האם אנחנו בדרך ללגאליזציה?

ZBlaster

New member
האם אנחנו בדרך ללגאליזציה?

או שסתם מוכרים מבחנות ובאנגים בכל קיוסק? או שסתם יש מקומות שידועים כמקומות מפגש ועישון של סטלנים? כמו דוגית, חוף תופים, ושאר ירקות? מישהו יודע אם הלגאליזציה קרובה?
Z-Blaster ואגב, איפה השוטרים מהפורום? הם כאן כדי לראות את ההודעה הזאת?
 

dod_basim

New member
../images/Emo166.gifכנראה שכן ../images/Emo88.gif

אט אט יתחילו להכנס מחירי ג´ונייטים בבתי-קפה...ולבסוף יתחילו למכור גם שם,בלי חקיקה ובלי כלום המצב פה בסוף יהיה טוב. עזוב מפגשי עישון שיש (סמים קלים - ענישה קלה
) יש מקומות הזרקה ידועים כמו חוף ניצנים ועוד רבים וטובים. שוטרי הפורום, צאו ובצאו את עבודתכם.
 

ZBlaster

New member
אז אם זה ככה

למה אף אחד לא עושה כלום? למה אף אחד לא מנסה "להקדים את בואה" של הלגאליזציה...?! ואיפה עכשיו השוטרים המניאקים האלה אההה?
Z-Blaster
 

dod_basim

New member
אממ אולי בגלל

שלרוב פה לא אכפת, נוח להם המצב כמו שהוא
 
בקשר למבחנות

זה חוקי לחלוטין למכור מבחנות ואתה יכול לצאת מחנות עם שקית מפוצצת במבחנות חדשות ואף שוטר לא יוכל להגיד כלום. כנ"ל באנגים (לא משומשים כמובן). בקשר למקומות ידועים... קראתי שהמשטרה מעריכה שיש בארץ 850,000 מעשני מריחואנה, ובמספר כזה קשה להילחם. קראתי גם שביום הג´וינט הבינלאומי (או איך שלא קוראים לזה) היה הפנינג של עלה ירוק והמשטרה התערבה. אולי מוותרים לנו טיפה... אבל מכאן ועד לגאליזציה הדרך עוד רחוקה.
 

ZBlaster

New member
אבל זה קשור יותר למקומות מפגש...

בקשר למבחנות, פסדר, אבל איך שאמרת במספר כזה קשה להילחם. ועם המשטרה לא מנסה סימן שהיא דיי מצליחה להתמודד עם העובדה הזאת... וברגע שהמדינה מתמודדת עם העובדה שהיא לא יכולה להילחם בזה זה אומר שאנחנו קרובים ללגאליזציה לא?
Z-Blaster
 

dod_basim

New member
אם תרשה לי לתקנך

אנחנו רחוקים מאד מאד מהלגאליזציה אבל מתקרבים דיי במקום לקראתה. לפני שעשנת היה לך אכפת בקיוסק השכונתי יש באנג קטנטן?? בדיוק ככה לא אכפת למשטרה או לציבור הלא מעשנים בישראל. יש 850,000 מעשנים קבועים? אבל לפחות פי שלוש עשנו לפחות פעם אחת או בתקופה מסויימת בחיים שלהם לא?
 

tiger

New member
והמישטרה היתערבה=לא היתערבה???

או שלא הבנתי מה שראיתי בחדשות אותו יום(אלפי בני ישראל היפים מרוצים ומחויכים על הדשא של פארק הירקון עושים שמייח)...
 

vegi force 1980

New member
יש טעות קטנה

הבאנגים,מבחנות,ג´ויינטים מוכנים למילוי לא מפריעים למשטרה בשיט כל עוד אין בזה שרידים של גראס למשטרה אין מה לעשות בנידון וזה לא מפריע להם להיפך תחשבו רגע כמו שוטר עכשיו אני שוטר ואני קונה משהו בפיצוציה ואז מגיע בחור בן 20 ומבקש באנג או מבחנה.. דבר ראשון השוטר יש לו מידע ויזואלי על מישהו שמעשן דבר שני אפשר לעקוב אחריו ומישהו שמעשן יכול להיות שווה הרבה למשטרה כי אם הוא חלש אופי אז הוא גם יספר בחקירה ממי הוא קנה ואז הם כבר תופסים דילר....... אל תהיו תמימים.... אני אומנם לא מדבר על קונספירציות אבל זה תסריט שמאוד יתכן
 
למעלה