*** האם אפשר לוותר על IE ? ***

AfiComp

New member
*** האם אפשר לוותר על IE ? ***

בשעה טובה סיימתי לכתוב מעין מדריך מקוצר על התכונות המיוחדות של הדפדפן החופשי - Avant Browser, ולאחר כבוד הוא מצורף להודעה זאת. אצלי, בכל מקרה, הוא משמש כדפדפן ברירת המחדל במשך למעלה מחודש. הינכם מוזמנים לקרוא את המדריך, ובמידה וראיתם משהו שמצא חן בעיניכם גם להוריד ולהתקין את הדפדפן. מספר מילים על הממשק העברי - לפני כחודש וחצי התחלתי לעבוד על תרגום הממשק, ולאחרונה (לאחר עדכון שהייתי צריך לעשות בגלל הגרסה החדשה שיצאה) שלחתי אותו למפתח הדפדפן. לאכזבתי ראיתי שהממשק העברי שנכלל בגרסה האחרונה אינו התרגום שלי, ולאחר חלופת מכתבים עם המפתח הובטח לי שהתרגום שלי יכלל בגרסה הבאה לכשתצא לאור. בינתיים אני מצרף את קובץ התרגום שלי (להודעה הבאה), כל שעליכם לעשות הוא להוריד את קובץ הטקסט => לשנות את שמו ל -Heb.lng ולהעתיק אותו אל תוך התיקייה Lang שנמצאת בתיקיית ההתקנה של הדפדפן, ואז לעקוב אחר הוראות המדריך בנוגע לשינוי שפת הממשק. *** בקשה אישית - הייתי מעוניין שתערכו השוואה בין התרגום שלי לתרגום שמגיע עם הגרסה האחרונה, ולקבל את תגובותיכם. מי שנחמד מספיק לעזור לי בנושא, צריך לפעול בדרך הבאה: להוריד את קובץ התרגום שיצורף להודעה הבאה => לשנות את שמו ל - chs.lng => להעתיק אותו לתיקייה Lang שנמצאת בתוך תיקיית ההתקנה של הדפדפן => ואז לעבור בין שני הממשקים ע"י בחירה בשפה Hebrew בשביל התרגום שמגיע עם הדפדפן ובחירה בשפה Chinese Simplified. כל הערה/הארה/תגובה תתקבל בברכה. תהנו
AfiComp
 

AfiComp

New member
קובץ התרגום שלי לעברית...

