האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?

מצב
הנושא נעול.

DRORIKO8

New member
האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?

האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62
)
 

nOnAmE134

New member
נראה שכן

האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62
)
נראה שכן
 

DRORIKO8

New member
אם כן אז הוא קיבל זבנג

אם כן אז הוא קיבל זבנג
כי היתה לו ציפיה הלשתדרג לקו אחר, אני מקווה שזה לא יפגע לו במוטיבציה. כי בשנה ומשהו האחרונים אני מתחיל לחבב אותו בתפקיד.
 

DRORIKO8

New member
להשתדרג לקו אחר=להשתדרג למשרד בכיר יותר

אם כן אז הוא קיבל זבנג
כי היתה לו ציפיה הלשתדרג לקו אחר, אני מקווה שזה לא יפגע לו במוטיבציה. כי בשנה ומשהו האחרונים אני מתחיל לחבב אותו בתפקיד.
להשתדרג לקו אחר=להשתדרג למשרד בכיר יותר
 
הוא רצה להיות שר האוצר, אבל מרגע שהיה ברור שתיק האוצר יילך

להשתדרג לקו אחר=להשתדרג למשרד בכיר יותר
הוא רצה להיות שר האוצר, אבל מרגע שהיה ברור שתיק האוצר יילך
לכחלון, הוא העדיף להישאר במשרד התחבורה.
הוא לא קיבל מכה לא צפויה, בניגוד לבכירים אחרים בליכוד שעדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם.
הוא דווקא אחד מהשניים היחידים בליכוד (יעלון השני) שקיבל "חסינות".
 

טשאפק 2

New member
מרגע שדרעי ירד מתיק הפנים

הוא רצה להיות שר האוצר, אבל מרגע שהיה ברור שתיק האוצר יילך
לכחלון, הוא העדיף להישאר במשרד התחבורה.
הוא לא קיבל מכה לא צפויה, בניגוד לבכירים אחרים בליכוד שעדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם.
הוא דווקא אחד מהשניים היחידים בליכוד (יעלון השני) שקיבל "חסינות".
מרגע שדרעי ירד מתיק הפנים
הייתי מנחש שכץ ישאף לעבור לשם, אחד המשרדים עתירי העוצמה ביותר.
 

orchilit

New member
אתה מאוהב ?


האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62
)
אתה מאוהב ?
 

אורי404

New member
אולי שווה לו להמשיך

האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62
)
אולי שווה לו להמשיך
יש לו סיכוי להיות בטקס השקה של כביש 1 המשודרג. אם לא את כל הפרויקט, אז חלק ממנו. כך גם בכביש 31. אולי גם בהארכת כביש 6.

ברכבות אלה טקסים של קו אשקלון-באר שבע עם פתיחת תחנת נתיבות. סיכויים גם לרכבת העמק המחודשת, לקו כרמיאל, למסילת השרון. אולי גם קו A1 המהיר לירושלים.

בנוגע לקו 62 - לא כל כך בטוח, שהשר עצמו פתח את הקו הזה... אבל העיקר, שיש קו אוטובוס טוב לנוסעי הרכבת. די דומה לקו 9 , שהיה בכפר סבא בעבר.
 

olli3

New member
מנהל
התכוונת תחנת הרכבת באופקים. בנתיבות נפתחה לפני מספר חודשים.

אולי שווה לו להמשיך
יש לו סיכוי להיות בטקס השקה של כביש 1 המשודרג. אם לא את כל הפרויקט, אז חלק ממנו. כך גם בכביש 31. אולי גם בהארכת כביש 6.

ברכבות אלה טקסים של קו אשקלון-באר שבע עם פתיחת תחנת נתיבות. סיכויים גם לרכבת העמק המחודשת, לקו כרמיאל, למסילת השרון. אולי גם קו A1 המהיר לירושלים.

בנוגע לקו 62 - לא כל כך בטוח, שהשר עצמו פתח את הקו הזה... אבל העיקר, שיש קו אוטובוס טוב לנוסעי הרכבת. די דומה לקו 9 , שהיה בכפר סבא בעבר.
התכוונת תחנת הרכבת באופקים. בנתיבות נפתחה לפני מספר חודשים.
 

DRORIKO8

New member
זה לא רק 62

אולי שווה לו להמשיך
יש לו סיכוי להיות בטקס השקה של כביש 1 המשודרג. אם לא את כל הפרויקט, אז חלק ממנו. כך גם בכביש 31. אולי גם בהארכת כביש 6.

ברכבות אלה טקסים של קו אשקלון-באר שבע עם פתיחת תחנת נתיבות. סיכויים גם לרכבת העמק המחודשת, לקו כרמיאל, למסילת השרון. אולי גם קו A1 המהיר לירושלים.

