האם באמת?
האם באמת את מבינה אותי? אני יושב מול מחשב וכותב וכותב כל מיני מחשבות הבאות באמת מן הלב? זה הכל כמובן בדמיון ולא אמור שום דבר להחות אמיתי כי הרי אני אוהב את אשתי. למרות הכל יש לי הרגשה שנסחפתי כי אשתי אתמול בלילה באה אלי ואמרה לי שאני כל הזמן מול המחשב וזה לא טוב לנהל כך את חיי. זו תיבת קסמים נהדרת אבל בעצם לא פרטית ולא חופשית.מי שיפרש את המילים בצורה לא נכונה עלול להביאני למצב של סכנה. לפגיעה באמון בסיסי ולהרס של הקיים-דבר שלא ארצה לעולם.נראה לי שעלי לסגת מעט במילות אהבה כדי שאף אחד לא יפגע.אז אם הבנת את כוונותי לא נכון השתמשי בתיבת הקסמים באופן שלא אפגע בטעות בכדי שלא יחשבו שאני באמת להוט.
האם באמת את מבינה אותי? אני יושב מול מחשב וכותב וכותב כל מיני מחשבות הבאות באמת מן הלב? זה הכל כמובן בדמיון ולא אמור שום דבר להחות אמיתי כי הרי אני אוהב את אשתי. למרות הכל יש לי הרגשה שנסחפתי כי אשתי אתמול בלילה באה אלי ואמרה לי שאני כל הזמן מול המחשב וזה לא טוב לנהל כך את חיי. זו תיבת קסמים נהדרת אבל בעצם לא פרטית ולא חופשית.מי שיפרש את המילים בצורה לא נכונה עלול להביאני למצב של סכנה. לפגיעה באמון בסיסי ולהרס של הקיים-דבר שלא ארצה לעולם.נראה לי שעלי לסגת מעט במילות אהבה כדי שאף אחד לא יפגע.אז אם הבנת את כוונותי לא נכון השתמשי בתיבת הקסמים באופן שלא אפגע בטעות בכדי שלא יחשבו שאני באמת להוט.