האם אתה טסטופוב?

bonk team

New member
האם אתה טסטופוב?

לא צריך לבצע טסטים. נקודה. גם לא צריך לעשות אימונים באצטדיון, להזיע על הטריינר, לשחות הלוך ושוב, לא צריך לעשות את כל הדברים המעייפים האלה. פשוט לא צריך. הרי את/ה רק רוצה לסיים את התחרות. לא ממש מענייך אותך המיקום או חשובה לך התוצאה. את/ה עושה את הכל בשביל הכיף. במקום לשבת על הכורסא כל היום. גם את זה/ו שהתחרת נגדה/ו בישורת האחרונה לפני קו הסיום זה לא מעניין. הוא רק רצה שישאר לו סנדביץ טונה. ברור. גם להמשיך לקרוא את הכתבה הזו לא צריך. אבל בואו נעשה טסט קטן בכל זאת. תמשיכו לקרוא ונראה אם אצליח לשכנע אתכם לעשות טסטים.
 
למעלה