בשנות השמונים לפחות לא היה קו כזה.צפיתי אתמול בסרט נשיקה במצ"ח ובאחת הסצנות הראו שילוט של תחנת אוטובוס שהיה רשום עליה קו 337 לתל אביב
האם באמת פעל קו כזה ואם כן, מהיכן?
יכול להיות 334 אולי אני טעיתי בספרה האחרונה וזה גם נשמע הגיוני כי הייתה שם סצנה בחירבאת דוראן ברחובותלמיטב ידיעתי מעולם לא היה קו כזה בתל אביב,אגב עד להקרנת אותו סרט ב1990 פעלו הקוים הבאים
333 מקרית גת לתל אביב(בתחילת דרכו נקרא 331) בהתחלה היו דרך:רחובות וגדרה.
334 מחבל לכיש לתל אביב דרך: גדרה ורחובות
335 מרוחמה דרך:חבל לכיש
336 מניר עם לתל אביב מאסף
בצפון היה 337 מחיפה לכפר מנדה
עד 1990 (כולל) לא פעלו למיטב קוים באזור המרכז במספרים הבאים: 108 114 122 128 131 132 133 134 135 136 137 138 140 141 142 146
148 152 171 180 182 183 187 188 190 191 193 194 195 196 197 198 199 209 210 218 219 223 228 230 231 232 233 240 241 242
252 258 259 260 262 263 266 269 277 278 279 281 282 283 284 285 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 302
303 306 307 308 309 319 324 326 327 330 332 337 338 339 340 343 344 347 348 349
יש לך איזה מקור או שאתה פשוט זוכר?למיטב ידיעתי מעולם לא היה קו כזה בתל אביב,אגב עד להקרנת אותו סרט ב1990 פעלו הקוים הבאים
333 מקרית גת לתל אביב(בתחילת דרכו נקרא 331) בהתחלה היו דרך:רחובות וגדרה.
334 מחבל לכיש לתל אביב דרך: גדרה ורחובות
335 מרוחמה דרך:חבל לכיש
336 מניר עם לתל אביב מאסף
בצפון היה 337 מחיפה לכפר מנדה
עד 1990 (כולל) לא פעלו למיטב קוים באזור המרכז במספרים הבאים: 108 114 122 128 131 132 133 134 135 136 137 138 140 141 142 146
148 152 171 180 182 183 187 188 190 191 193 194 195 196 197 198 199 209 210 218 219 223 228 230 231 232 233 240 241 242
252 258 259 260 262 263 266 269 277 278 279 281 282 283 284 285 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 302
303 306 307 308 309 319 324 326 327 330 332 337 338 339 340 343 344 347 348 349
רשימת קווים יש וקיימת. החכמה היא למצוא את התדירות של הקווים. כי אם מדובר בקווים של נסיעת בוקר לתל אביב ונסיעת אחר צהריים מתל אביב זה לא נחשב שירות.יש לך איזה מקור או שאתה פשוט זוכר?
אני שואל כי יהיה מעניין לעשות פוסט השוואה של שירות לתל אביב מאיזושהי שנת יעד באזור 1990 להיום.
נכון, אני מאד מקווה שזה קיים, בלי זה באמת יש פחות משמעות לנתוניםרשימת קווים יש וקיימת. החכמה היא למצוא את התדירות של הקווים. כי אם מדובר בקווים של נסיעת בוקר לתל אביב ונסיעת אחר צהריים מתל אביב זה לא נחשב שירות.
למה אין היום קווים לעוטף עזה מתל אביב חוץ מקו 379 ו-479 למועצה אזורית אשכול?למיטב ידיעתי מעולם לא היה קו כזה בתל אביב,אגב עד להקרנת אותו סרט ב1990 פעלו הקוים הבאים
333 מקרית גת לתל אביב(בתחילת דרכו נקרא 331) בהתחלה היו דרך:רחובות וגדרה.
