האם אני חולת נפש?

  • פותח הנושא lmtc
  • פורסם בתאריך

lmtc

New member
האם אני חולת נפש?

מצטערת על ההודעה הדרמטית אבל אני מניחה שרק כאן אתן תבינו אותי. לאחר 7 טיפולים קיבלתי את 2 הילדים המדהימים שהם כבר בני שלושה חודשים וחצי ועדיין, אני מקנאת בכל בטן הריונית שאני רואה, מתבאסת כשהמחזור מגיע ומתפללת להריון ספונטני עם איחור של המחזור... מה קורה כאן? זה לא אמור להיות מאחורי? בעלי אומר שאחרי כל כך הרבה זמן של ציפייה לילד, אז כשהוא מגיע, קשה לשנות הרגלים מה אתן חושבות? טיפול פסיכולוגי?
 
חיפוש קצר בפורום יגלה לך שאת לא לבד

יכולה לומר לך שאני חודש וחצי אחרי לידה, וכשיצאתי מבית החולים עם הילדה בסל קל, וראיתי נשים עם בטן - רציתי גם אני אוהבת להיות בהריון המשםט הפשוט הזה מכיל כל כך הרבה עבורי אז תשמרי את הכסף של הטיפול הפסיכולוגי לקנות מתנה קטנה לעצמך או לילדים - זה כייף כמעט כמו להיות בהריון
 

יופיופ6

New member
פחחח, את רוצה לשמוע טירוף אמיתי?

כשהייתי כבר בהריון (!!) עדיין קנאתי בנשים אחרות בהריון ! קנאתי על השלווה, על היכולת להנות מההריון... כל מה שלא היה לי ... עד היום כשאני רואה נשים בהריון יש את הצביטה הזו..
 

lmtc

New member
זה לא עובר, הא?

הטירוף הוא שכשמאחר לי אני חושבת שאולי אני בהריון... למרות שאין סיכוי כזה...
 

דורה22

New member
אם פסיכולוג, אז אנחנו צריכות ללכת יחד..

כבר בהריון ידעתי שאני לא חוזרת לטיפולים. ספונטאני הוא מאד לא סביר וגם כנראה שכבר עברתי את הגיל אפילו אם בעיית הפוריות שלי נעלמה בדרך נס. ובכלל, אני לא רוצה עוד ילדים! ובכל זאת, כשאני רואה בטן הריונית אני מתבאסת לי שאני לא. ואני מתבאסת לי שכבר לא אהייה. ועכשיו עברנו דירה והקומה גבוהה ואין מעלית, זה אומר שאנחנו סופית סופנית לא בונים יותר על הריון, וזה מבאס אותי. ושוב- אני לא רוצה יותר ילדים! ההריון היה לי קשה לאללא! טוב לי ככה עם השניים שלי. הם כל מה שרציתי ויותר מזה. אז מה הקטע איתי? נראה לי שכל כך הרבה שנים חלמתי על להיות בהריון, ושההריון עצמו, שבאמת היה לי בו מאד קשה, עבר לי מהר מדיי כי אהבתי להיות בהריון, אז נראה לי שהמוח עוד חומד לו את הבטן. אבל רק את הבטן, ורק לקצת ו.. למתי קבעת את התור, תגידי?
 

ריטה1

New member
אחרי 2 בנות, בגיל רבע ל-39, 2 קיסריים ו-2 IVF

לא רוצה יותר את כל החבילה הזו, וגם לא רוצה לא לישון בלילה, רוצה להתחיל לחיות ועדיין כל חודש אני מתבעאסת כשהמחזור מגיע בזמן, מכל בטן הריונית. כנראה שכולנו צריכות ללכת לאותו פסיכולוג.
 
למעלה