*** האם אפשר לוותר על IE ? ***
בשעה טובה סיימתי לכתוב מעין מדריך מקוצר על התכונות המיוחדות של הדפדפן החופשי - Avant Browser, ולאחר כבוד הוא מצורף להודעה זאת. אצלי, בכל מקרה, הוא משמש כדפדפן ברירת המחדל במשך למעלה מחודש. הינכם מוזמנים לקרוא את המדריך, ובמידה וראיתם משהו שמצא חן בעיניכם גם להוריד ולהתקין את הדפדפן. מספר מילים על הממשק העברי - לפני כחודש וחצי התחלתי לעבוד על תרגום הממשק, ולאחרונה (לאחר עדכון שהייתי צריך לעשות בגלל הגרסה החדשה שיצאה) שלחתי אותו למפתח הדפדפן. לאכזבתי ראיתי שהממשק העברי שנכלל בגרסה האחרונה אינו התרגום שלי, ולאחר חלופת מכתבים עם המפתח הובטח לי שהתרגום שלי יכלל בגרסה הבאה לכשתצא לאור. בינתיים אני מצרף את קובץ התרגום שלי (להודעה הבאה), כל שעליכם לעשות הוא להוריד את קובץ הטקסט => לשנות את שמו ל -Heb.lng ולהעתיק אותו אל תוך התיקייה Lang שנמצאת בתיקיית ההתקנה של הדפדפן, ואז לעקוב אחר הוראות המדריך בנוגע לשינוי שפת הממשק. *** בקשה אישית - הייתי מעוניין שתערכו השוואה בין התרגום שלי לתרגום שמגיע עם הגרסה האחרונה, ולקבל את תגובותיכם. מי שנחמד מספיק לעזור לי בנושא, צריך לפעול בדרך הבאה: להוריד את קובץ התרגום שיצורף להודעה הבאה => לשנות את שמו ל - chs.lng => להעתיק אותו לתיקייה Lang שנמצאת בתוך תיקיית ההתקנה של הדפדפן => ואז לעבור בין שני הממשקים ע"י בחירה בשפה Hebrew בשביל התרגום שמגיע עם הדפדפן ובחירה בשפה Chinese Simplified. כל הערה/הארה/תגובה תתקבל בברכה. תהנו
AfiComp
בשעה טובה סיימתי לכתוב מעין מדריך מקוצר על התכונות המיוחדות של הדפדפן החופשי - Avant Browser, ולאחר כבוד הוא מצורף להודעה זאת. אצלי, בכל מקרה, הוא משמש כדפדפן ברירת המחדל במשך למעלה מחודש. הינכם מוזמנים לקרוא את המדריך, ובמידה וראיתם משהו שמצא חן בעיניכם גם להוריד ולהתקין את הדפדפן. מספר מילים על הממשק העברי - לפני כחודש וחצי התחלתי לעבוד על תרגום הממשק, ולאחרונה (לאחר עדכון שהייתי צריך לעשות בגלל הגרסה החדשה שיצאה) שלחתי אותו למפתח הדפדפן. לאכזבתי ראיתי שהממשק העברי שנכלל בגרסה האחרונה אינו התרגום שלי, ולאחר חלופת מכתבים עם המפתח הובטח לי שהתרגום שלי יכלל בגרסה הבאה לכשתצא לאור. בינתיים אני מצרף את קובץ התרגום שלי (להודעה הבאה), כל שעליכם לעשות הוא להוריד את קובץ הטקסט => לשנות את שמו ל -Heb.lng ולהעתיק אותו אל תוך התיקייה Lang שנמצאת בתיקיית ההתקנה של הדפדפן, ואז לעקוב אחר הוראות המדריך בנוגע לשינוי שפת הממשק. *** בקשה אישית - הייתי מעוניין שתערכו השוואה בין התרגום שלי לתרגום שמגיע עם הגרסה האחרונה, ולקבל את תגובותיכם. מי שנחמד מספיק לעזור לי בנושא, צריך לפעול בדרך הבאה: להוריד את קובץ התרגום שיצורף להודעה הבאה => לשנות את שמו ל - chs.lng => להעתיק אותו לתיקייה Lang שנמצאת בתוך תיקיית ההתקנה של הדפדפן => ואז לעבור בין שני הממשקים ע"י בחירה בשפה Hebrew בשביל התרגום שמגיע עם הדפדפן ובחירה בשפה Chinese Simplified. כל הערה/הארה/תגובה תתקבל בברכה. תהנו