334 מחבל לכיש לתל אביב דרך: גדרה ורחובות
335 מרוחמה דרך:חבל לכיש
336 מניר עם לתל אביב מאסף
בצפון היה 337 מחיפה לכפר מנדה
עד 1990 (כולל) לא פעלו למיטב קוים באזור המרכז במספרים הבאים: 108 114 122 128 131 132 133 134 135 136 137 138 140 141 142 146
148 152 171 180 182 183 187 188 190 191 193 194 195 196 197 198 199 209 210 218 219 223 228 230 231 232 233 240 241 242
252 258 259 260 262 263 266 269 277 278 279 281 282 283 284 285 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 302
303 306 307 308 309 319 324 326 327 330 332 337 338 339 340 343 344 347 348 349
אין צורך בקווים נוספים ישירות מתל אביב לאיזור הזה. למרות שבתכלס שני הקווים האלו מתפקדים בפועל כקו אחד עם שתיים ויותר חלופות.למה אין היום קווים לעוטף עזה מתל אביב חוץ מקו 379 ו-479 למועצה אזורית אשכול?
ו-475?, גם קו ישן הנוסע ללוד דרך צומת אל על עוד מימי אגדאגב שרשור שכתב מי שכתב את שרשור הנוכחי הוא לפני 17 וחצי שנה שרשור אחר שמצאתי תשובות לשאלתו
24X רמלוד
241,242,243 לא היו לאורך השנים(שאלה אותה הוא שאל )מהסיבה הפשוטה בשנות החמישים 1 יועדה מתל אביב לעיר ראשית,2 נשמרה להערכתי לקוים מהירים עתידיים,3 הייתה שמורה ליפו
244 היה תחנה ישנה לנען(בוטל ב1990)
245 המקורי היה רחובות-נען,מאז שנות השבעים יש תל אביב-רמלה.
246 היה מפתח תקוה לרמלה מהיר
247 היה הראשון קו מרחובות לפתח תקוה דרך:כביש 412,כביש 461 וכביש 40.,מאז שנות השבעים קו לוד-ראשל"צ
248 הוא כיום בתוך קו 249 כחלופת לוד-רחובות
249 עד היום משנות החמישים קו רחובות-רמלה-פתח תקוה
45X רמלה
451 תל אביב-רמלה מאז 1954 לפחות
452 משנות השבעים קיים תל אביב-רמלה
453 לוד-יפו(נפתח ב1954 ברך בוטל לפני 1999)
454 רמלה-אוניברסיטת ת"א
455 תל אביב-רמלה
456 היה קו משעלבים לתל אביב פעל היה קיים לפחות בשנים 1955-1976 בוטל כנראה לפני 1980.
457 ת"א-רמלה פועל כנראה משנות השמונים
458 היה בשנות החמישים מרמלה למעברת רמלה ג'(לא יודע היכן הוקמה המעברה)
459 היה מרמלה לצריפין.
היו בעבר גם 463 מלוד ליפו,קוים למושבים לוד,דרך:כביש 44- 465 לגמזו ובן שמן,467 לבית עריף,468 לכפר דניאל
דרך:כביש 461- 471 למעברת מחנה ישראל,474 לנתב"ג,476 לכפר דניאל,478 לכפר טרומן
קווי רמלוד נוספים: 496 רמלה,לוד ומעברת מחנה ישראל,497 מרמלה ולוד לפתח תקוה,499 מפתח תקוה לכפר טרומן
בשנות השבעים היה קו 853 מפרדס חנה לתל אביב,דרך:כביש איטונג
כמה שאלות על מספרי קווים
כמה שאלות על מספרי קוויםכמה שאלות על מספרי קווים 1- בד"כ המספור הולך ברצף: 450,451,452 לת"א מרמלה 453 היה ליפו 454 רמת אביב מרמלה 455 לתל אביב מרמלה 457 לתל אביב מרמלה היה פעם 456? אם כן לאן הגיע? עדיין באזור רמלוד: 245 רמלה-ת"א 247 לוד- ראשל"צ 248 לוד- רחובות 249 (פעם) רמלה-פ"ת האם היה קו 246...www.tapuz.co.il
