האם ג'קי שוב עשה פדיחות במשחק אמת או חובה?

שרון-ב-

New member
היום המודעות של מע' החינוך לתלמידים מאובחנים

גבוהה מאד. יש כיתות קטנות. יש סיוע מעבר לשעות בית הספר. גם על ידי עמותות וכדומה. שוב- לדעתי זה באמת תלוי במשפחה שלו. וכיום- אם ירצה להתקדם מבחינת לימודים- הוא יכול לעשות זאת.
 

ליאורי79

New member
זה לא תמיד עוזר הקידום

של תלמידים כאלה הוא באחוזים מאוד קטנים ולא כולם זוכים לאבחון וטיפול ובלי קשר ג'קי רצה להשקיע בקריירה בכדורגל וכנראה גם לא ממש קידמו אותו ועודדו אותו להמשיך וללמוד אם זה מהבית או לא ומה הסיבות אין לי מושג
 
מסכים לגמרי.נמאס מהדפ"רים ומיחסי הציבור שלהם

המדינה הזאת גם ככה לא משהו.אם כולם יהיו כמו ג'קי - הבני דודים צריכים לשבת ולחכות לסוף. מספיק עם האדרת הטפשות.
 
סטראוטיפ זה משהו שמודבק למישהו מתוך דעה קדומה

זה לא המקרה פה. אני לא מכיר את ג'קי ולכן לא יכולה להיות לי דעה קדומה לגביו. את כל מה שמסכם את ג'קי,גיבשתי לאור יכולותיו והתנהלותו. שנאת חינם? כל מי שחולק על דעתך לוקה בשנאת חינם? אם כן,את לוקה בגבהות הלב!
 
אתה צודק, אבל יצאת חומוס.

אתה לוקח הכל רחוק מדי. כולה משחק טלבזיה, עם קהל גדול שצופה בו. במשחק הזה מחפשים את הבן אדם, מענטש, ביידיש. לא מחפשים יפי נפש, לא אינטלגינטים. מחפשים את זה שיסתדר הכי טוב עם כולם. שפועל על פי הגיון בריא, שלא יתקע סכין בגב. אז נכון שלא נעים לשמוע את השפה הנמוכה. אז נכון שכמות החומר הנלמד לא בשמים. הוא מפצה על החסרונות שלו. יש לו שפה אחרת, שפת הגוף. עובדתית, אם ראיתה איך הוא היה בספרד, הוא יצא ענק. סרטון הפרידה מהבית הספרדי, מנציח את כל הסיפור. אף אחד אחר בבית לא היה מגיע לקרסוליים של ההצלחה של ג'קי. בשבילו היתה זאת חוויה מהחיים. אתה יכול להמשיך לקטר ולסנג'ר אותו. רק הוא יכול להרוס את הצלחתו.
 

ליאורי79

New member
דווקא שכאתה לא מכיר משהו אתה יכול לשייך

לו סטריאוטיפ ולגבי שנאת חינם .סתם ככה לומר דברים של לשון הרע על אדם ,גם זה שנאת חינם ואין לי בעיה שיחלקו על דעתי,בני האדם הם שונים וזה חשוב שלכל אחד יש את דעותיו ואנו במדינה דמוקרטית ויכולים להביע את דעותינו גבהות הלב זה ממני והלאה!
 

סמירנו23

New member
הוא ילד מתוק

בגיל 21 חשוב שתהיה לך שמחת חיים ויש לו והרבה תענוג לעיניים
 

דבורה59

New member
ניק 13,אתה נסחף וחןטא למציאות.ג'קי אמיתי

עם כל המה שג'קי לא, מעדיפים אחד כמוהו על כל אחד ואחת האחרים שבבית האח הגדול. וכראיה תציצו באיך הוא התקבל בבית האח הספרדי וכל האהבה כלפיו שם.
 

Jason2

New member
אני מכיר הרבה דיסלקטים

שלומדים באוניברסיטה וסיימו תואר. יש היום דרכים ללמוד שמתאימות גם לדיסלקטים.
 
דיסלקציה הפכה להיות מפלטם של העצלנים.

התרופה - ריטאלין! מי שמע על הממבו ג'מבו הזה בזמננו? יש משקיעים ומתאמצים והם בדר"כ מגיעים לתוצאות. ויש את "דיסלקטים" והעצלים - והם הופכים למלצרים של הביוקר (עאלק,איזה סלנג מכוער!).
 

צליל191

Well-known member
בקשר לדיסלקציה,

יש דיסלקטים אינטיליגנטים עם שפה גבוהה וכמו שג'ייסון אמר, שסיימו תארים וכו' ויש דיסלקטיים שלא, כמו כל בני האדם האחרים. כמה שג'קי חמוד ונשמה ומצחיק, בשורה התחתונה הוא באמת עילג ולא עושה רושם של בחור אינטיליגנט במיוחד ומי שאומר את זה לא אומר שהוא אוטומטית שונא אותו או בור בקשר לדיסלקציה.
 
"לא מתרגש ממה שהוא אומר" העיקר אתמול בכית

העיקר אתמול בכית על מה שהוא אמר על איראן. תתקדם.
 

אורין6

New member
הלו דיסלקציה זו לא מחלה מכירה כאלו שסיימו

תוארים מי שיש לו משאבים משקיע בילדים מי שלא משרד החינוך מאוד עוזר לילדים המאובחנים ישנן שעות שילוב והילדים האלו מתקדמים . כנראה שבג'קי לא טיפלו כמו שצריך ובכל זאת הוא גדל לתפארת יש גם בעיה אצלם בבית שהאבא גר עם 2 אחים ואמא בדירה נפרדת סיפור כזה גם משפיע על ילדים לפחות ג'קי לא מספר כדי לצאת מסכן כמו ליאם.
 
למעלה