מחכה לתגובותיכם, AfiComp
 

xroeeh

New member
~~~~>

חשוב לציין (למנוע פאדיחות אבטחתיות בעתיד), הדפדפן הזה משתמש במנוע הגלישה של IE, כלומר, אתם לא יכולים להסיר את IE מהמחשב שלכם (לא שאתם יכולים גם עם יש לכם מנוע אחר, אבל על כל צרה), ליקויים אבטחה ב IE תפסו, תופסים ויתפסו גם על הדפדפן הזה, קריסות של IE יקרו גם לו (רק שכאן יש מנגנון נחמד שמטפל בשטויות האלו, כלומר הדפדפן מודע לחוסר היכולת של המנוע של IE), מצד שני, כאן לא תהייה בעיה של תאימות לאתרים כי הוא משתמש בתקנים (או שעלי לומר חוסר שימוש בתקנים?) של IE. לגבי הדפדפן עצמו, תוכנה מאוד נחמדה, מאוד נוחה ובעלת כל מיני תכונות איכותיות (כמו חסימת PopUps מובנית, גלישה עם TABים וכו´), העברית של אפי טובה יותר ללא ספק מהעברית המובנית (כן, בדקתי...) וכמו שאפי אמר, בגרסה הבאה העברית שלו תשולב. המדריך שלו מאוד נוח, פשוט קצר וקולע. בבקשה, דווחו על העברית של אפי, כמה שיותר רשמים, יותר טוב
. רועי
 

MADboy

New member
ל-aficomp - אחד הדברים הכי מרגיזים

שנתקלתי בהם ב-avant זה שקישורים נפתחים בחלון שראשו מגיע רק עד שורת ה-address ומשום כך לא רואים את תחתיתם ואין אפשרות להרים אותם! האם מצאת פיתרון לזה (אם שמת לב בכלל...). תודה.
 

AfiComp

New member
נסה את זה...

קליק ימני על הטאב שמייצג את החלון הסורר => בתחתית התפריט תמצא את האפשרות "הגדל". בהצלחה, AfiComp
 
קצת שאלות

כמובן שהתקנתי וניסיתי את התוסף ל IE. הוא מעניין מאד ואפילו בעל פוטנציאל להשאר על המחשב שלי... אבל: 1 - יש לו בעיות בהפעלת משחקי פלאש של ילדים (רובם לפחות) 2 - כשמנסים להדפיס מקישורי "הדפס דף זה" הדפדפן חוסם את הפעולה... 3 - מדי פעם, תוך כדי הקלדה בתוך אתרים המקלדת מפסיקה להגיב ויש צורך להקליק עם העכבר בתוך שטח הטקסט כדי לחזור להקלדה... אני אמשיך לספר עוד...
 

AfiComp

New member
אז ככה...

1) אם אתה מתכוון לאתר של Hop, אתה חייב לבטל את חסימת החלונות הקופצים, אחרת הדף לא ייפתח, ובכל מקרה הוא לא ייפתח על כל המסך כמו שהוא אמור להפתח, לכן עדיף במקרים האלו לחזור להשתמש ב- IE. 2) רוב קישורי ההדפסה מציגים גרסה מורכבת פחות של העמוד ע"מ להקל על הדפסתו (רק טקסט בד"כ) ואז משתמשים בסקריפט קטן שיודע להפעיל את פונקציית ההדפסה של הדפדפן, אתה יכול במקום זאת לנסות לללכת ל- קובץ => הדפסה (או תצוגה לפני הדפסה), או לחילופין פשוט להקיש CTRL+P => לבחור את המדפסת שלך ולהדפיס את העמוד המבוקש. 3) לרוב זה יקרה במידה ופתחת/נפתח לך חלון חדש ברקע שלמרות פתיחתו ברקע "גונב את הפוקוס" מהחלון בו הקלדת עד לאותו הרגע. 4) חשוב לזכור שלרגע אחד לא טענתי שזהו הדפדפן המושלם, וישנם עדיין דברים שפשוט יעבדו יותר טוב (או אפילו פשוט סתם יעבדו...) דרך ה- IE ולא דרך ה - AB, אבל בכל מקרה לדפדפן עצמו יש פורומים שם אפשר לעלות את כל הבעיות, ואפילו הצעות שיפור לגרסאות הבאות של הדפדפדן (ניתן להגיע אליהם מדף הבית של הדפדפן), מומלץ לבקר שם (למרות שהם באנגלית...). בברכה, AfiComp
 

Admini

New member
אחלה דפדפן....

פותר את הבעיה המרגיזה של 30-50 חלונות פתוחים
 

Admini

New member
Mozilla ?

למען האמת הוא משמש רק לנסיונות של האתרים שלי. למשל, יש לי אתר, שעד היום מוזילות ושות´ לא יעבדו איתו או יעוותו את הלחצנים שלו קשות. יש עוד רביפ כמוני (במיוחד מתחילים) שמשתמשים בדברים שרק Internet Explorer תומך בהם. נקודה למחשבה.
 

uzi2

Active member
ובגלל זה חשוב להאבק למען שימוש רק

בתקנים חופשיים שנתמכים ע"י ה- W3C, ולא בכל מיני תקנים שאינם חופשיים ושנדחפים ע"י חברות מסויימות כדי ליצור בעיות תאימות במוצרים של המתחרים.
 

xroeeh

New member
~~~~>

הבעיה היא לא במוזילה, הבעיה היא באתרים. מה שעובד טוב במוזילה יעבוד טוב בכל דפדפן. עוד נקודה למחשבה. רועי
 

Sefy

New member
../images/Emo3.gif I Even use Mozilla Composer

To edit the pages of my DVD Backup Guide, which is viewed on 9 hosts all over the world, and it offers the best compatibility with every
other browser, unlike those who specificly optimize for Exploder
 
למעלה