האם באמת?

  • פותח הנושא עא
  • פורסם בתאריך

עא

New member
האם באמת?

האם באמת את מבינה אותי? אני יושב מול מחשב וכותב וכותב כל מיני מחשבות הבאות באמת מן הלב? זה הכל כמובן בדמיון ולא אמור שום דבר להחות אמיתי כי הרי אני אוהב את אשתי. למרות הכל יש לי הרגשה שנסחפתי כי אשתי אתמול בלילה באה אלי ואמרה לי שאני כל הזמן מול המחשב וזה לא טוב לנהל כך את חיי. זו תיבת קסמים נהדרת אבל בעצם לא פרטית ולא חופשית.מי שיפרש את המילים בצורה לא נכונה עלול להביאני למצב של סכנה. לפגיעה באמון בסיסי ולהרס של הקיים-דבר שלא ארצה לעולם.נראה לי שעלי לסגת מעט במילות אהבה כדי שאף אחד לא יפגע.אז אם הבנת את כוונותי לא נכון השתמשי בתיבת הקסמים באופן שלא אפגע בטעות בכדי שלא יחשבו שאני באמת להוט.
 
האם אתה מבין..?

האם אתה מבין אותי? האם אתה יודע מה קורה? האם אתה באמת מרגיש? כי אותי הצלחת לבלבל... והבילבול הוא כזה.. אתה מכניס למילותייך דברים שאולי אתה מתכוון ואולי לא... אתה זורם כנראה והתחלת לערב מציאות.... ולכן אני שמה לב .. שאתה כאילו רץ קדימה וחוזר אחורה.. כותב מילים יפות.. ואז שוב רצינות........ אנחנו זורמים עם המילים,,,,, אני באמת לא יודעת כבר מה לחשוב,,, ואני כבר לא יודעת מה אתה חושב........ הבהרנו פעם את הנקודה הזאת.. אבל אני לא חושבת שהבנת....... כל אחד מהצד רואה אחרת... אנשים במחוץ מתרגמים מה שהם רוצים ואנחנו צריכים לדעת מה קורה.... אני יודעת מה קורה... אני לא ילדה קטנה..... אז אם אתה חושב על משהו אחר..... אני לא מתכוונת להתערב בחייך.... אתה ילד גדול.... אנירק לא בטוהח שאתה הבנת את כוונותי.... פתאום אני חושבת קצת..... ועכשיו אני בכלל לא יודעת אם להשתמש בתיבת הקסמים השניה... לא רוצה שתבין אותי לא נכון... ליום מתוק מדבש....
מרפרפת על הלחי.....
 

עא

New member
תודה

קיבלתי בשמחה ואני שולח לך אחת יותר גדולה הדוקה ומתוקה. צרי קשר כי אני בוער אולי יהיה יותר קל אם נדבר. מאוחר יותר אכנס למקום הזה יותר לעומק ואוסיף דברים ואולי עד אז כבר נגיע לשלב של דיבורים. אוהב בוער ונשרף בתשוקה אלייך מלכה
 
למעלה