בנוגע לקו 62 - לא כל כך בטוח, שהשר עצמו פתח את הקו הזה... אבל העיקר, שיש קו אוטובוס טוב לנוסעי הרכבת. די דומה לקו 9 , שהיה בכפר סבא בעבר.
זה לא רק 62
זה שיפור גדול בתח"ץ בכפר סבא בשנה-שנתיים האחרונות. אמנםן מדובר בפתרונות שדיברנו עליהם כבר לפי 5 שנים, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
 

nitro11

New member
מקווה שהוא יירגע קצת עם הכבישים והמחלפים

האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62
)
מקווה שהוא יירגע קצת עם הכבישים והמחלפים
 
לא צריך להרגע, צריך להאיץ

מקווה שהוא יירגע קצת עם הכבישים והמחלפים
לא צריך להרגע, צריך להאיץ
גם עוד 10 שנים של כץ כשר התחבורה לא יסגרו את פער התשתיות העצום של ישראל. אבל יותר מכל שר שקדם לו (לפחות בימי חיי), הוא פועל לסגור אותו.
השלמת כביש 6 דרומה וצפונה, כולל "הזרוע המזרחית", הפיכת כביש 4 למהיר, השלמת כבישי הרוחב של כביש 6 (411, 461, 9, 551/541, 531, 65), הכפלת כביש הערבה, השלמת כביש 31, הכפלת כביש 38, השלמת כביש 1, השלמת כביש בגין, ביצוע כביש 16, השלמת עוקף עפולה, כל אלה פרוייקטים שאסור בשום אופן "להרגיע".
לאורך עשרות שנים ממשלות ישראל "נרגעו קצת הרבה" עם הכבישים והמחלפים. התוצאה: אלפי הרוגים בתאונות דרכים, הפסדים של טריליונים (לא מיליארדים, טריליונים) למשק הישראלי ועיכוב בפיתוח הכלכלי והחברתי (יצירת הפריפריה המלאכותית של ישראל) שלא ניתן למדוד בכלל את נזקיו.
טוב שהחל משנת 03' החלה מהפכה, הממשלה הפסיקה "להרגע", וכולנו מרוויחים.
 
אני הייתי אומר שהמהפכה התחילה ב96

לא צריך להרגע, צריך להאיץ
גם עוד 10 שנים של כץ כשר התחבורה לא יסגרו את פער התשתיות העצום של ישראל. אבל יותר מכל שר שקדם לו (לפחות בימי חיי), הוא פועל לסגור אותו.
השלמת כביש 6 דרומה וצפונה, כולל "הזרוע המזרחית", הפיכת כביש 4 למהיר, השלמת כבישי הרוחב של כביש 6 (411, 461, 9, 551/541, 531, 65), הכפלת כביש הערבה, השלמת כביש 31, הכפלת כביש 38, השלמת כביש 1, השלמת כביש בגין, ביצוע כביש 16, השלמת עוקף עפולה, כל אלה פרוייקטים שאסור בשום אופן "להרגיע".
לאורך עשרות שנים ממשלות ישראל "נרגעו קצת הרבה" עם הכבישים והמחלפים. התוצאה: אלפי הרוגים בתאונות דרכים, הפסדים של טריליונים (לא מיליארדים, טריליונים) למשק הישראלי ועיכוב בפיתוח הכלכלי והחברתי (יצירת הפריפריה המלאכותית של ישראל) שלא ניתן למדוד בכלל את נזקיו.
טוב שהחל משנת 03' החלה מהפכה, הממשלה הפסיקה "להרגע", וכולנו מרוויחים.
אני הייתי אומר שהמהפכה התחילה ב96
נושא התחבורה קודם ע"י ביבי כבר בקדנציה הראשונה שלו (ע"ע קו הרכבת לבאר שבע)
 

amit1270

New member
היא התחילה כמה שנים קודם

אני הייתי אומר שהמהפכה התחילה ב96
נושא התחבורה קודם ע"י ביבי כבר בקדנציה הראשונה שלו (ע"ע קו הרכבת לבאר שבע)
היא התחילה כמה שנים קודם
ב-1990 אריק שרון קיבל את האחריות על מע"צ כשר התשתיות וב-92' פואד ירש אותו (כשר השיכון). זאת הייתה תחילתה של מהפכת התשתיות בישראל בתחום הכבישים והמחלפים. מהפכת הרכבות התחילה מעט מאוחר יותר ובקדנציה הראשונה של נתניהו ניתן לה "פוש" בין היתר עם מינויו של עוזאני למנכ"ל הרכבת.
 

nitro11

New member
דבריי לא הובנו כהלכה.

מקווה שהוא יירגע קצת עם הכבישים והמחלפים
דבריי לא הובנו כהלכה.
אין לי בעיה עם כבישים ספציפיים,
הבעיה שלי היא בסדר העדיפויות,
לא ייתכן ש-66 אחוז מהתקציב לפיתוח תחבורה יילך לכבישים בינעירוניים.
 
אז בבקשה, תציע סדר עדיפויות שונה

דבריי לא הובנו כהלכה.
אין לי בעיה עם כבישים ספציפיים,
הבעיה שלי היא בסדר העדיפויות,
לא ייתכן ש-66 אחוז מהתקציב לפיתוח תחבורה יילך לכבישים בינעירוניים.
אז בבקשה, תציע סדר עדיפויות שונה
כמה אחוזים צריכים ללכת לכבישים בינעירוניים, ולאן צריכים ללכת שאר האחוזים לדעתך?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה