האם אתם מציינים ללקוח חדש

חן M

New member
האם אתם מציינים ללקוח חדש

שחלק מהעיסוי יהיה גם באיזור הישבן? האם אתם מעסים גם את האיזורים האלו? מדוע כן/לא?
 

ננו9

New member
תראה...תלוי

אם לצורך העניין חובה להגיע למה שקרוי בשפה "איזורים אינטימיים" אני לרוב אומר להם את זה במהלך הטיפול אך לא בתחילתו. בהתחלה הם לא מכירים אותך, חוששים מאוד גם ככה, ולוקח בערך 20 דקות עד שהם נרגעים (מחקרים הראו...). כמה דקות לפני ההגעה לאיזורים האלו, ע"פ הרוטינה שלי, אני אסביר מהי מטרתי ("שריר הישבן הוא אחד הגדולים בגוף"..."אנשים לא מעריכים מספיק את תרומתו וחשיבותו של השריר" "ייתכן ואאלץ להשתמש במרפק שלי כדי להגיע עמוק לשריר" וכיו"ב) בכל מקרה תמיד אציין שאם הם מרגישים בחוסר נוחות עליהם לומר לי. מנסיוני (ועברו לי בידיים כמה מאות גופות..חח) למטופלים ישנה אבחנה מידיית מי מקצוען ומי שרלטן. בידיי מי אפשר להפקיד את גופם ומי מחפש דברים שהם מעבר. אם תהיה נבוך והססן - אז הם יהיו פי אלף. אם תהיה ישיר, אך מאוד רגיש ומבין - הם שלך לתמיד..
 

0 אור 0

New member
בעיסוי שבדי

אני לא אתקרב לאיזורים "מביכים" אצל לקוח חדש. זה כולל ישבן, אבל אל חלק מהאנשים דוקא הבטן היא מאד פגיעה, ולכן תמיד אשאל אם נוח שאטפל בבטן. לגבי שרירים בישבן - אם יש בעיה שדורשת טיפול, אני אטפל דרך המגבת, באמצעות כלים שמוכרים מהתאילנדי. -- בעיסוי תאילנדי ורפלקסולוגיה כמובן שהשאלה אינה עולה, בגלל הלבוש המלא (ויחד עם זה יש כמה תרגילים שלמדנו שאני מעיזה לעשות רק לבת שלי)
 

Orrza

New member
אצלי אין בעייה שכזו.

כולם לבושים אצלי ואני לא רואה בבאיזור הישבן כאיזור מביך. חלק מהגוף כמו כל שאר האיברים, אין אצלי התייחסות אליו כאל איבר אינטימי. למדתי שכשמעלים רעיון שכזה הוא יכול להביך את המטופלים. מראש אני לא נותן תחושה שכזו.
 

redhead100

New member
עיסוי ישבן ,הכרחי לכאבי גב תחתון..

השרירים של ההםסטרינגס והגלוטאוס הם די מחוברים ,לכאבי גב תחתון ,כשם שרירי הבטן ,השאלה היא מה הכימיה שנוצרת אם המטופל ,מה שבטוח בשני טיפולים הראשונים אני יגיע לשרירים אלו רק דרך המגבת ,תוך כדי בקשה מהמטופל לנשום נשימות עמוקות והדגשה ששרירים אלו הם בדרך כלל הבעיה בכאבי גב תחתון..
 
למעלה