כשנכנסים למדינה ממיסים על רכב\דלק 23.8האם הצליח משרד התחבורה "לעודד" את התח"צ
ועוד כתבה מ-ynet על הרב-קוהאם הצליח משרד התחבורה "לעודד" את התח"צ
אפילו לא ידעתי שיש בכלל דבר כזה "רב-קו"ועוד כתבה מ-ynet על הרב-קו
הפעם מתמקדים בעמדות ההטענה וההנפקה הכתבה
תשובה ל: מה זה רב קואפילו לא ידעתי שיש בכלל דבר כזה "רב-קו"
למישהו יש מידע נוסף על זה? נשמע מגניב. האם זה תופס רק בדן או גם באגד או ברכבת?
כתבה חובבנית ושטחיתועוד כתבה מ-ynet על הרב-קו
הפעם מתמקדים בעמדות ההטענה וההנפקה הכתבה
כתבה חובבנית ושטחית
מתמקדת בנושאים שוליים וטכניים ולא מזכירה בכלל (!) את הנושאים החמורים והמהותיים שגורמים לכשלון.
מילא שהתקשורת מתמקדת בטפל ובגימיקיםועוד כתבה מ-ynet על הרב-קו
הפעם מתמקדים בעמדות ההטענה וההנפקה הכתבה
מס גודש הוא רעיון אוויליהאם הצליח משרד התחבורה "לעודד" את התח"צ
אגרת גודש היא רעיון גאוני והלוואי שייושם בת"אמס גודש הוא רעיון אווילי
במשרד התחבורה חושבים שעלו על רעיון יצירתי ויעיל אבל בעצם מדובר בביריונות לשמה אם המדינה רוצה (אין לי מושג בכלל אם היא רוצה אגב) שאנשים יסעו בתחבורה ציבורית אז שפאקין תשדרג אותה כי היא גרועה! והיא תיהיה אפילו יותר גרועה כשאלפי נוסעים נוספים יצטרפו בעקבות מס הגודש . תחשבו על קו 51 ,שכבר היום בקושי מתפקד, במצב של הוספת אלפי נוסעים הוא פשוט יקרוס .
תיראה אנדיאגרת גודש היא רעיון גאוני והלוואי שייושם בת"א
במהרה בימינו, אמן!
אגרת גודש לא שווה כלום בלי שיפור התח"צ.אגרת גודש היא רעיון גאוני והלוואי שייושם בת"א
במהרה בימינו, אמן!
שום דבר לא קודם לשני. חייבים לשפר את התח"צאגרת גודש לא שווה כלום בלי שיפור התח"צ.
מה שצריך לעשות זה קודם כל להתחיל להתייחס לתחבורה הציבורית ברצינות ולקדם אותה בצורה משמעותית, ורק אחר כך להטיל אגרות גודש.
שום דבר לא קודם לשני. חייבים לשפר את התח"צ
ובו בזמן להטיל אגרת גודש. אחד לא יעבוד ללא השני, ממש כמו שאנחנו יודעים שמילת המפתח בתח"צ היא שילוביות.
אבל אמרנו דברים מנוגדים...נכון מאוד
אני מסכים עם כל מילה שלכם אנדי ורותם
אי אפשר להטיל אגרת גודש בלי חלופה הולמת.שום דבר לא קודם לשני. חייבים לשפר את התח"צ
ובו בזמן להטיל אגרת גודש. אחד לא יעבוד ללא השני, ממש כמו שאנחנו יודעים שמילת המפתח בתח"צ היא שילוביות.
בעקרון אתה צודק, אבל בתכל'ס אולי צריך להביאאי אפשר להטיל אגרת גודש בלי חלופה הולמת.
ומאחר וכרגע לא נראה באופק שום שינוי במדיניות הממשלה ביחס לתחבורה הציבורית, המטרה היחידה של כל אגרה שתוטל תהיה עוד השלמת הכנסה לאוצר על חשבון הנהגים ותו לא, ממש לא מהלך לעידוד נסיעה בתחבורה ציבורית. בשביל זה צריכים לקרות הרבה דברים לפני כן. בקיצור, לא תהיה שום אגרת גודש עד שלא ישתנה היחס לתחבורה הציבורית באופן כולל.
לא יעבוד...בעקרון אתה צודק, אבל בתכל'ס אולי צריך להביא
את המצב למשבר ע"י אגרת גודש עוד לפני שיש אלטרנטיבה הולמת של תחבורה ציבורית, על מנת ליצור את האלטרנטיבה הזו. כי ככה זה בישראל. לא מבינים עד שמגיעים למשבר.
אפשר להתחיל בקטןלא יעבוד...
כי אצלנו לא עוסקים בשיפור התח"צ אלא בגימיקים כמו כרטיס הרב-באג. גם כאן ימציאו פתרונות מהתחת כדי לעקוף את הבעיות במקום להתמודד איתן והנזק יהיה גדול מהתועלת. אגרת גודש היא לדעתי אחת הדרכים הגרועות ביותר ללחוץ על הממשלה לשפר את התח"צ.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.