האם אופי של ילדה בת 31/2 ניתן לשנות

האם אופי של ילדה בת 31/2 ניתן לשנות

פז היא ילדה מקסימה,עליזה נדיבה. אך לפז יש קושי ביצירת מגע עם אחרים.והכוונה ילדים בגילה.היא אינה ממהרת ליצור קשרים חברתיים עם ילדים שאינה מכירה. פז נמצאת בחוג התעמלות בו היא מכירה "ממקודם" ילדה אחת מהגן ואיתה היא עושה את כל השעור. השעור הוא בלי הורים. לאחר הפגישה האחרונה המדריך אמר לי שצריך לעבוד איתה בבית על הקטע של התחברויות גם עם ילדים אחרים ולא רק עם החברה מהגן. כי אחרת זה מגביל את פז בחוג. אני לא בדיוק יודעת אייך לקבל את הדברים. מה אתה אומר?
 

m_katzmann

New member
בפרופורציה הנכונה

לשירלי שלום, פז החביבה היא רק בת שלוש וחצי ויכול להיות שבעברה יש כבר חברויות שהסתיימו בהעלבה ובהרגשה לא טובה ולכן עכשיו היא חוששת יותר ובוררת כל חברה. וזה די לגיטימי אם זה לא מפריע לתפקודה. עם כל הכבוד למדריך שבחוג גם אני הייתי מעדיפה להתחבר עם אדם שאותו אני כבר מכירה. ואיך אפשר כבר ליצור חברות משמעותית בחוג של פעם פעמיים בשבוע בחוג התעמלות? מאיה
 

גרא.

New member
בגיל ארבע לערך,מתחילה התחברות

חברתית בצורה אינטנסיבית,ולכן עדיין מוקדם לדאוג בגיל שלוש וחצי,ודאי שקשה באופן מלאכותי לחבר אותה עם ילדים אחרים.הגן,הוא המקום הכי מתאים ליצירת אינטראקציות חברתיות,בעזרה ובהכוונת הגננת,ויש לה מספר דרכים לעשות כן.אם בחדר המשחקים,או בחצר..וכמובן על ידי עבודה מכוונת במפגשים. בכל מקרה,יקשה עלייך לעבוד איתה בבית על הקטע של התחברויות.כדאי לך עוד להמתין,שנת הלימודים רק החלה.תני לבתך את הזמן שלה,ויתכן מאד שתוך כמה חודשים,היא תמצא את מקומה הראוי בחברת הילדים.
 
למעלה