנות "שסון" בכדי לקבל מטוסים ואו טנקים. הצרפתים לקחו מאיתנו כסף בגין יצור מיראז' 5 עשו לנו אמברגו ולא רק המיראז 5 היה כלול באמברגו.... זה שהצרפתים אוכלים צפרדעים לא אומר שאנחנו חייבים מטוסים צרפתיים. וגם הבריטים לא נמצאים ממש בראש דאגותי. אני מעדיף את האמרקאים במיוחד עכשיו כשאני גם בונה מטוס מפיתוח אמרקאי ולא צרפתי.
 

vasp

New member
לדעתי אל על תאלץ להכניס איירבאס

אין לי סטטיסטיקות או נתוני אמת אבל לדעתי יש יותר ויותר איירבסים ולא ירחק היום וגם אל על תכניס , יצא לי פעם לטוס ב 310 היה ממש נעים ושקט . ואם את המטוס שלך היה מפתח צרפתי , לא היית בונה ?
 
אוף, בענין המטוס שלי זה היה מעט

לא ברצינות. לא כל מה שאני כותב כאן צריך לקחת כאילו אני מדייק בכל הפרטים.
 

Aviation Addict

New member
אני יכול להסכים לגבי האירבוסים

יצא לי לטוס איתם כמה פעמים בגירסה של A320 והיה טיסה מהנה ביותר בניגוד לניסיון שלי עם הB737 שהיה זוועה. ולמרת הכול אני עדיין מעדיף בואינג אל אירבוס האירופאי.
 

MaceWindu

New member
לדעתי.. איירבס יותר טוב...

ידוע שהאמריקאים שוטים יותר דלק..
העיצוב של איירבס יותר יפה בעיני משל בואינג מלבד ה- 7E7 המדהים!! אפרופו איירבס.. יש לי תמונה מעניינת בשבילכם!
 
אירבוס הוא לא מטוס "צרפתי"

חברת אירבוס היא מפעל משותף של מספר מדינות אירופאיות ובראשן צרפת, אנגליה, גרמניה וספרד. בלינק המצורף יש על ההסטוריה של אירבוס. ולגופו של עניין, היות ואני טס כמעט רק ב"אוסטריאן אירליינס" אז אני יכול לאמר שהאירבוס הוא מטוס נעים מאד לנוסע. (טסתי כמעט בכל הדגמים (319, 321, 330 ו 340). הנה הלינק
 

kugar

New member
אה!

אז זה בכלל לא חברת בת חברת בת זה משהו אחר לגמרי! חברת בת זה כמו אלעל וסאן-דור! תודה על ההבהרה (מילה מעצבנת)
 

kugar

New member
כי לפי מה שאני יודע...

חברת-בת זו חברה שחברה אחרת הקימה למטרה מסויימת (אל-על סאן-דור) והמקרה שלפנינו זה פשוט בן-אדם אם שתי חברות בבעלותו! אם הייתה אומר שארקיע קנתה את רוב מניות אל-על הייתי מבין אבל איך שאתה מסתכל על זה (אם הבנתי אותך נכון) אתה יכול להגיד בדיוק באותה מידה שארקיע חברת-בת של אל-על!
 
אני לא יודע את הסיטואציה בדיוק, אבל

אם איזי בורוביץ הוא בעל המניות של אל על, אז זו חברת אחות. אם ארקיע היא שרכשה אותן, אז אל על תהיה חברת בת. לא משנה בכלל שמדינת ישראל הקימה את אל על. מה שרציתי לומר בתחילה שמדינת ישראל מכרה את אל על ולכן לא מאמין,למרות מניית הזהב, שיהיה למישהו מה לומר לבעלי המניות בענין כספי וענין ניהול החברה. אם מטוס בואינג יהיה יקר (בתחשיב הכולל ואני לא אכנס לפרטים) לעומת אירבס, אני כמעט משוכנע שהבעלים ירכשו אירבס אלא אם המדינה תביא את הפרש המחיר. רוכש המניות מתכנן להרוויח כסף ולא בכדי שיוכל לספר לחותנת שהוא בעל חברת אל על. דרך אגב, באתר שלי אני מציג את לוח המכשירים המתוכנן של הקוזי אתם מוזמנים לבקר.
 
למעלה