האם יש נתנונים כלשהם על

מצב
הנושא נעול.

Shark Alarm

New member
האם יש נתנונים כלשהם על ../images/Emo26.gif

האם יש נתנונים כלשהם על

נסיעת נוסעים ברכבת ישראל בקו ת"א-נתניה בשעות השפל (9:00-15:00) השעות בהן יש 50% הנחה על הנסיעה
 

Shark Alarm

New member
מקפיץ ../images/Emo26.gif

האם יש נתנונים כלשהם על

נסיעת נוסעים ברכבת ישראל בקו ת"א-נתניה בשעות השפל (9:00-15:00) השעות בהן יש 50% הנחה על הנסיעה
מקפיץ

אולי לא ראיתם, אולי נבלעה מבין ההודעות... בכל מקרה, מעניין לדעת מה המצב בקו זה..
 

idos2

New member
מנסיון של נסיעה בקו

האם יש נתנונים כלשהם על

נסיעת נוסעים ברכבת ישראל בקו ת"א-נתניה בשעות השפל (9:00-15:00) השעות בהן יש 50% הנחה על הנסיעה
מנסיון של נסיעה בקו
(אמנם לא הרבה, אבל פה ושם) אין הבדל משמעותי, אם בכלל.
 

raminec

New member
זה יפתיע אותי לגלות דבר כזה

מנסיון של נסיעה בקו
(אמנם לא הרבה, אבל פה ושם) אין הבדל משמעותי, אם בכלל.
זה יפתיע אותי לגלות דבר כזה
עד היום למבצעי הוזלות הייתה דווקא השפעה חיובית למדי על מספר הנוסעים, למשל בקטע ב. שמש-ירושלים. לגבי הקו לדימונה אני לא ממש יודע. לא זכור לי שפרסמו נתונים על מספר הנוסעים בזמן ההוזלה ואחריה.
 

idos2

New member
אותי דווקא לא.

זה יפתיע אותי לגלות דבר כזה
עד היום למבצעי הוזלות הייתה דווקא השפעה חיובית למדי על מספר הנוסעים, למשל בקטע ב. שמש-ירושלים. לגבי הקו לדימונה אני לא ממש יודע. לא זכור לי שפרסמו נתונים על מספר הנוסעים בזמן ההוזלה ואחריה.
אותי דווקא לא.
ההוזלה הזאת היא "בלוף", בשעות האלה אין שום סיבה הגיונית להעדיף רכבת על פני אוטובוס/מונית שירות, מכמה סיבות: 1. תחנת הרכבת נמצאת מחוץ לעיר - נדרש אוטובוס כדי להגיע לשם... (גם אם יש לך אוטו, בשעות כאלה כבר אין איפה לחנות והמשטרה מדי פעם מחלקת שם דו"חות לחונים על המדרכה/באדום לבן), ובשורה התחתונה משך הנסיעה דומה. 2. הרכבת אוספת מנקודה אחת (או 2 אם נספור את בית יהושוע) בלבד, האוטובוס עובר בחלק גדול מהעיר. 3. יש לפחות 4 אוטובוסים בשעה וכפול מזה מוניות שירות לעומת רכבת אחת/2 בשעה. בקיצור, אא"כ אתה צריך דווקא לאוניברסיטה או לסביבה - אין שום סיבה שפויה לסוע ברכבת, אפילו לא המחיר שמתקזז עם עלות הנסיעה מ/אל תחנת הרכבת.
 

קובי לו

New member
וכמובן שחדרה לא נכללה במבצע הזה

אותי דווקא לא.
ההוזלה הזאת היא "בלוף", בשעות האלה אין שום סיבה הגיונית להעדיף רכבת על פני אוטובוס/מונית שירות, מכמה סיבות: 1. תחנת הרכבת נמצאת מחוץ לעיר - נדרש אוטובוס כדי להגיע לשם... (גם אם יש לך אוטו, בשעות כאלה כבר אין איפה לחנות והמשטרה מדי פעם מחלקת שם דו"חות לחונים על המדרכה/באדום לבן), ובשורה התחתונה משך הנסיעה דומה. 2. הרכבת אוספת מנקודה אחת (או 2 אם נספור את בית יהושוע) בלבד, האוטובוס עובר בחלק גדול מהעיר. 3. יש לפחות 4 אוטובוסים בשעה וכפול מזה מוניות שירות לעומת רכבת אחת/2 בשעה. בקיצור, אא"כ אתה צריך דווקא לאוניברסיטה או לסביבה - אין שום סיבה שפויה לסוע ברכבת, אפילו לא המחיר שמתקזז עם עלות הנסיעה מ/אל תחנת הרכבת.
וכמובן שחדרה לא נכללה במבצע הזה
כמו כל דבר טוב שיוצא מת"א ומגיע עד נתניה. למשל, כביש החוף (דרך מס' 2) היא בעלת 3 נתיבים לכל כוון עד נתניה (מת"א הכוונה). למשל, רכבות פרברים רק עד נתניה. אימי כשנוסעת ברכבת לסידורים או סתם שוטטות בעזריאלי עושה זאת ברכבת ותמיד אחרי 9 בבוקר כדי לא לסוע ברכבות מפוצצות. בחדרה אין בעית חניה בחניון הרכבת אחרי 9 בבוקר (או שאבי מקפיץ אותה) וככה היא מפספסת את ההנחה שממילא לא ניתנה לתחנת חדרה...
 

