האם ג'קי שוב עשה פדיחות במשחק אמת או חובה?

sonyandtony

New member
האם ג'קי שוב עשה פדיחות במשחק אמת או חובה?

לפי מה שהבנתי הוא ניסה לגעת Cathaysa בחזה והיא מאוד נעלבה. גם דיברו על זה בפורום הספרדי מישהו יכול לתרגם? השירשור מתחיל בכאב שינים של ג'קי לקראת הסוף הם מדברים על המקרה עם Cathaysa http://www.foros.telecinco.es/viewtopic.php?t=810708
 
האם שוב אהדתו של הקהל לג'קי מוציאה אותך

משלוותך? אני ממתינה בקוצר רוח לדעת מה באמת מסתתר מאחורי כל ההודעות המגמתיות שלך. בוא נראה, לא הצלחת למרות מאמציך הרבים לתייג אותו כעילג וטיפש, מרבית האנשים אוהבים אותו ומעט יותר חכמים ממך לזהות בו את התבונה והרגישות הרבה שאינה מתבטאת בשפה רהוטה ואנטלקט מזהיר. גם לא הצלחת לטפול עליו תקרית בין לאומית בהקשר פוליטי, ויצאת יותר מגוחך מהנסיון הראשון. ובנסיון השלילי, נותר לך רק להביט בערוותך החשופה ולתהות בינך לבין עצמך למה אתה כזה אדיוט.
 

sonyandtony

New member
למה אתה לוקח את זה כלכך קשה?

הוא עילג וטיפש אבל זה לא אומר שאני לא אוהב אותו. אני מעוניין לדעת מה קרה שם מתוך סקרנות זה הכל אני מאוד אוהב את זה ג'קי למרות כל השטויות שהוא עושה. אני לא מתרגש ממה שהוא אומר אני מתייחס אליו כאל ילד קטן אין בו שום רוע הוא תמים וכל דבר רע שיוצא לו מהפה נאמר מבורות ולא מרוע.
 
אני חושבת שאתה טיפש ממנו עשרות מונים

ודי לקרוא את הודעותיך כדי להווכח בכך. ההתנשאות שלך בעודך פורש עליו את חסותך כאילו היה ילד קטן, מוציאה אותך הרבה יותר קטן ממנו. ובאשר לבורות, ניכר שאתה בור ממנו ביסוד הנחותיך. הוא דיסלקט, תנסה לשנן את זה. דיסלקט. לנסות להגחיך אותו בבחירה שלך לכנות אותו עילג, מעידה עליך
 

sonyandtony

New member
דיסלקט זה לא תירוץ אני מכיר הרבה דיסלקטים

שהם אינטליגנטים. אין לי שום התנשאות על ג'קי אחרי הכל אני זה שבוחר לראות אותו בטלוויזיה
אם הייתי מתנשא לא הייתי מדבר עליו בכלל.
 

nik13

New member
הוא דיסקלט ואדיוט וערס ודאפר ונעל

נעל נשאר נעל גם אם תרחמו עליו
 

Jason2

New member
בקשר לעילג זו עובדה

וזה שהוא לא חכם במיוחד זו גם עובדה. ולפני שתכתבו את השטות על חוכמת רחוב, תדעו שאין דבר כזה, זו רק המצאה של אנשים טפשים כדי שיוכלו להגיד על עצמם שהם חכמים.
 

ליאורי79

New member
../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifגייסון פירוש המילה "עילג" במילון הוא

מגמגם, כבד פה וג'קי ממש לא מגמגם וכבד פה בבקשה מספיק עם הביטוי הזה זה לא יפה ולא נכון!
 

Jason2

New member
המילה עילג עברה שינוי מההגדרה המילונית

והיוםהיא כוללת גם אנשים שטועים בלשונם מחוסר ידע. לג'קי אין שום מגבלה שמנעה ממנו ללמוד ולהעשיר את הידע, הוא פשוט בחר שלא וזו עצלנות ועצלנות זו לא תכונה שאני מעריך.
 

ליאורי79

New member
תראה יש הרבה גורמים לחוסר ידע

וללקות שפתית אבל לא אכנס לזה. לדעתי אלו גורמים פיזיולוגיים בנוסף לסביבתיים. אל תשכח שבגיל 16 הוא הפסיק ללמוד כי רצה לרכז את הקריירה שלו בכדורגל. איתי בשכבה למדו 2 שחקני כדורגל מפורסמים שהראש שלהם לא היה בלימודים.הם התמקדו בכדורגל ובאימונים והצליחו. אצל ג'קי זה נקטע לפי מה שהבנתי בשל קשיים כלכליים אז הסוף עצוב בכל זאת כי הוא הפסיד גם את ההשכלה וגם את עתידו כשחקן כדורגל נקווה שיהיה הפי אנד עבורו ע"י זכייה בתוכנית הזאת
 

Jason2

New member
לא מקבל את זה

אני גם רציתי הרבה דברים וסיימתי לימודים. הראש שלו בכדורגל זו לא סיבה ויש הרבה אנשים עם קשיים כלכליים שלמדו וסיימו לפחות 12 שנות לימוד. אני לא מקבל תירוצים כאלה, זו עצלנות לשמה ואני לא אתן לו פרס על זה.
 

ליאורי79

New member
האמת שאי אפשר לדעת אתה יודע אומרים

אל תשפוט אדם לפני שתגיע למקומו.... בכל אופן אני מקווה שהוא יצליח ויהיה מאושר יש לו לב טוב ונשמה גדולה והוא מספק בידור ורגש לקהל וקופרמן יעשה את הכסף העונה הרבה בזכותו אז כולם יוצאים נשכרים
 

שרון-ב-

New member
הכל יחסי ליתר המתמודדים

העונה הזו משעממת, המשתתפים כל אחד מסיבה אחרת לא מעניינים. ג'קי בולט. למרות שהוא בחור מצחיק, מתוק, נשמה טובה וכל מה שאומרים עליו נכון. לו היה מתמודד מול מישהו כמו אלירז או שיפרה אזי לא היה המועדף לזכיה. למרות שעדיין מוקדם לדעתי להמליך מישהו. לי אישית אין עדיין מישהו מועדף.
 

Hinamori

New member
איזה שטויות

זה כמו שאני אגיד שלך אין מגבלה שמונעת ממך להיות ספורטאי, פשוט בחרת שלא וזו עצלנות שלא עשית את זה. (אני מקווה שאתה לא באמת ספורטאי כי אחרת הלכה לי האנלוגיה...)
 

שרון-ב-

New member
זה ממש לא אותו הדבר ולא לכך הוא התכוון

יש מקצועות הדורשים גם כישרון וגם התמדה- והכוונה לכישרון - יכולת מעבר ליתר האנשים. באמת יהיו כאלה שיתאמנו הרבה (ספורט, נגינה, ריקוד וכדומה) ולא יגיעו להישגים אליהם מגיעים המוכשרים שבחבורה. לסיים 12 שנות לימוד, לעשות תעודת בגרות, כל אחד יכול היום. גם דיסלקטים וגם כאלה שלוקחים הוראה מתקנת. (אגב, כיום יש הקלות לאנשים שמאובחנים- ישנם מבחנים בעל פה, או זמן הארכה לבחינה) וגם לצבא מתגייסים כאלה שהפרופיל שלהם נמוך. מתנדבים. אני לא יודע אם ג'קי עצלן, בחר או לא בחור. אולי הוא סתם גדל בסביבה שלא דחפה אותו להתקדם. זו כבר בעיה שלו. בכל אופן - אם רצה - יכול היה.
 

smak7

New member
המקום היחיד בו אין חכמת חיים הוא המח של סיוון

 

danielle1213

New member
ג'קי בחור טוב עם נשמה. הבעיה שלו שהוא דיסלקט

והיה לו קושי גדול מאוד בלימודים. זה מצריך הרבה השקעה וכסף לשעורים פרטיים .כנראה שהוריו לא עמדו בהוצאה הזאת. מערכת החינוך שלנו על הפנים במקרים האלה.
 

ליאורי79

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif הרבה ילדים כמו

ג'קי נופלים בין הכיסאות במע' הזאת
 
למעלה