האם הרכבת מוזילה תעריפים, כתגובה?

מצב
הנושא נעול.

עגנון

New member
האם הרכבת מוזילה תעריפים, כתגובה?

האם הרכבת מוזילה תעריפים, כתגובה?
 
תעריפי רכבת ישראל

האם הרכבת מוזילה תעריפים, כתגובה?
תעריפי רכבת ישראל
אני לא יכול להתחייב על כך, אבל נראה לי שתעריפיה של רכבת ישראל, שהיא חברה ממשלתית, נקבעים ע"י משרד התחבורה, בדומה לתעריפים של אגד ושל דן. אני מסכים שההוזלה המשמעותית של מחירי הנסיעה לב"ש מהווים איום משמעותי על תנועת האנשים ברכבת בקו הזה. אין לי פתרון כלכלי לזה, אבל אני מאמין שבמידה והרכבת לא יכולה לשנות את תעריפיה בתגובה, הרי שהדרך הנכונה והטובה להתמודד עם זה היא לשפר את השירות (נושא שרכבת ישראל לוקה בו בחסר קשה כיום), הן השירות אותו מוכרת, והן את השירות ללקוח באופן אישי. ודבר אחרון - האם חברי הפורום מאמינים שכל חברות התחבורה הציבורית החדשות באמת יכולות לשמור לאורך זמן על רמת המחירים והשירות ההתחלתית, שנראית במבט ראשון לפחות כחלום מאוד ורוד? מגוון אוטובוסים חדשים וחדישים, תדירויות שירות כמעט דמיוניות וכיו"ב עולים הרבה כסף. האם בשלב מסוים הן תהפוכנה להיות אחיות תאומות ל-אגד, עם כל הצרות הכרוכות בכך, וכך בעצם לא הרווחנו כלום? כבר היו דברים מעולם ברחבי העולם, ולצערי רבות מאוד מהדוגמאות הן של כשלון תהליך ההפרטה, ולא הצלחתו.
 

יהוושע

New member
אין תחליף לרכבת

תעריפי רכבת ישראל
אני לא יכול להתחייב על כך, אבל נראה לי שתעריפיה של רכבת ישראל, שהיא חברה ממשלתית, נקבעים ע"י משרד התחבורה, בדומה לתעריפים של אגד ושל דן. אני מסכים שההוזלה המשמעותית של מחירי הנסיעה לב"ש מהווים איום משמעותי על תנועת האנשים ברכבת בקו הזה. אין לי פתרון כלכלי לזה, אבל אני מאמין שבמידה והרכבת לא יכולה לשנות את תעריפיה בתגובה, הרי שהדרך הנכונה והטובה להתמודד עם זה היא לשפר את השירות (נושא שרכבת ישראל לוקה בו בחסר קשה כיום), הן השירות אותו מוכרת, והן את השירות ללקוח באופן אישי. ודבר אחרון - האם חברי הפורום מאמינים שכל חברות התחבורה הציבורית החדשות באמת יכולות לשמור לאורך זמן על רמת המחירים והשירות ההתחלתית, שנראית במבט ראשון לפחות כחלום מאוד ורוד? מגוון אוטובוסים חדשים וחדישים, תדירויות שירות כמעט דמיוניות וכיו"ב עולים הרבה כסף. האם בשלב מסוים הן תהפוכנה להיות אחיות תאומות ל-אגד, עם כל הצרות הכרוכות בכך, וכך בעצם לא הרווחנו כלום? כבר היו דברים מעולם ברחבי העולם, ולצערי רבות מאוד מהדוגמאות הן של כשלון תהליך ההפרטה, ולא הצלחתו.
אין תחליף לרכבת
לבעלי רגליים ארוכות . עבורם ( ואני ביניהם ) אין סיוט גדול יותר מנסיעה באוטובוסים צפופים . רק רכבת!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה