האם יש דרך עצמאית לבטל עין הרע

יסמין 86

New member
האם יש דרך עצמאית לבטל עין הרע

מבלי ללכת למישהו שיעשה לי את זה?
 
כן, אל תייחסי לכך חשיבות, וזה לא יצבור כח.

"עין הרע" לא אמור לפגוע בך אם ההילה שלך הרמונית, אני לא אומרת שאין דבר כזה, כי כבר הוכח שיש לעיניים אנרגיה מאוד חזקה, עשו מחקר כזה : שמו מאכלים מגרים, על יד תאים של אסירים שנידונו לגזר דין מוות, האסירים הביטו זמן מסויים במאכלים, כמובן עם המון תיסכול, ואז לקחו את המאכלים למעבדה, וגילו בבדיקות שהאוכל הפךרעיל לחלוטין! כלומר האנרגיה השלילית שיצאה מהעיניים גרמה להרעלת האוכל. אבל אם האדם מתעסק בכך הוא גם חשוף לכך, לכן חשוב להיות חיוביים על מנת שההילה ששומרת עלינו מפני אנרגיות, תתחזק.
 

משמרותי

New member
כן,פשוט להחליט שאין דבר כזה..

ומאמץ את דברי שפירית... להחליט שהסיבות והגורמים לאירועים שקורים אותנו זה עקב "עין הרע" או "כישוף" ששמו עלינו, זו מיסטיקה ששייכת לזמנים שכבר מאחורינו... אלו דברים ששימשו את בעלי התודעות המפותחות להטעות את האנשים כדי להגביר בהם הפחד על מנת להחדיר בהם אמונה מסויימת. לדוגמה הפחד מאלילים ואחר כך מאלים... לחשוב שדברים קורים אותנו בגלל "עין הרע",זה להתחמק מהאחריות לשאול למה,מה,ואיך ולהיכנס ל"מקומות הנוחים",במקום לנסות לתקן את הקרמה.
 

יסמין 86

New member
העניין הוא שאני לא מאשימה בדברים שקורים

לי את העין הרע. אני פשוט שמה לב שהרבה אנשים מדברים עליי ומשווים תמיד אליי (חלק נכבד מהם זה משפחה שאנחנו לא בקשר איתה) יותר מדיי דברים רעים,אני רוצה לעשות סוג של טהרה ולנפץ את העין הזו שהם עושים לי האפסים.
 

A M S T A F1

New member
את חייבת לדעת שאחרי שהסרת עיין הרע אצל מומחה

היא יכולה לחזור בדיוק אחרי חמש דקות אלא אם הוא מתמחה בקמיע שאת עונדת ראיתי מישהו שענד קמיע ובאמת נישאר מוגן בכל אופן יש לי שיטה שקראתי בספר על הגנות שאת מבצעת מידי בוקר פחות או יותר שיהיה משהו שייגן עלייך עלייך לדמיין כדור אור צהבהב מסביבך אני מגדיל אותו לרדיוס של 3 מטרים וארבע כמו כן דמייני סביבך מגן דוד ענק כעת אני מדמיין שהוא הופך לתלת מימדי כמו מרכבה אחר כך מגן דוד על הראש ולבסוף לדמיין את ארבעת המלאכים בכל צד שלך לפנים מאחור ובצדדים מיכאל רפאל גבריאל ואוריאל אם את חולה רפאל מלפנים אם את צריכה להגיע לראיון עבודה או לעימות את מבקשת את גבריאל לפנים וכדומה
 

A M S T A F1

New member
אגב הבעיה בעיין הרע שהאדם עצמו פותח את הדלת

למלאכי החבלה לכן עלינו להישמר מלשון הרע כלומר לא לגרום צער לאנשים כאשר אנשים מקטרגים על מעשים רעים שלך את פותחת שערי מלאכי החבלה ככל שתתרמי לצדקה אפילו שקל לאדם רעב כל ברכה שתקבלי מאדם תגן עלייך ממלאכי רעים ומלאכי החבלה בעולם העליון הנשמה שלך נעשית כמו " שקופה" והרוע אינו מבחין בך כאשר אדם חוטא למשל בגאווה ומיתהדר בנוצותיו ובמעשיו גופו נהיה "בולט" ומלאכי החבלה מבחינים בו
 

A M S T A F1

New member
צדיק אמיתי עוטף עצמו במעיל מוצנע וכובע גדול

מביט כל הזמן אל הריצפה ויש המקפידים לא להביט על אנשים בזמן השיחה איש קדוש אינו מביט לעיני אנשים לזמן מושך ואינו בוהה זהו "הקודש הטהור" ביותר שניתן למצוא
 

משמרותי

New member
אמסטף,כוונתך כמו ראשי שלטון?

ראה מה קרה לאריק שרון ומובראק... האם זה עשוי לקרות גם לביב וברקי???
 

יסמין 86

New member
קצת קיצוני עבורי מה שאמרת על הלבוש וכ'ו

כמו לא להסתכל על אדם באמצע שיח אגב,לגבי תרומה אני תורמת (אומנם מודה שזה לבע"ח בעיקר)
 

ינוקא1

New member
עיין הרע היא קינאה.

ולעיין הרע יש שליטה אך ורק על מי שמקנא באחרים ורוצה דברים שאינם שלו. לכן גם אמרו חכמים שעיין הרע איננה שולטת בזרעו של יוסף הצדיק , כי הוא לא רצה את אשת פוטיפר שלא היתה שלו. לכן העצה הפשוטה לעיין הרע היא לא לקנא ולא לרצות דברים של אחרים. וכדאי לשנן את את המשפט הזה : "מכאן אמר בן עזאי : בשמך יקראוך , ובמקומך יושיבוך ומשלך יתנו לך. אין אדם נוגע במוכן לחברו ואין מלכות נוגעת במוכן לחברתה אפילו כמלא נימה" (יש בגמרא גם איזשהו "טריק" לעין הרע - לאחוז את האגודל של ימין ביד שמאל ושל שמאל בימין ולהגיד "אני מזרעו של יוסף הצדיק". אבל העיקר זה מה שאמרנו קודם)
 

יסמין 86

New member
מה שאתה אומר מתנגש בעצם

הם המון אמונות (כולל מתקשרים) שכן יש עין הרע שפוגעת באותו אדם שעושים לו את העין הרע בעבר קראתי שזה כמו מעין טפיל אנרגטי ש"מתלבש" על ההילה של אותו אדם שעשו לו עין,ומעכבת אותו וכ'ו..
 

ינוקא1

New member
קינאה (=עין הרע) יכולה לפגוע.

כמו טפיל אנרגטי והיא אכן מתלבשת על ההילה וכל מה שכתבת. אבל כאשר האדם עצמו לא מקנא באחרים , אין ל"טפיל" הזה במה להיאחז והוא לא יכול להידבק בהילה. לכן הפתרון הוא לדעת שאנחנו מקבלים מה שמגיע לנו , אחרים מקבלים מה שמגיע להם , ואין אדם נוגע במוכן לחברו אפילו כמלא נימה. ככל שיותר מאמינים בזה , העין הרע נעלמת.
 

ינוקא1

New member
תודה לך !

יש עוד "פטנט" וזה שההיפך מעין הרע זו עין טובה. כלומר נתינה בסבר פנים יפות ובשמחה גם מבטלת עין הרע.
 
מלבד התאוריות הנכונות מסביב, יש דרך באמצעות

תרגיל נשימה - צ'י קונג. קשה להסביר כך בכתב, וגם מבחינה מקצועית לא הייתי עושה זאת . את יכולה לצור עימי קשר במסר, או בטלפון שמופיע בחתימתי. בהצלחה.
 
למעלה