אוהד11

New member
וגם נתיבי איילון יגיעו רק עד נתניה

וכמובן שחדרה לא נכללה במבצע הזה
כמו כל דבר טוב שיוצא מת"א ומגיע עד נתניה. למשל, כביש החוף (דרך מס' 2) היא בעלת 3 נתיבים לכל כוון עד נתניה (מת"א הכוונה). למשל, רכבות פרברים רק עד נתניה. אימי כשנוסעת ברכבת לסידורים או סתם שוטטות בעזריאלי עושה זאת ברכבת ותמיד אחרי 9 בבוקר כדי לא לסוע ברכבות מפוצצות. בחדרה אין בעית חניה בחניון הרכבת אחרי 9 בבוקר (או שאבי מקפיץ אותה) וככה היא מפספסת את ההנחה שממילא לא ניתנה לתחנת חדרה...
וגם נתיבי איילון יגיעו רק עד נתניה
 

קובי לו

New member
זה דוקא מעולה

וגם נתיבי איילון יגיעו רק עד נתניה
זה דוקא מעולה
ושילך קיבינימט זה שחשב אפילו על התכנון הנואל והאומלל של להאריך את נתיבי איילון עד חדרה על חשבון יער פארק השרון. על עצם המחשבה הזו בלבד שילך קיבינימט, על ביצוע חו"ח וחס שישרף באש הגיהנום ! יש כבר כבישים 2,4 ו-6 שמגיעים לאזור חדרה וצפונה וכן יש רכבת (ואולי גם קו מזרחי שיעבור בחדרה מזרח, אינשאללה). לכן, טוב מאוד ומעולה ומצוין שהוחלט לא להאריך את האיילון (דרך 20) עד צפונית מנתניה.
 

אוהד11

New member
חוץ מהעתיד שאתה מבטיח למתכנן אני

זה דוקא מעולה
ושילך קיבינימט זה שחשב אפילו על התכנון הנואל והאומלל של להאריך את נתיבי איילון עד חדרה על חשבון יער פארק השרון. על עצם המחשבה הזו בלבד שילך קיבינימט, על ביצוע חו"ח וחס שישרף באש הגיהנום ! יש כבר כבישים 2,4 ו-6 שמגיעים לאזור חדרה וצפונה וכן יש רכבת (ואולי גם קו מזרחי שיעבור בחדרה מזרח, אינשאללה). לכן, טוב מאוד ומעולה ומצוין שהוחלט לא להאריך את האיילון (דרך 20) עד צפונית מנתניה.
חוץ מהעתיד שאתה מבטיח למתכנן אני
מסכים שטוב שההחלטה השגויה נפסלה
 

קובי לו

New member
הפתרון המועדף עלי לבעיות התנועה

חוץ מהעתיד שאתה מבטיח למתכנן אני
מסכים שטוב שההחלטה השגויה נפסלה
הפתרון המועדף עלי לבעיות התנועה
מאזור גוש דן וצפונה הם: שדרוג דרך 2 (כביש החוף) לשלושה נתיבים לכל כוון עד מחלף קיסריה בצפון (במקום עד נתניה צפון כיום) ולכוון דרום החל במחלף זכרון. כיום יש המון פעמים פקקים בגלל הצרות הכביש מ-3 ל-2 נתיבים בדרך לצפון באזור נתניה. הוספת נתיב שלישי בדרך 4 (כביש גהה או הכביש הישן) עד לצומת בית ליד (צומת השרון) ובטול חלק גדול מהרמזורים שבו ע"י הפיכת הצמתים למחלפונים. בד"כ אין פקקים צפונית לצומת השרון. הארכת דרך 20 (איילון) עד לאזור נתניה בלבד. אני כן בעד הארכתם עד צפונית להרצליה, שכן בשבתות יש המון פעמים פקקים בין כפר שמריהו לגעש בגלל הנכנסים מדרום לכוון שפיים. הגדלת תדירות הרכבות בציר ת"א-השרון-חיפה ע"י הכפלת המסילה הכפולה למרובעת (בגדול יש דיבורים על כך). סלילת המסילה המזרחית.
 
דווקא לגבי דימונה...

זה יפתיע אותי לגלות דבר כזה
עד היום למבצעי הוזלות הייתה דווקא השפעה חיובית למדי על מספר הנוסעים, למשל בקטע ב. שמש-ירושלים. לגבי הקו לדימונה אני לא ממש יודע. לא זכור לי שפרסמו נתונים על מספר הנוסעים בזמן ההוזלה ואחריה.
דווקא לגבי דימונה...
אין לי נתונים לגבי התקופה של ההוזלה, כיוון שהמחיר 5 ש"ח היה מחיר היכרות עם הקו למשך שבועיים בלבד. לפני כמה ימים פניתי לרכבת ישראל, והם אמרו לי שמדובר בכ-3000 נסיעות בחודש. לדעתי זו כמות מאוד מצחיקה של אנשים, לדעתי התחנה הזו היא כשלון אחד גדול שאפילו לא מכניס כסף לר"י. אילו התחנה הייתה נבנית קרוב יותר למרכז העיר והיו מחברים את המסילה של דימונה למסילת ב"ש מרכז, אז אפשר היה לדבר על משהו....
 

urilei

New member
אתה יכול לשלוח לפניות...

האם יש נתנונים כלשהם על

נסיעת נוסעים ברכבת ישראל בקו ת"א-נתניה בשעות השפל (9:00-15:00) השעות בהן יש 50% הנחה על הנסיעה
אתה יכול לשלוח לפניות...
לי הם ענו אחרי שבוע תשובה מאוד מפורטת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה