האם זה נורמלי???????.

האם זה נורמלי???????.

היום שמעתי סיפור מחבר שלי ושל בעלי, על מישהו מהעבודה שלו,בחור רווק בן 38 (לא אתה פנטום), הבחור מחפש בחורה שכנראה, לא נבראה האישה שתלד את האישה, שתלד את זאת שהוא מחפש. בקיצור, אומרים לו בחבר´ה, לפחות תצא עם בחורה , תהנה, משהו. ההוא בשלו, עד שאני לא מוצא את האחת שאני רוצה אותה לאישתי, לא שוכב עם אף אחת. אז הם כל היום הם מסתלבטים עליו. האם זה נורמלי??????? האם עדיין קיימים גברים כאלה?????
 

noati

New member
זה נשמע מטורף אבל..... עובדה ../images/Emo6.gif

כנראה שקיימים עדיין כאלה....
 

טאKילה

New member
כנראה..

שלא לכל סיר יש מכסה,,הוא בטח פינג´אן בלי מכסה. האמת הכי כייף להינשא מתוך האהבה,ולא מתוך פשרה, והכאב שכשאין אהבה כזו הרכבת חולפת והרווקות נצחית. השאלה: אם כדאי להתפשר רק בכדי להראות לסביבה הנה התחתנתי?
 

מיכל31

New member
לדעתי זה בהחלט לא נורמלי

הרי כל החיים זה בבחינת ניסוי ותהייה...
 
נראה לי ..

שאם הוא ימצא את האחת והיחידה שלו , אני לא בטוח שהיא תרצה מישהו כל כך חסר נסיון במערכת יחסים ...
 

aphanisis

New member
חברה , הבחור הומו והוא עובד איתי!

זה התירוץ האולטימטיבי , שימשיך לנשוך כריות בהנאה! לבריאות
 
לא רוצה לשכב...

ניסיתם להציע לו בעמידה ???? ישיבה ??? כריעה ??? אולי תלויים באויר ???
 
התחתנתי עם אחד כזה.

עד היום מחפש אותה. התבלבל. יכול להיות שהוא אומר את זה כדי לבלבל את "האויב" למבינים!
 

nightroll

New member
האמת?

בעיני יש בזה משהו מקסים, להתחתן בתול. אין השוואות ובן/בת הזוג שלך יהיה תמיד הסקס הכי טוב שהיה לך אי פעם, מה גם שמה שאתה יודע זה מה שבן הזוג לימד אותך לעשות שיעשה לו טוב. יש לזה חיסרון מסויים אם הוא חסר נסיון והבחורה לא חסרת נסיון ומגלה שהוא הסקס הכי גרוע... אני מכירה די הרבה בני שלושים ומשהו שעדיין מחפשים ועדיין בתולים. ברובם יהודים-אמריקאים-אורתודוכסיים שהאמא היהודיה פינקה אותם כל כך שקשה להם לצאת ממסתור הסינר שלה והם מחפשים אישה שתהיה מוכנה לפנק אותם ולהשתעבד להם, אבל תהיה גם אינטליגנטית וגם משעשעת וגם סקסית וגם... בקיצור, אם הוא בררן ובתול - לא הייתי נוגעת במקלדת שלו בלי כפפות...
 
למעלה