האלבומים של קווין

7INBAR7

New member
האלבומים של קווין ../images/Emo220.gif

והפעם-
Queen2
מכיר/ה את האלבום: יש לי את האלבום: אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): שירים מועדפים: עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף חח מקווה בקרוב להתחיל לפתוח ביום קבוע בשבוע :p
 

VC820

New member
QUEEN II

מכיר/ה את האלבום:כן יש לי את האלבום: על תקליט אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהב מאוד. שירים מועדפים: Nevermore, White Queen , Ogre Battle עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף : בפעם הראשונה ששמעתי את האלבום, היה לי מאוד מוזר, קצת קשה לעיכול. זהו אלבום שצריך לשמוע כמה פעמים כדי לגלות את כל הרבדים שבו והתחכום. כשקניתי את התקליט בזמנו, שודרה ברדיו הסדרה של יואב קוטנר מסע הקסם המיסתורי על החיפושיות. בהשראת התוכניות הללו, והגילוי של הקטעים המנוגנים לאחור , "גיליתי" שאם מנגנים בפטיפון את הפתיחה של Ogre Battle , מבינים שלמעשה זה סוף השיר שמנוגן לאחור.
 

galb1212

New member
QUEEN II

מכיר/ה את האלבום:כן יש לי את האלבום:כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה):מאוד אוהב, מבחינתי האלבום הזה וANATO הם שני האלבומים הכי טובים של קווין, יש בו הכל מהכל, הוא הדוגמא ללמה קווין היא להקה כל כך טובה, לאלבום הזה אני שולח אנשים שאומרים שקווין היא להקה בינונית על סמך החומר שלהם מהאייטיז + המלכה השחורה הוא השיר האהוב עליי של קווין. שירים מועדפים:המלכה שחורה, white queen, ogre battle, the fairy feller master's stroke, seven seas of rhye. כל דבר שתרצו להוסיף:
 

khammel

New member
../images/Emo99.gifקווין 2

מכיר/ה את האלבום: כבר שנים ועדיין לא מכירה אותו מספיק יש לי את האלבום: CD מהדורת 20 לקווין אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אין על האלבום הזה. יש בו משהו ראשוני וקצת פחות מהוקצע מ-ANATO שפשוט עושה אותו תאווה לחיך (או לאוזן במקרה הזה). רק Procession לבדו גורם לי לרייר. לזה צריך להוסיף את שאר היהלומים שיש באלבום... איך אפשר שלא לאהוב אותו? שירים מועדפים: כמעט כולם עובדות שידועות לכם על האלבום: הסוף של "המלכה השחורה" התחיל את דרכו כיצירה נפרדת ותודה לך, ענבר, על ההשקעה בפינה!
 

7INBAR7

New member
שלייי

והפעם- Queen2 מכיר/ה את האלבום: בהחלט יש לי את האלבום: יאפ אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהבת מאד מאד! אלבום ממש מיוחד שמכניס אותך לעולם אחר. חח בדרך כלל אני אוהבת לנגן אותו מההתחלה עד הסוף בלי דילוגים ולהתחרפן לי :p זה אלבום מעולה לשחרור אנרגיה. הצד של בריאן מתחבר כלכך טוב לצד של פרדי... בכלל אני אוהבת אלבומי קונספט ועד כמה שידוע לי זה היחיד של קווין ואני ממש נהנית ממנו. שירים מועדפים: white queen, march of the black queen+funny how love is. עובדות שידועות לכם על האלבום: אני לא חושבת שיש משו שאתם לא יודעים... אני חושבת שבריאן אמר שזה האלבום המועדף עליו שלהם. פרדי מנגן על הרפסיקורד ב fairy feller master's stroke, שנכתב על ציור שהוא אהב. nevermore היה השיר הראשון שלא כולם השתתפו בו. כל דבר שתרצו להוסיף: לטעמי, white queen הוא השיר הטוב ביותר של בריאן, ובכלל אחד השירים הטובים והמרגשים של קווין. אני חושבת שseven seas of rhye מיותר בסוף האלבום.. הוא מסתיים ממש טוב אחרי FHlove וrhye קצת נתקע שם. מרגיש לי כאיו הם הוסיפו אותו כדי למכור יותר כי הוא היה כביכול "להיט" אתמול קראתי איזו ביקורת על האלבום מהשנה שבה הוא יצא והמבקר ממש קטל אותו ואמר שהוא לא מקורי והרבה פחות טוב מקווין1. הייתי בשוק +שאלה: מישהו יודע אם הם הוציאו סינגלים מהאלבום הזה?
 

Teo Toriatt

New member
אז ככה

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): כן! האלבום האהוב עלי ביותר של הלהקה. שירים מועדפים: כל הצד הלבן, למעט Loser in the end (צפוי לא?) וכל הצד השחור למעט Funny how love is המיותר. עובדות שידועות לכם על האלבום: השירים March ו White Queen היו חלק מהסיבה ששם הלהקה הוא Queen. כל דבר שתרצו להוסיף: הקטע הפותח - Precession היה הקטע שהתנגן ברקע בדרך שלי לחופה :)
 

7INBAR7

New member
לא הבנתי...

March ו White Queen השפיעו על זה ששם הלהקה היה קווין או ההפך, בגלל השם קווין הם קראו ככה לשירים?
 

Teo Toriatt

New member
שם הלהקה הושפע משם השירים

ככה לפחות כתב בריאן לפני משהו כמו שנה בבלוג שלו. אני תמיד חשבתי שזו הייתה "יציאה" של פרדי רק בגלל הקונוטציה המינית-פרובוקטיבית שמתאימה לו, אבל בריאן אמר שהשם נלקח גם מהשירים הללו שהיו בעבודה באותה תקופה. הציטוט המדוייק: "The name Queen was suggested (by Freddie) as something that would fit in with this song ... and also with a song which Freddie was writing, at the time, called (The March of the) Black Queen! Not many people know this, so it was a fair question! " http://www.brianmay.com/brian/brianssb/brianssbjan08.html
 

7INBAR7

New member
זה ממש מפתיע!

תמיד חשבתי שהשירים הותאמו לשם... וגם לא ידעתי שwhite queen נכתב לפני שהלהקה הוקמה, חח טוב לדעת
 

7INBAR7

New member
חח

רק עכשיו קראתי עד הסוף, זה ממש מגניב שprecession היה השיר חופה שלך! הוא ממש מתאים לזה.. :]
 

dar dahan

Member
תשובות ../images/Emo9.gif

מכיר/ה את האלבום: כן מאוד
יש לי את האלבום: כן על דיסק
אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהב מאוד ולמה, אלבום מוצלח מאוד אלבום עם הרבה מחשבה ואומנותי באופן יוצא דופן. שירים מועדפים: מצעד המלכה השחורה ונבארמור
עובדות שידועות לכם על האלבום: לא ידוע לי על עובדות כלשהן
 
למעלה