קרן אור לי
New member
האם זה נורמלי???????.
היום שמעתי סיפור מחבר שלי ושל בעלי, על מישהו מהעבודה שלו,בחור רווק בן 38 (לא אתה פנטום), הבחור מחפש בחורה שכנראה, לא נבראה האישה שתלד את האישה, שתלד את זאת שהוא מחפש. בקיצור, אומרים לו בחבר´ה, לפחות תצא עם בחורה , תהנה, משהו. ההוא בשלו, עד שאני לא מוצא את האחת שאני רוצה אותה לאישתי, לא שוכב עם אף אחת. אז הם כל היום הם מסתלבטים עליו. האם זה נורמלי??????? האם עדיין קיימים גברים כאלה?????
היום שמעתי סיפור מחבר שלי ושל בעלי, על מישהו מהעבודה שלו,בחור רווק בן 38 (לא אתה פנטום), הבחור מחפש בחורה שכנראה, לא נבראה האישה שתלד את האישה, שתלד את זאת שהוא מחפש. בקיצור, אומרים לו בחבר´ה, לפחות תצא עם בחורה , תהנה, משהו. ההוא בשלו, עד שאני לא מוצא את האחת שאני רוצה אותה לאישתי, לא שוכב עם אף אחת. אז הם כל היום הם מסתלבטים עליו. האם זה נורמלי??????? האם עדיין קיימים גברים כאלה?????