שאלה טובה דווקא.
"עין הרע" זה שם של קללה שמישהו מטיל עליך. אז כן, יכול מאוד להיות שהיא קיימת. תמיד יכול להיות שזה בגלל רוחות או שדים, אבל גם יכול להיות עין הרע. איך מסירים? יש בלי סוף דרכים. אפשר לענוד חמסה (מקורי הא?), או לענוד צמידים בצבע כחול-אדום..או לקרוא את "שמע ישראל", או לעשות טיהור בית. בעצם, אני לא הכי טובה בזה, אז גם אני אשאיר לאנשים אחרים לטפל בזה. למה, אתה חושב שיש עליך עין הרע?