Adidush וזהו
New member
האם זה הגיוני?
האם זה הגיוני?
שיש היום רכבת מת"א לירושלים ב19:30? אמרו לי שיש רק מ11 בלילה וכתוב באתר שיש וממש לא בא לי לגלות שאני טועה כשאחכה לרכבת
אודה לתשובתכם
האם זה הגיוני?
שיש היום רכבת מת"א לירושלים ב19:30? אמרו לי שיש רק מ11 בלילה וכתוב באתר שיש וממש לא בא לי לגלות שאני טועה כשאחכה לרכבת