האם יש לי עילה לתביעה?

מצב
הנושא נעול.

השיסער

New member
האם יש לי עילה לתביעה?

האם יש לי עילה לתביעה?
ביום שישי האחרון חיכיתי לאוטובוס אגד שנוסע לי-ם מאחת מערי השדה. זה היה האוטובוס האחרון שיוצא משם לי-ם. לתדהמתי האוטובוס עבר על פני ולא עצר לי בתחנה. כשומר שבת, אין צורך לפרט את עוגמת הנפש כששעתיים לפני שבת הייתי צריך להיסחב בטרמפים לי-ם. השאלה היא האם אני יכול להוציא מאגד פיצוי שיהיה שווה את כל הטירחה של הגשת תביעה וכו`. השאלה ג``כ האם הנהג לא יוכל להכחיש את הדברים בלי למצמץ-כשלי בעצם אין ראיות של עדי ראייה וכדו`? מישהו מתמצא? תודה.
 
לא צריך

האם יש לי עילה לתביעה?
ביום שישי האחרון חיכיתי לאוטובוס אגד שנוסע לי-ם מאחת מערי השדה. זה היה האוטובוס האחרון שיוצא משם לי-ם. לתדהמתי האוטובוס עבר על פני ולא עצר לי בתחנה. כשומר שבת, אין צורך לפרט את עוגמת הנפש כששעתיים לפני שבת הייתי צריך להיסחב בטרמפים לי-ם. השאלה היא האם אני יכול להוציא מאגד פיצוי שיהיה שווה את כל הטירחה של הגשת תביעה וכו`. השאלה ג``כ האם הנהג לא יוכל להכחיש את הדברים בלי למצמץ-כשלי בעצם אין ראיות של עדי ראייה וכדו`? מישהו מתמצא? תודה.
לא צריך
ישר לרוץ ולתבוע. עליך להתלונן באגד ובמשרד התחבורה. לאחר מכן תקרא לחקירה במשרד התחבורה ואם התלונה תמצא מוצדקת משרד התחבורה ייתבע את אגד. אין טעם ישר לתבוע.
 

השיסער

New member
מה זה יעזור לי?

לא צריך
ישר לרוץ ולתבוע. עליך להתלונן באגד ובמשרד התחבורה. לאחר מכן תקרא לחקירה במשרד התחבורה ואם התלונה תמצא מוצדקת משרד התחבורה ייתבע את אגד. אין טעם ישר לתבוע.
מה זה יעזור לי?
אגד ישיב לי תשובה לקונית: `הנהג ננזף/פוטר ואנו פועלים ע``מ שתקלות מעין-אלו לא ישובו על עצמן` בלה בלה... את הפיצוי על עוגמת הנפש הגדולה אני לא אקבל.
 

mucool2

New member
אז תתבע

מה זה יעזור לי?
אגד ישיב לי תשובה לקונית: `הנהג ננזף/פוטר ואנו פועלים ע``מ שתקלות מעין-אלו לא ישובו על עצמן` בלה בלה... את הפיצוי על עוגמת הנפש הגדולה אני לא אקבל.
אז תתבע
אני מבין שבאת עם תשובה מוכנה מראש.
 

Golf Bravo

New member
חבל"ז

האם יש לי עילה לתביעה?
ביום שישי האחרון חיכיתי לאוטובוס אגד שנוסע לי-ם מאחת מערי השדה. זה היה האוטובוס האחרון שיוצא משם לי-ם. לתדהמתי האוטובוס עבר על פני ולא עצר לי בתחנה. כשומר שבת, אין צורך לפרט את עוגמת הנפש כששעתיים לפני שבת הייתי צריך להיסחב בטרמפים לי-ם. השאלה היא האם אני יכול להוציא מאגד פיצוי שיהיה שווה את כל הטירחה של הגשת תביעה וכו`. השאלה ג``כ האם הנהג לא יוכל להכחיש את הדברים בלי למצמץ-כשלי בעצם אין ראיות של עדי ראייה וכדו`? מישהו מתמצא? תודה.
חבל"ז
כתוב תלונה לאגד, אם יש לך מרץ. אם יהיו במצב רוח טוב ישלחו לך כרטיס חינם לאותה נסיעה כפיצוי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה