"האלבום" של BAD RELIGON הוא...
אני מכיר את BR כבר הרבה זמן, אני לא יודע אם הם הלהקה הכי אהובה עליי אבל האלבום The Empire Strikes First הוא ללא ספק האלבום הכי טוב באוסף שלי מבין כל הלהקות לא יצא לי לשמוע ממש עוד אלבומים מישו יכול להמליץ על כאלה שלפחות ברמה של הנ"ל אם לא יותר תודה מראש.... BR RULZ!
אני מכיר את BR כבר הרבה זמן, אני לא יודע אם הם הלהקה הכי אהובה עליי אבל האלבום The Empire Strikes First הוא ללא ספק האלבום הכי טוב באוסף שלי מבין כל הלהקות לא יצא לי לשמוע ממש עוד אלבומים מישו יכול להמליץ על כאלה שלפחות ברמה של הנ"ל אם לא יותר תודה מראש.... BR RULZ!