האם יש לי עילה לתביעה?
האם יש לי עילה לתביעה?
ביום שישי האחרון חיכיתי לאוטובוס אגד שנוסע לי-ם מאחת מערי השדה. זה היה האוטובוס האחרון שיוצא משם לי-ם. לתדהמתי האוטובוס עבר על פני ולא עצר לי בתחנה. כשומר שבת, אין צורך לפרט את עוגמת הנפש כששעתיים לפני שבת הייתי צריך להיסחב בטרמפים לי-ם. השאלה היא האם אני יכול להוציא מאגד פיצוי שיהיה שווה את כל הטירחה של הגשת תביעה וכו`. השאלה ג``כ האם הנהג לא יוכל להכחיש את הדברים בלי למצמץ-כשלי בעצם אין ראיות של עדי ראייה וכדו`? מישהו מתמצא? תודה.
האם יש לי עילה לתביעה?
ביום שישי האחרון חיכיתי לאוטובוס אגד שנוסע לי-ם מאחת מערי השדה. זה היה האוטובוס האחרון שיוצא משם לי-ם. לתדהמתי האוטובוס עבר על פני ולא עצר לי בתחנה. כשומר שבת, אין צורך לפרט את עוגמת הנפש כששעתיים לפני שבת הייתי צריך להיסחב בטרמפים לי-ם. השאלה היא האם אני יכול להוציא מאגד פיצוי שיהיה שווה את כל הטירחה של הגשת תביעה וכו`. השאלה ג``כ האם הנהג לא יוכל להכחיש את הדברים בלי למצמץ-כשלי בעצם אין ראיות של עדי ראייה וכדו`? מישהו מתמצא? תודה.