לא רשמתי כי הוא לא בוטל הוא קיים לפחות 68 שנהו-475?, גם קו ישן הנוסע ללוד דרך צומת אל על עוד מימי אגד
תודה. מאד מעניין. יש לך רשימה גם של קווי אגד לאשדוד והסבר לחורים במספור?שרשור ישן משנת 2006 אז היו בראשל"צ קוים פנימיים ומקומיים 5 9 11 12 14 17 17א 18 20 למה אז היו חורים במסזפור הקוים הפנימיים באגד:מספורי קווים [IMG]https://timg.co.il/f/Emo26.gif[/IMG]
מספורי קווים מספורי קווים שמתי לב שבחיפה הקווים מסודרים מ- 1 ועד 30 (או אפילו יותר, לא זוכר בדיוק) אבל בלי להשאיר רווחים באמצע (אולי פרט לקו אחד או שניים) האם הדבר קיים גם בירושלים (שגם היא עיר גדולה עם מפעיל תחבורה ציבורית אחד) האם ניתן יהיה לקיים את המצב שבו הקווים הפנימיים ירוצו אחד אחרי...www.tapuz.co.il
1 היה קו מתחנה ישנה ראשל"צ לרמת אליהו דרך:נחלת יהודה,
2 היה מתחנה ישנה לשיכון המזרח
3 היה מהתחנה הישנה לשיכון גורדון,3א המשיך לכפר אריה
4 היה סיבובי מהתחנה הישנה דרך:שיכון המזרחי
5 היה מהתחנה הישנה למלב"ן אין קשר ל5 הנוכחי שפועל משנות התשעים
6 היה לצריפין,אחר כך היה 9 עד שבוטל
7 היה מהתחנה הישנה סיבובי דרך:שיכון סלע
8 היה מהתחנה הישנה סיבובי דרך מפ"ם אוחד עם קו 7 לקו 14|
9 היה קו במערב ראשל"צ שבוטל ב 25.10.1998
10 היה לאסף הרופא פעל עד 1999 לפחות
11 המוכר היה בהתחנה מהתחנה הישנה לרמת אליהו קו 3 אוחד מאוחר יותר לתוכו.
13 היה בעבר קו קיץ לחוף פלמחים
14 נולד מאיחוד קוים 7,8
15 היה קו שנפתח ב25.10.1998 שנסע במסלול של קו 20 בראשל"צ
16 היה קו קיצי משיכון מפ"ם לחוף ראשל"צ
19 היה קו קיצי לחוף ראשל"צ
מה היה המסלול של הקו לרכבת?תודה. מאד מעניין. יש לך רשימה גם של קווי אגד לאשדוד והסבר לחורים במספור?
כשהתחלתי ללמוד שם בתחילת שנותה2000 הקווים העירוניים הופעלו על ידי אגד והבינעירוניים גם למרות שהיו עם רגל וחצי בחוץ לקראת ההפעלה של קונקס. אלו הקווים שהיו אז שאני זוכר לא כולל קווי חרדים
036 לרחובות, 038 לקסטינה, 14 לקסטינה דרך המושבים, 15 לאשקלון,139 לרמלה חד כיווני פעם ביום ,212 לרחובות, 280 לרכבת מרכז בתל אביב, 312 לתל אביב,313 לראשון לציון עם חלופה לנתב"ג,314 לתל אביב בשעות הערב,315 לתל השומר, 320 לתל אביב, 323 לרחובות דרך בית חולים קפלן, 325 לבני ברק, 360 לבאר שבע, 368 לבאר שבע,438 לירושלים ו448 לירושלים.
קווים לחרדים: 350 לבני ברק,450 לירושלים,451 לירושלים, 454 לבית שמש. אם אני זוכר נכון הקווים הפועלים היום 552,547 ו560 לערד וקרית גת היו פועלים רק בסופ"ש וגם היה קו 331 למודיעין עילית שהפעילה סופרבוס בזמנו.
קווים עירוניים שאני זוכר
2-לנמל. לא יודע מה הייתה תחנת המוצא שלו
4-סיבובי מתחנה מרכזית
5-סיבובי מתחנה מרכזית
6-סיבובי מהרכבת
7 בימי אג"ת והלאה היה לשוק. לא יודע אם פעל גם באגד
8-סיבובי מתחנה מרכזית
9 כנ"ל כמו קו 7
11 לאזור התעשיה. לא יודע מה הייתה תחנת מוצא
12 כנ"ל כמו 11
33 מתחנה מרכזית לאזור תעשיה צפוני
אשמח לקבל מידע על קווים שהיו ובוטלו ומסלולם אם היו כאלה שבגינם נוצרו חורים במספור
מה היה הקו הראשון שהתחיל במסוף הזהב?שרשור ישן משנת 2006 אז היו בראשל"צ קוים פנימיים ומקומיים 5 9 11 12 14 17 17א 18 20 למה אז היו חורים במסזפור הקוים הפנימיים באגד:מספורי קווים [IMG]https://timg.co.il/f/Emo26.gif[/IMG]
מספורי קווים מספורי קווים שמתי לב שבחיפה הקווים מסודרים מ- 1 ועד 30 (או אפילו יותר, לא זוכר בדיוק) אבל בלי להשאיר רווחים באמצע (אולי פרט לקו אחד או שניים) האם הדבר קיים גם בירושלים (שגם היא עיר גדולה עם מפעיל תחבורה ציבורית אחד) האם ניתן יהיה לקיים את המצב שבו הקווים הפנימיים ירוצו אחד אחרי...www.tapuz.co.il
1 היה קו מתחנה ישנה ראשל"צ לרמת אליהו דרך:נחלת יהודה,
2 היה מתחנה ישנה לשיכון המזרח
3 היה מהתחנה הישנה לשיכון גורדון,3א המשיך לכפר אריה
4 היה סיבובי מהתחנה הישנה דרך:שיכון המזרחי
5 היה מהתחנה הישנה למלב"ן אין קשר ל5 הנוכחי שפועל משנות התשעים
6 היה לצריפין,אחר כך היה 9 עד שבוטל
7 היה מהתחנה הישנה סיבובי דרך:שיכון סלע
8 היה מהתחנה הישנה סיבובי דרך מפ"ם אוחד עם קו 7 לקו 14|
9 היה קו במערב ראשל"צ שבוטל ב 25.10.1998
10 היה לאסף הרופא פעל עד 1999 לפחות
11 המוכר היה בהתחנה מהתחנה הישנה לרמת אליהו קו 3 אוחד מאוחר יותר לתוכו.
13 היה בעבר קו קיץ לחוף פלמחים
14 נולד מאיחוד קוים 7,8
15 היה קו שנפתח ב25.10.1998 שנסע במסלול של קו 20 בראשל"צ
16 היה קו קיצי משיכון מפ"ם לחוף ראשל"צ
19 היה קו קיצי לחוף ראשל"צ
בסוף שנות התשעים היו במסוף 5,11,14 (אותם מסלולים כמו היום פחות או יותר, עם שינויים קלים בקצוות), ו-73 ו-2 שהגיעו מחולון. ואת 85 ו-20 שעברו דרכו.מה היה הקו הראשון שהתחיל במסוף הזהב?
היה גם קו 15 שנסע מקניון הזהב לשיכון גורדון במסלול קו 20 ,קו 91 מהתחנה הישנה בתל אביב קוים 17 לנחלת יהודה 17א לרכבת הראשוניםבסוף שנות התשעים היו במסוף 5,11,14 (אותם מסלולים כמו היום פחות או יותר, עם שינויים קלים בקצוות), ו-73 ו-2 שהגיעו מחולון. ואת 85 ו-20 שעברו דרכו.
לא יודע מתי הוארכו 73 ו-2 מחולון ו-85 מבת ים.
15 לא החשבתי כי זה קו שלא שרד הרבה. ממפה מסוף 1998 (נשלחה פה בפורום בעבר), 91 התחיל מקניון ארקדיה, וקו 17 היה קו מעגלי מנחלת יהודה למרכז ראשון. כמובן שאז עוד לא היה רכבת ראשונים, ובמקום זאת היה מסוף בשיכון המזרח.היה גם קו 15 שנסע מקניון הזהב לשיכון גורדון במסלול קו 20 ,קו 91 מהתחנה הישנה בתל אביב קוים 17 לנחלת יהודה 17א לרכבת הראשונים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.