האם גם אתכם אפייה ובישול מספקים?

האם גם אתכם אפייה ובישול מספקים?

מאז הניתוח אני אופה כל יום לחמים ולחמניות ומכין מטעמים למשפחה. אני כמובן לא נוגע בזה אבל זה עושה לי סיפוק כאילו אני ממש אוכל!! ושאלה- מאתמול מתחילים לי לאחר האוכל גיהוקים חזקים מאוד. ואני אוכל מאוד לאט אני אכלתי אתמול ביצה מעורבבת ולעסתי היטב ובעדינות. למה הגיהוקים?
 

דודה4

New member
היי

גיהוק נגרם בדרך-כלל על ידי אכילה או שתייה מהירה מדי, הגורמים לבליעת אוויר ולשחרורו בזמן מאוחר יותר.. לא יודעת להסביר למה (ואשמח לדעת את הסיבה המדעית) אבל רוב המטובעים שאני מכירה סובלים מגיהוקים במיוחד בתחילת הדרך.. כנראה בצורת האכילה שלנו, כמה שאנחנו מנסים לאכול לאט וללעוס - אנו בולעים אוויר.. לאוויר אולי קשה להכנס דרך הטבעת אז הוא עולה חזרה...(????????) דרך אגב - איך היה לאכול אוכל אמיתי אחרי שבוע הנוזלים? כיף- לא?
 
לא כלכך אוהבת לאפות אבל אוהבת לבשל.../images/Emo71.gif..

אוהבת להכין ולבשל למשפחה...וגם אני לאחר ניתוח מרגישה סיפוק מהבישול. הפסקתי לנשנש בזמן הבישול...ולא מחכה בחוסר סבלנות לאוכל...כולי נחת...מכינה מסדרת שולחן..... אוכלת בסבלנות.......מלאה מהר.......אפילו הילדים שלי כבר אוכלים לי מהצלחת...איזה סיפוק... פתאום החייים מקבלים תפנית...טוב לי!!!! הגיהוקים עוברים עם הזמן, ככל שמתרגלים ללעיסה איטית ולטובה יש פחות גיהוקים.
 
למעלה