האם יש באינטרנט צילומי וידאו של האסון (מענין אותי לראות את גלי הטסונמי). אודה לקישורים .
פ פוליאנה היחידה New member 29/12/04 #1 האם יש באינטרנט צילומי וידאו של האסון (מענין אותי לראות את גלי הטסונמי). אודה לקישורים .