"האלבום" של BAD RELIGON הוא...

thrice123

New member
"האלבום" של BAD RELIGON הוא...

אני מכיר את BR כבר הרבה זמן, אני לא יודע אם הם הלהקה הכי אהובה עליי אבל האלבום The Empire Strikes First הוא ללא ספק האלבום הכי טוב באוסף שלי מבין כל הלהקות לא יצא לי לשמוע ממש עוד אלבומים מישו יכול להמליץ על כאלה שלפחות ברמה של הנ"ל אם לא יותר תודה מראש.... BR RULZ!
 
../images/Emo32.gifתנו צ'אנס

אולי זה רק שיר אחד אבל בואו ונקווה מאוד שתיהנו ותעבירו הלאה: להקת Beat 69, להקת פאנק-רוק. ההופעה הבאה: במסגרת הצופים. מופע שנערך מידי שנה שנקרא הפסטיכנען. כל גדוד עושה שיר על מנגינה של שיר שקיימת. מילים עם מסר. הלהקה תופיע במעבר בין איזה 2 גדודים עם השיר "ילד מוכה". כנסו לאתר הרשמי לשעה וכו': www.beat69.up.co.il לכל מי שיש הופעות בכל מקום רק לשלוח מייל. פרטים באתר...
 

Tzetzek

New member
גדול!

מה? בני כמה אתם? אם רק תצאו מהרוק הישראלי זה יהיה גדול. המתופף בנזונה.
 

All Choice

New member
לדעתי אחד הגרועים שלהם...

לחלוטין לא ברור לי איך אפשר לקרוא לו "הטוב ביותר" על רקע No Control Suffer האוסף של 80-85 וגם אחרים... פשוט לא בליגה שלהם. המלצות לאלבומי פאנק רוק טובים? Fat music for fat people Pennywise - כל האלבומים החל מ a word from the wise ועד land of the free? Nicotine - get the liberty (ככה נראה לי נקרא האלבום) Useless ID - Dead's not punk Good Riddance - symptoms of a leveling spirit The offspring - ignition Propagandhi - How to clean everything NOFX - Pump up the valuum (האהוב עלי אישית, אבל כל האלבומים שלהם טובים, אולי חוץ מה-2-3 הראשונים. הרבה אוהבים במיוחד את RIBBED) ואלה הדברים הנפוצים ביותר, ככה שיהיה לך נוח למצוא בתוכנות חיפוש וכאלה...
 

matt hensley

New member
ההכי טוב של באד רליג'ן לטעמי:

the new america no control ו suffer גם אחלה.. השאר די משעממים.... החדש חביב אבל לא ברור קצת..
 

Naughtius

New member
אם יש משהו שאני בטוח בו בעולם הז...

זה ש the new america זה הדיסק הכי גרוע של בד רליג'ן...
 

matt hensley

New member
שתאק

דיסק בנבנבזונה. השלושה שירים הראשונים במיוחד... אוירה מלודית נחמדה כזאת עם קולות רקע היפיים כאלה חח
 

ShackleMeNot

New member
זה באמת

אחד הדיסקים הכי טובים של בד רליג'ן למרות שהוא שונה.. יש את the grey race, no control, suffer שהם לדעתי הכי טובים..
 

bad religion

New member
עם הניק הטיפשי הזה אני כנראה אמור..

להגיב פה. 1)against the greain 2)the grey race 3)recipe for hate 4)suffer 5)generator 6)no control 7)שני האחרונים 8)stranger than fiction 9)כל האחרים
 

bad religion

New member
ניו אמריקה ונו סאבסטנס....

תקליטים הכי רעים של בד רליג'ן. בכל אחד מהתקליטים האלה יש כמה שירים טובים,ושיר טוב של בד רליג'ן זה שיר ט-ו-ב,אבל עדיין,ביחס ללהקה שלא ידעה הרבה תקליטים מאכזבים,אלה התקליטים הכי רעים שלהם. ובכלל,אם יש שירים טובים בניו אמריקה אז זה האחרונים בצד השני,כמו in so many ways המעולה-לה-לה. מט הנזלי,יש לך ניק של בוס אמיתי,אז שים את נו קונטרול,רוץ בבית ושכח מהניו אמריקה.
 

Naughtius

New member
כל מילה חקוקה בסלע...

אכן יש שירים טובים באלבומים המאכזבים האלה... ונו קונטרול לא רואה בעיניים :)
 

matt hensley

New member
לאידע השלוש שירים הראשונים לפנים :]

ונו קונטרול בנזונה אבל קצת חוזר על עצמו.. סאפר אני חושב הכי אהבתי..
 

brutalpolka

New member
GENERATOR!!!

לוקח בענק. ניו אמריקה הוא כנראה השני מהסוף אחרי נו סאבסטנס התמוהה (פהפה פה פה רייז יור וייס?)
 

Elparvar

New member
ואללה אני דווקא חזק בניו אמריקה

ואני מבסוט ממנו... לא הייתי אומר שזה אלבום רע. מצד שני גם לא הייתי אומר שזה אלבום פאנק. זה די רוקנרול.
 
יש להקה בארץ סמרטוט כחול לבן

יש להם איזה אלבום 11 שירים משהוא כמו 13 דקות האלבום זה כל מה שצריך
 
למעלה