הכתיב המלא הוא כפירה בעקרונות הלשון
שהומצאה ב 1948, בידי האקדמיה ללשון העברית את הנקוד המציאו המנקדים מטבריה, כדי ללמד אנשים לקרוא נכון, ואין הדבר מצריך תקונים. לערבית למשל יש כתיב אחיד, ועוד ענין: "שמים" "מצרים" "אפרים" "מים" אינם זוגיים אלא בעלי סיומת קדמונית לשמות הקרויה בפי בלשנים מסוימים "תמיים" (בערבית "תנוין") שבה כל שם עצם מקבל סיומת על פי תקפידו והערבית שמרה על כל המערכת במלואה 6 סיומות 3 עם אל הידוע ו 3 ללא מיודע, ויודע זאת מי שלמד ערבית ספרותית. בתנ"ך יש כל הדוגמאות הלא רבות ל"תמיים" למלים בודדות: "חנם" שבה המם מוספת לשורש חנ"נ יומם במשמעות "ביום" אפילו אלוהים שמופיע פעם ברבים ופעם ביחיד פעם במיודע ופעם ללא ידוע, טלם = טל + ם . מצרים אפרים, מופיעים בין כשמות קבוציים ובין כ"שם פרטי" גם מים ושמים קבלו "תמיים" ישגם נקוד פנימי כמו "חיתו ארץ" וכמו פניאל פנואל שמואל ,, ובכתובת גזר "ירחו אסף" "ירחו לקש" ועוד... ברוב המלים העבריות הסיומת נעשתה קבועה: ראשון רשיון נסיון חדלון... עקר התמיים מזדהה לעתים עם הזוגי ועם שמות מקומות, כמו גבעתים קריתים חולון חורון בתנך יש דוגמה אחת ברורה ל"תמיים" כמו שנראה ה"תנוין" בערבית: בספר נחמיה נאמר "מיום שעשני פחם בארץ יהודה ואת לחם הפחה לא אכלתי" "פחם" לא מיודע מנוגד ל"פחה" המיודע, ואינו במשמעות של פחם עץ...