האם אני סוטה ?

Shards

New member
האם אני סוטה ?

למה אני אוהב לקבל פקודות מחברה שלי ? למה אני אוהב שהיא אוסרת עליי לעשות דברים בזמן האקט ? למה אני אוהב שהיא מכאיבה לי ? האם אני עיוות של הטבע.... ?
 
לא...

גם לי זה קרה... בהתחלה שהייתי עם האקס שלי הייתה לי בעיה עם גברים בגלל סיפור שקרה לי בקשר הקודם. כשהייתי עצבנית הוא היה נקשר למיטה ובמשך שעות נהנה מהתעללות עד שהייתי נרגעת ומחבקת אותו כאילו אין מחר. אחרי תקופה... הוא התחיל להיות כזה(סוף סוף הכרתי את מה שהוא באמת)והוא היה פשוט מופרע!והאהבה שלי אליו חצתה גבולות!!!פשוט אהבתי אותו פי 5 מקודם ולא הפסקתי לחשוב עליו כל הזמן ועל כמה שאני לא הולכת להנות ככה עם אף אחד אחר וכמה שאני חולה על כל מילימטר בגוף שלו, הייתי בוכה אחרי שהיינו שוכבים, הייתי מתקשרת אליו רק לשמוע את הקול שלו, הייתי חולמת עליו בלילה, מסניפה אותו כמו קריסטל ומתגעגעת גם כשהוא היה לידי... אז כנראה שיש אנשים שאוהבים שליטה...כמוך...ויש אובססיבים...כמוני..חחח..
 

R-o-i

New member
הייתי יורה בך ../images/Emo6.gif

מה זה האובססיביות הזאת... מקווה שהוא לא יתאבד בגלל
רועי
 
אתה לא

בהחלט יש קהילה שלמה של אנשים במצבך. אל תרגיש רע או חריג
זה בהחלט משהו מיוחד, שיכול לסחוף אחריו כמו כל פנטזיה אחרת. אתה מוזמן להכנס לפורום BDSM, שם יוכלו ללוות אותך בתהליך ולא תרגיש חריג. בהצלחה
 
לשון זה טוב ../images/Emo3.gif

הכוונה היתה לחוסר מודעות "לסטיה" שלו כפי שהוא הגדיר אותה. הוא נמשך למשהו שהוא אפילו לא יודע מה זה ולכן זה "מצב". בפורום BDSM, הוא יכול להתייעץ ולשתף אנשים שגם חובבים את אותם הדברים ויכולים לכוון ולהדריך אותו ובעיקר להרגיע.
אבל העיקר הוא שאתה מגלגל לשון..
 
למעלה